kesäkuntoon...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teemu38
  • Aloitettu Aloitettu
nCh sanoi:
Aivan niinkuin trebla sanoin niin diettailun kanssa ei pitäisi pitää kiirettä. n. 1kg viikossa on
sopiva tahti minun mielestä.
Mielestäni tuo 1kg/viikkokin on jo liian kova vauhti. Jotain 0,5kg/viikko ois minusta hyvä. Ei välttämättä lähtis kaikki lihatkaan :jahas:

Aika ihme toi laskuri meinaan..Mulla protskuja tulee päivässä sen mukaan n.350g. Pitäiskö mun sit tyytyy diettaamisessa 2500kaloriin päivässä ja lähtee siitä laskee? Painan nyt n.98kg.

niit kaloreita on kyl helvetin vaikee saada tarpeeks dieetillä, niin hullulta kun se kuulostaakin. Iltaisin kun tulee kotiin ja ynnää yhteen kaikki päivän mätöt niin tulee helposti johonkin typerään 1400kcal-tulokseen eikä rasvoja ole tullut tarpeeks. Voiko Illalla kompensoida kalorivajetta kiskomalla vaikka hieman ylimääräistä kaseiinia ja pari-kolmekymmentä millilitraa öljyä? kuinka tehokkaasti se öljy imeytyy? Voiko huoletta vetää illalla ennen nukkumaanmenoa hullut satsit? siis puolisen desiä vaikka

sikamies sanoi:
Voiko huoletta vetää illalla ennen nukkumaanmenoa hullut satsit? siis puolisen desiä vaikka

Puoli desiä öljyä (42,5g) tekee lähemmäs 400kcal ja tuntuu hieman suurelta kerta-annokselta ja varsinkin ennen nukkumaanmenoa. Paha näistä mitään totuuksia on sanoa, joten mutu-veikkaukseni on, että läskiksi menee.

sikamies sanoi:
niit kaloreita on kyl helvetin vaikee saada tarpeeks dieetillä, niin hullulta kun se kuulostaakin. Iltaisin kun tulee kotiin ja ynnää yhteen kaikki päivän mätöt niin tulee helposti johonkin typerään 1400kcal-tulokseen eikä rasvoja ole tullut tarpeeks. Voiko Illalla kompensoida kalorivajetta kiskomalla vaikka hieman ylimääräistä kaseiinia ja pari-kolmekymmentä millilitraa öljyä? kuinka tehokkaasti se öljy imeytyy? Voiko huoletta vetää illalla ennen nukkumaanmenoa hullut satsit? siis puolisen desiä vaikka

Suunnittele etukäteen syömisesi...
Mut joo, ei kyllä kannata illalla mitään reilunpuoleista kompensaatiota harjoittaa, yleisesti ottaen kun tuo energian saanti pitäisi keskittää tuonne valoisan ajan puolelle.

Edit: kesäkuntoon valmentaudun tässä itsekkin. Jotain reilu 62kg oli alkupaino, nyt 58. Vielä 3 tiputettavana. Kaloreita reilusti ja liikaa aerobista (minkäs voi kun ei ole autoa, eikä varaa kulkea bussilla)....

teemu38 sanoi:
176cm/88kg... rasva% arviolta 20... proteiineja päivässä n.150g hiilihydraatit 50-150g... rasvoja vähän... ja ECAata päivättäin...( 3* efedriini 25mg, kofeiini 200mg ja aspiriini 125mg)

Olet 8kg minua painavampi, sinulla on pienempi rasva%, vedät 6x määrän efedriiniä itseeni verrattuna, teet 3x pidempiä aerobisia ja 2x useammin kuin minä, ja syöt noin puolet siitä mitä minä.

Ja omat ruokailuni ovat kaukana optimaalisesta.
Tee johtopäätöksesi.

Back
Ylös Bottom