Kesäkuntoon 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T0ho
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Olen 14 vuotias poika ja päättänyt treenata itseni vihdoin kesäkuntoon. (Itse asiassa löin vedon että hiukset lähtee jos ei six-packia :D). Pituutta löytyy 163cm ja painoa 55kg, eli pitäs saaha jonkun verran rasvaa pois ja sit lihasta tilalle. Mutta kuitenkin viitsisikö joku tehdä mulle jonkun näkösen treeni ohjelman? Käytössä on leuanvetotanko sekä tanko ja yht.30kg levypainoja sekä tietysti oman kehon paino. Olisi kiva myös tietää että kuin paljon pitäis harrastaa aerobista liikuntaa ja vähän oikeenlaisesta ravinnostakin. Kiitos jo etukäteen!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olennaista on ostaa salikortti, ja pyytää salin PT:tä neuvomaan alkuun pääsyn kanssa. Noilla eväillä et pääse kesäkuntoon. Saati dieettaamalla.

Jos 55kg painoo ja meinaat rupee dieettaa ni näytät kesäl 2015 keskitysleiriltä paenneelt juutalaiselta. Ostat nyt suosiol salikortin ja rupeet siel veivaa ja vaik sijotat johonki trainerii vähä fyrkkaa ni saat ruokavaliost tietoo ja oikeenlaisest treenityylist

Jep, ja nimenomaaan valmentajaan, een ite lähtis mihinkäään personal trainereihin luottamaan, kun suuri(n) osa ei tiedä oikeen mistään mitään. Ei sillä että itse tietäisin, mutta PT-koulutus on vissiin Suomen helpoin ja usein kun itse nähnyt noita PT:itä, niin eihän ne mitään ole osannut, vaan näyttää 15-vuotiaille jampille samaa treenityyliä kuin 70-vuotiaille vanhuksille tai laihdutuskuurilla oleville naisille, jotka eivät ole ikin harrastaneet liikuntaa.

jto on monen mielestä hyvä valmentaja, joka ei ryöstä asiakkaitan, kysy vaikka sitä.

Joo älä nyt hyvä ihmisen lapsi millekkä dieetille ryhdy.
Jos nyt pelkät vatsalihakset (ja olettaen hauberi) haluat näkyviin ni on sen verran helpot lihakset treenata että onnistuu kotonakin.
14v oletan että syöt monipuolisesti. 3-4 kertaa viikossa haukka/vatsatreeni oman maun mukaan ja proteiinia lisää ruokavalioon ni saat ne rypyt vatsaan. Jos siitä eteenpäin haluat viedä niin salikortti ja pari PT tuntia et pääsee alkuun.

Aivan hyvin pystyt saamaan kotonakin tuloksia ja tuossa iässä kehonpainoharjoittelu on myös erittäin kehittävää. 30kg painoja kerta löytyy niin aika hyvän ohjelman saa tehtyä. Tässä eräs esimerkki:
1. Yhden jalan mave
2. Asekelkyykky
3. Leuanveto
4. Facepull
5. Etunojapunnerrus
6. Pystypunnerrus
7. Erilaiset lankut

Aloita vaikka tuolla jos et salille halua/iän puolesta pääse vielä. Muuta aerobisempaa liikunta saa harrasta oman mielen mukaan, mutta sitten pitää muistaa syödä enemmän. Kun vielä pituuskasvu on kesken niin saat syödä huoletta niin paljon kun jaksat, kunhan on terveellistä safkaa eli proteiinia ja hiilihydraatteja vaan reippaasti naamaan. :)

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom