- Ikä
- 36
Ihanko totta?Akkeli sanoi:Eipä taida pitää...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihanko totta?Akkeli sanoi:Eipä taida pitää...
Akkeli sanoi:Eipä taida pitää...
Olen käsittänyt ja lukenut, että pumpilla saa sitä kokoa enemmä. Lyhyet sarjat kovilla painoilla tuo sitten voimaa.pennsylvania sanoi:Nyt ku tää keskustelu alko ns. laukkaa. Niin kuis teidän mielest pitäis treenaa jos haluu vaan lihakseen kokoa. Pumppei vai sellasii lyhyit settei???
veijari sanoi:Parissa... tarkalleen ottaen ~3kk:ssa(ehkä jopa melkein 4:ssä... en muista päivämäärää jona aloitin) Muttamutta... veikkaanpa ettet myöskään usko että nyt noin 14kk treenanneena on yhteistulos noussut yli 250kg ja rasvaton paino yli 25kg...
edit: ei pidä unohtaa että tuona aikana minimi aerobinen on ollut ~10h/vko...
Lynski sanoi:Olen käsittänyt ja lukenut, että pumpilla saa sitä kokoa enemmä. Lyhyet sarjat kovilla painoilla tuo sitten voimaa.
Taidat olla serlokki? Varmaan tuota juuri meinasin? Voin toki muotoilla lauseen sinulle uudelleen, jos on näinkin vaikeaa.juffe sanoi:Perustele? Pumppi ei oo mitään muuta kuin verenkierron välillinen paraneminen tietyssä/tietyissä lihaksissa.
_Ainoastaan_ ylikuormitus antaa lihakselle ärsykkeen kasvaa, ei MIKÄÄN muu.
Lynski sanoi:Jostain satuin lukemaan, että lihakset muka kasvaisivat paremmin pitkillä sarjoilla.
Akkeli sanoi:
10h aerobinen/ vko bulkilla = 25 kg lihasta
Lihat kasvaa 25 kg, mutta yhteistulos vaan 250kg... Voisinpa väittää noin 267.04 % varmaks että yhteistuloksen on pakko nousta enemmän kuin 250kg tollasella kasvulla (vaikka en voimannostoa harrastakaan)!
veijari sanoi:Joo siis toi 10h on minimi... nyt on kehitys lähes yhtä kovaa kuin alku kuukausina kun olen vetänyt vain ton verran aerobista viikossa... esim. viimekesänä kävin tohon lisäks sparraamassa kaverin kanssa 1-7x viikossa, saman verran rullaluistelua ja uintia... tosta yt:stä sen verran että oon vasta ~5kk tehnyt kyykyt tarpeeksi syvään eli se voi vaikuttaa aika paljon paskaan tulokseeni... ja aloitin kumminkin kehotreenillä... tähän asti jakautunut about tasan body- ja voimatreeni aika eli ei toi 250kg nyt liian huono ole vaikka ois voinu toivoa enemmän... mutta kuten sanottu kehitystä on taas alkanu tulemaan aika kovaa tahtia... 4vko +20kg kyykky, +10kg veto&penkki :whip:
Elä nyt, kaveri on huippu.Akkeli sanoi:Hei lopeta jo Mun viis vuotias pikkuvelikin kertoo uskottavampia tarinoita dinosauruksista ja siitä että naapurintäti on noita-akka...
veijari sanoi:Joo siis toi 10h on minimi... nyt on kehitys lähes yhtä kovaa kuin alku kuukausina kun olen vetänyt vain ton verran aerobista viikossa... esim. viimekesänä kävin tohon lisäks sparraamassa kaverin kanssa 1-7x viikossa, saman verran rullaluistelua ja uintia... tosta yt:stä sen verran että oon vasta ~5kk tehnyt kyykyt tarpeeksi syvään eli se voi vaikuttaa aika paljon paskaan tulokseeni... ja aloitin kumminkin kehotreenillä... tähän asti jakautunut about tasan body- ja voimatreeni aika eli ei toi 250kg nyt liian huono ole vaikka ois voinu toivoa enemmän... mutta kuten sanottu kehitystä on taas alkanu tulemaan aika kovaa tahtia... 4vko +20kg kyykky, +10kg veto&penkki :whip:
nCh sanoi:edit. Ja sen verta toho veijjarin aikasempaan postaukseen jossa mainitsit saavas 13kg lisää puhdastalihasta 2kk:ssa ja rasvatkin lähti? Kyllä on aika kovasaavutus jos paikkaansa pitää :D
TRENT sanoi:Tää on kyllä kovemman luokan saavutus. Tuohan tekee reilu 1,5kg viikossa, joka on siis yli 200g päivässä, puhdasta lihaa . .
Olenko sanonut että olisit kateellinen? Olenko? Säkään et ilmeisesti vaan koskaan ole ollut aloittelija, vaan alusta asti promies joka ei kehity enää niin nopeasti?TRENT sanoi:No mutta mähän oon pelkästään kateellinen ENKÄ VAAN OSAA :D.