Kesäksi kuntoon.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt ole aivan aloittelija tässä touhussa, mutta pistän tämän kuitenkin tänne.
Kävin tuossa pari kuukautta salilla, kunnes ostin itselleni nostopenkin kotiin, sen jälkeen en ole salilla käynyt.

Täytyisi saada isommat käsilihakset ja vastalihakset kuntoon. Käsilihaksia kyllä löytyy jo todella paljon, mutta ainahan niistä haluaa isommat.

Ikä: 16
Paino 65
Pituus, 174cm

Ei paljon massaa tuosta mahan päältä löydy, mutta kyllä sitäkin hiukan löytyy.

Millaista treeni-ohjelmaa suosittelisitte seuraavalle 7 kuukaudellle, ilman salillla käyntiä tietenkin.
Olen itse tässä jättänyt kokonaan napostelun väliin ja syönyt vain ruuan. Käytän treenin jälkeen Muscle+ jauhetta.

Olen tehnyt treenannut koko ajan 3 päivää putkeen, illalla ja aamulla ja sitten pitänyt 2 päivän tauon.

Kiitos, jos joku voisi tehdä minulle treeniohjelman.

Kävin tuossa pari kuukautta salilla, kunnes ostin itselleni nostopenkin kotiin, sen jälkeen en ole salilla käynyt.
Täysin oikea ratkaisu! Nyt voit keskittyä pelkkään penkkiin. 65 kg:a on aika vähän painoa. Suosittelen bulkkaamaan kevääseen mennessä 85 kiloon. Sitten pitäisi jo satasen paukkua penkissä.

Täytyisi saada isommat käsilihakset ja vastalihakset kuntoon. Käsilihaksia kyllä löytyy jo todella paljon, mutta ainahan niistä haluaa isommat.

Olen tehnyt treenannut koko ajan 3 päivää putkeen, illalla ja aamulla ja sitten pitänyt 2 päivän tauon.

Jep, jep. Pattitapin kanssa samoilla linjoilla. Pelkkää penkkiä vaan, niin HYVÄ TULEE! Mikset saman tien treenaisi aina 5 päivää putkeen, 3 treeniä päivässä ja pelkkää penkkiä, tottakai. AIna viiden päivän jälkeen välipäivä, mutta ei niitäkään ole pakko pitää jos tuntuu, että jaksaa. Ja viikonloppuisinhan voi sit tehdä vaikka 5 treeniä päivässä, eiks joo? Ja kotona, pelkkää penkkiä, tottakai!

Mutta voihan sillä tangolla tehdä habaakin, käsilihaksiahan tässä oltiin kasvattamassa:rolleyes:? (EDIT: hidas)

Aika tylyjä kommentteja satelee taas ensimmäisen viestinsä foorumille kirjoittaneelle, mutta eipä näihin :david:-ketjuihin kukaan enää jaksa samoja perusjuttuja kerta toisensa jälkeen selittää.

Aloittajalle: lue Aloittelijoiden osion sticky-threadit ajatuksella läpi että pääset edes jotenkin kartalle treenaamisesta ja mieti sitten uudelleen, onko RHP-treeni kotona nyt varmasti The Ultimate Solution sen rantakunnon hakemiseen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh?

Tulee tosiaan mieleen tuo...

Kaverihan osaa siis ohjelmoida penkkipunnerrussimulaattorin ja kasvattaa virtuaalilihakset! Puntit voi huoletta unohtaa ja syödä itsensä vaikka +120 kg talvirasvaan, sillä virtuaalimaailmassa voi aina esiintyä vaikka Conan Barbaarina :D

Mutta, jos ei ole trolli niin suosittelen kyllä salilla käyntiä tuon *armottoman* penkkiohjelman lisäksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom