Kesäksi massaa ja tiukaksi, onko jo myöhäistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kyllä heinäkuuksi saa jo kummia aikaan.. itse vetelisin ainakin kuukauden bulkin heti, erittäin tiukkaa ja määrätietoista treeniä, esim 4x viikossa. proteiinia pirusti ja kaloreitakin reilusti yli kulutuksen. seuraavaksi noin puolitoista kuuta lowcarb -dieettiä aamuaerobisella sekä käyttäisin kaikki mahdolliset kikkailut.. esim. selftanilla saa näyttämään rasvat todellista alhaisemmalla.

muistat vaan.. ruokavalio on näistä osa-alueista tärkein. treenit on täysin turhia jos et syö tavotteiden mukaisesti.

Itselläni vähän saman suuntaiset pähkäilyt menossa. Pitäisi vähän kiristää kesäksi mutta kun treeni kulkee tällä hetkellä aika kivasti ja paino nousee tasaisesti (hitaasti mutta varmasti). Mitat tällä hetkellä 194 cm/106 kg, löysää ainoastaan vatsanpeitteissä ja "kupeilla". Itse meinasin suorittaa vain sellaisen kevyen dieetin jossa jätän kaiken ylim. sokerin, rasvan ja nopeat hiilarit pois. Lihan kanssa ainoastaan salaattia ja hiilarit sitten puurosta, myslistä etc. Tämän lisäksi tietysti proteiinia, glutamiinia ja monivitamiinit lisäravinteina. Aerobisen määrää aioin lisätä (tällä hetkellä 3x1h vko) aamulenkin muodossa tyhjään mahaan. Saapa nähdä onko em. muutoksilla vaikutusta vararasvaan jota on hieman kertynyt vatsalle ja kupeisiin.

Dbol sanoi:
Itselläni vähän saman suuntaiset pähkäilyt menossa. Pitäisi vähän kiristää kesäksi mutta kun treeni kulkee tällä hetkellä aika kivasti ja paino nousee tasaisesti (hitaasti mutta varmasti). Mitat tällä hetkellä 194 cm/106 kg, löysää ainoastaan vatsanpeitteissä ja "kupeilla". Itse meinasin suorittaa vain sellaisen kevyen dieetin jossa jätän kaiken ylim. sokerin, rasvan ja nopeat hiilarit pois. Lihan kanssa ainoastaan salaattia ja hiilarit sitten puurosta, myslistä etc. Tämän lisäksi tietysti proteiinia, glutamiinia ja monivitamiinit lisäravinteina. Aerobisen määrää aioin lisätä (tällä hetkellä 3x1h vko) aamulenkin muodossa tyhjään mahaan. Saapa nähdä onko em. muutoksilla vaikutusta vararasvaan jota on hieman kertynyt vatsalle ja kupeisiin.

Todennäkösesti on, sillä mä oon tehnyt aikalailla just noin koko dietin (reilut 3 kk takana) kun tossa kuvailit ja rasvat oli alussa 20% ja nyt jossakin 10-13 välillä, viikon päästä mittaus ja sitten nähdään missä oikeesti mennään. Mulle tämä tapa dietata sopi ainakin kuin nenä päähän.

Suositut

Back
Ylös Bottom