Hei! olen 19v 175cm 69kg
Eli ongelmana on ylipaino vyötäröllä. Aloitin salilla käymisen noin 1kk sitten ja painoa pudonnut noin 4kg. Se on todennäköisesti vain vettä ja jotain muuta, koska läskiä en ole huomannut lähtevän.
Salilla käyn 4 kertaa viikossa joka kerta sama ohjelma:
20-30min kuntopyöräilyä aluksi
Ylätalja 3x 12
Alatalja 3x 12
Penkki 3x 12
Prässi 3x 12
Jalkaprässi 3x 12
Vatsalihaksia 3x 12
Eli olisiko minun mahdollista tällä ohjelmalla tiputtaa painoa johonkin 65kg sekä kasvattaa lihaksia myös samalla ?
Tai olisiko jotain ehdotuksia mitä kannattaisia lisätä tai poistaa ?
Ruokavalio:
Aamulla: Välillä puuroa ja välillä ei mitään riippuu miten kerkeää
Päivällä: Kouluruoka
Illalla: Kotiruoka jonka kanssa runsaasti maitoa ja ennen nukkumaan menoa jugurttia tai jotain.
Sitten vielä tekisi mieleni kysyä että kannattaisiko minun ostaa salilta jotain juomia mitkä edistäisivät rasvanpolttoa tai tilata pakkotoisto.comista esim. http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=58&products_id=360
Eli ongelmana on ylipaino vyötäröllä. Aloitin salilla käymisen noin 1kk sitten ja painoa pudonnut noin 4kg. Se on todennäköisesti vain vettä ja jotain muuta, koska läskiä en ole huomannut lähtevän.
Salilla käyn 4 kertaa viikossa joka kerta sama ohjelma:
20-30min kuntopyöräilyä aluksi
Ylätalja 3x 12
Alatalja 3x 12
Penkki 3x 12
Prässi 3x 12
Jalkaprässi 3x 12
Vatsalihaksia 3x 12
Eli olisiko minun mahdollista tällä ohjelmalla tiputtaa painoa johonkin 65kg sekä kasvattaa lihaksia myös samalla ?
Tai olisiko jotain ehdotuksia mitä kannattaisia lisätä tai poistaa ?
Ruokavalio:
Aamulla: Välillä puuroa ja välillä ei mitään riippuu miten kerkeää
Päivällä: Kouluruoka
Illalla: Kotiruoka jonka kanssa runsaasti maitoa ja ennen nukkumaan menoa jugurttia tai jotain.
Sitten vielä tekisi mieleni kysyä että kannattaisiko minun ostaa salilta jotain juomia mitkä edistäisivät rasvanpolttoa tai tilata pakkotoisto.comista esim. http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=58&products_id=360