Kesäbulkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Standa
  • Aloitettu Aloitettu
Kuukauden päästä pari viikkoa Puerto Ricossa, arvatkee vaan jos siellä lihoo :D eikä edes salia hotellissa. Perkele. Noh, pitää joko katsella salia siitä läheltä tai sitten punnertaa ym. :)

Kesällähän se vittumaisinta olis dieetata kun kaikkee grilliruokaa jatkuvasti. Tosin joku kunnon pihvihän on laihuttajallekin ihan ok, makkarat ei niin. Mutta joo, ei puhettakaan mistään kesädieetistä nyt...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuukauden päästä pari viikkoa Puerto Ricossa, arvatkee vaan jos siellä lihoo :D eikä edes salia hotellissa. Perkele. Noh, pitää joko katsella salia siitä läheltä tai sitten punnertaa ym. :)
Elä hyvä mies pilaa lomaasi stressaamalla jostain kuntoilusta! Tietenkin jos välttämättä haluaa käydä salilla tai jotain niin sitten. Itse vaan nauttisin lomasta enkä stressaisi mistään syömisistä, aerobisista tai salilla käymisistä.

Koko kesä töitä. Silti laitan selvästi löysemmän vaihteen päälle. Piilotan ruoka vaa'an kaappiin ja syön silloin kun on nälkä, enkä kellon mukaan.

Kesällä tulee kuitenkin liikuttua enemmän joten en kuitenkaan odota kauheita läskikerroksien kertymiä, mutta se mitä tulee saa tulla. Jos on grillijuhlat niin sinne mennään eikä kauhistella kaloreita.

Helpommalla pääsee kun bulkkaa aina. Ei tarvitse diettejä miettiä.

Raskas ruumillinen työ ja miinuskalorit = Ei ollenkaan hyvä yhdistelmä. Parempi mennä plussakaloreilla kesä, ja katsella dieetihommia sitten kaukaisessa tulevaisuudessa.

Bulkkia bulkkia. Vetäny viimeiset 6 viikkoa diettiä ja meni hermo. Hittoako sitä diettaamaan, kun on muutenkin ihan luikku. Mitä nyt mahaiho vähän roikkuu =)

Elä hyvä mies pilaa lomaasi stressaamalla jostain kuntoilusta! Tietenkin jos välttämättä haluaa käydä salilla tai jotain niin sitten. Itse vaan nauttisin lomasta enkä stressaisi mistään syömisistä, aerobisista tai salilla käymisistä.

En todellakaan pilaa lomaani sillä, mä oikeasti tykkään treenauksestakin :) mutta ei sitä tiedä miten sitä siellä sitten... voi olla että haluaa yhtä paljon kuin tälläkin hetkellä sinne salille aina välillä.

täysin sama, meni dietit iha päi pannukakkui.. = bulkkikesäkshän se sit meni

Eikun ei sillä, ettäkö dieetit olis kussut, vaan se, että jatkuva dieettailu kusis hommat (voimankeruu, lihasmassaa ei oikein ole). Tällä hetkellä kehitys vauhdissa, kunhan vaan jaksaa läpi kesän töiden keskellä puntata ja syödä kuin mies :rock:

Ei tuu kysymykseen dieetit. 171cm/66kg. Aloitin tässä kunnon kesäbulkin ja yritän pitää siitä kiinni. Syöminen kun on aina tahtonut vähän jäädä ja on ollut hankaluuksia lisätä painoa. Katsotaan dieettejä ensi vuosituhannella.

Mulla on kesädieetin tynkää! Kavereiden kanssa hengailua, pääjuomaksi vissyä, bisseä pullo-pari korkeintaan ja grillille kanaa, vihannesta ja täyslihamakkaraa sopivassa suhteessa, salaatin kanssa alas. Jos menee yli niin se on sitten cheattipäivä ;)

tänään päätin aloittaa kunnon kesäbulkin, koulu loppunut ja sain pienen työn alkukesäksi, joten suht koht aikaa luulisi riittävän reenamiseen ja syömiseen :D Ja ens vuoden alussahan mulla alkaa intti et eiköhän siellä sitten tarpeeksi laihu.

ainoa huono puoli kesäbulkissa on että niitä ns.huonoja kaloreita meinaapi tulla liikaa

tänään päätin aloittaa kunnon kesäbulkin, koulu loppunut ja sain pienen työn alkukesäksi, joten suht koht aikaa luulisi riittävän reenamiseen ja syömiseen :D Ja ens vuoden alussahan mulla alkaa intti et eiköhän siellä sitten tarpeeksi laihu.

ainoa huono puoli kesäbulkissa on että niitä ns.huonoja kaloreita meinaapi tulla liikaa

eiköhän siihen syömiseen löydy aina aikaa :D

kaksi hyvää syytä miksi porukka varmaan suosii kesällä diettaamista ja talvella bulkkaamista on se että kesällä on kiva olla kireässä kunnossa. Ja ainakin itsellä ei ole kesä kuumalla lainkaan niin kova nälkä mitä talvella ja sen lisäksi mahaa pitää täyttää vielä erikoisen paljon vedellä jottei tule nestehukkaa, joten ainakin kevyt diettaaminen onnistuu lähes vahingossa. Lisäksi en ole grilliruokien suuri ystävä, kalja kyllä maistuu.:S

Suositut

Back
Ylös Bottom