Kesäksi hoikempaan kuntoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Exzt
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hei! olen 19v 175cm 69kg

Eli ongelmana on ylipaino vyötäröllä. Aloitin salilla käymisen noin 1kk sitten ja painoa pudonnut noin 4kg. Se on todennäköisesti vain vettä ja jotain muuta, koska läskiä en ole huomannut lähtevän.

Salilla käyn 4 kertaa viikossa joka kerta sama ohjelma:

20-30min kuntopyöräilyä aluksi
Ylätalja 3x 12
Alatalja 3x 12
Penkki 3x 12
Prässi 3x 12
Jalkaprässi 3x 12
Vatsalihaksia 3x 12

Eli olisiko minun mahdollista tällä ohjelmalla tiputtaa painoa johonkin 65kg sekä kasvattaa lihaksia myös samalla ?

Tai olisiko jotain ehdotuksia mitä kannattaisia lisätä tai poistaa ?

Ruokavalio:

Aamulla: Välillä puuroa ja välillä ei mitään riippuu miten kerkeää

Päivällä: Kouluruoka

Illalla: Kotiruoka jonka kanssa runsaasti maitoa ja ennen nukkumaan menoa jugurttia tai jotain.

Sitten vielä tekisi mieleni kysyä että kannattaisiko minun ostaa salilta jotain juomia mitkä edistäisivät rasvanpolttoa tai tilata pakkotoisto.comista esim. http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=58&products_id=360

treeni ja ruokailu molemmat metsässä.

kurkkaas aloittelioiden osiolta noi "tärkeä" merkityt threadit ja ota sieltä itsellesi valmiiksi joku 4-jakonen ohjelma ja ravintosuunnitelma käyttöön, tulee varmasti parempia tuloksia kuin mitä tommosella sähläyksellä.

toi kuntopyöräily kannattaa tehdä treenin jälkeen koska kun oot hinkannu lihaksia sen 30-90min niin suurin osa kehon hiilihydraateista on käytetty, sitten tähän päälle vielä kuntopyöräilyä niin ainoana vaihtoehtona on käyttää pääasiallisena energianlähteenä rasvaa. paljon tehokkaampaa näin päin.

3ruokailua päivässä ei riitä alkuunkaan, about 2-3h välein syöt sopivan kokoisia aterioita, niin tulee ruokaa tasaisesti.

noista rasvanpolttajista ja vastaavista ei tässävaiheessa oo vielä mitään hyötyä jos ravinto on noin kuralla.

ei sun tarvi selkää ja rintaa ja jalkoja treenaa 4krt viikos.
ja tos ei ole käsiä yhtään.. ojentajat ainaki vois lisätä siihen, mutta haukkarit saa kyl nois taljois jonki verran osumaa

Olen luvannut etten ottaisi enää kantaa toisten treeniohjelmiin... mutta, mutta, sekaannunpa nyt tämän kerran; vaikka olen yksijakoisten ohjelmien kannattaja niin ehdottomasti ei noin. Rakenna treenisi ja ravintosi erkjetter:in neuvojen pohjalta ja olet paljon paremmalla tiellä.

Ja sen verran vielä, että pituus/paino -suhteesi ei kyllä mielestäni viittaa mitenkään ylipainoon, lähinnä päinvastoin. Joten 65 kiloon laihduttaminen ei kuulosta mielekkäältä suunnitelmalta. Keskity mieluummin lihasmassan kasvatukseen, sitä kautta pääset kiinni tavoittelemaasi vartaloon huomattavasti fiksummin - ja terveellisemmin.

Jahas.
Minä taas olen sitä mieltä että on turha neuvoa aloittelevaa nostajaa ottamaan neljään jaetun ohjelman, vaan maksimissaan jako kahteen roks. Mun mielestä toi nykyinen ohjelma ei edes ole kauhean huono, tosin kolme kertaa viikossa olisi sopivampi määrä. Lisäksi vaan aerobista reeniä pari-kolme kertaa viikossa.

Anyway, perusasiat kuntoon. Lue ehdottomasti kaikki aloittelijoiden puolella tärkeäksi merkityt threadit. Huomaat että kaikki lähtee ruokavaliosta, ja että miinuskaloreilla ollessa ei valitettavasti lihasta saa kasvatetuksi. Silti rasvanpoltto ja punttireeni sopivat mainiosti yhteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom