Kesäkotitreeni pienillä painoilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rainer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Olen 15 vuotias, 168 cm pitkä ja painoa n. 57 kg. Tarkoitus olisi kesän aikana päästä jonkinlaiseen kuntoon, saada vähän lihasta luiden ympärille ja peruskuntoa kohotetuksi. Tarvitsen apua jonkinlaisen ohjelman tekemiseen, ongelmana on painojen pienuus, omistan kaksi 5 kilon käsipainoa, eikä toistaiseksi ole mahdollisuutta käydä salilla. Olisiko joku ystävällinen, ja kertoisi minkälaisia liikkeittä voisin noiden kanssa tehdä. Treenata voisin 3 kertaa viikossa. Ja jonkinlaiset kuvat liikkeistä olisi aivan :hyvä: etten tekisi liikkeitä ihan väärin! Ja kaipa noilla painoilla sentään vähän lihasta saa, vai ovatko ne auttamattoman pienet? Niin, ja lenkilläkin on tarkoitus käydä! :whip:

Mene kesäksi töihin ja säästä rahaa ja alat talvella käymään kunnolla sitten salilla:D Käy juoksemassa jotta on hyvä pohjakunto sitten alla.

Mene kesäksi töihin ja säästä rahaa ja alat talvella käymään kunnolla sitten salilla:D Käy juoksemassa jotta on hyvä pohjakunto sitten alla.

Juu, kesätöihin ja lenkillekkin olen menossa! Kesätyö on vielä siit hyvä et on ulkoilmatyötä ja liikkumista paljon... Mut ois kiva saada vähän tota lihaspohjakuntoakin (vai miksi sitä ikinä sanotaankaan!) Elikkä heitelkääs vielä jotain liikkeitä ynm. kiitos!

Itse en hirveän kokenut ole mutta uskallan väittää ettei noilla painoilla oikein mitään saa aikaan. Itse tekisin tuossa tilanteessa vaikka punnerruksia, kyykkyhyppyjä, vatsoja, leukoja jne. Tietysti noilla voi vähän hauista pumppailla ja tehdä vaikka vipunostoja mutta jos haluat kuntopohjaa kannattaa pysytellä noissa perusliikkeissä.

No teet normaalin hauis liikkeen, pystypunnerrusta,vipunostoja,punnerruksia,selkiä,vatsoja, yhden jalan pohjenousua!
tossa nyt jotain!

edit: Jos oot menos ulos duuniin (raksalle?) niin aina kun nostat säkkei niin ottaa hyvin ala selkää ja muutenkin lihaksiin!
Lenkit vetäisin 1-3 lenkkii viikos, vähän miten raskasta ollu duunis! normaali 5 km vois olla aika hyvä, aluks ehk 3 riittää, jos ei oo hyvä peruskunto!

Ja jonkinlaiset kuvat liikkeistä olisi aivan :hyvä: etten tekisi liikkeitä ihan väärin!

Itse törmäsin jokin aika sitten nettisivustoon liikutin.fi, joka oli olevinaan jonkinlainen virtuaalinen personal trainer. Treeniohjelmat olivat muistaakseni maksullisia, mutta rekisteröitymällä pystyi tekemään itselleen ilmaisen kokeiluohjelman. Siellä oli muistaakseni kohtuu paljon eri liikkeiden suoritustekniikoita kuvien kera.

En nyt muista mitä säännöt sanoivat tällaisten nettisivujen "mainostamisesta", mutta modet poistakoon jos katsovat aiheelliseksi.

Taas tämmönen tredi.
Vastaus sulle:
Jos lihasta haluat, niin mene salille.
Jos haluat kestävät pilipali lihakset niin senkun pumppaat punnerruksia/vatsoja/selkiä/vedät leukoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom