Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka kalorit muuten jäisi päivä- ja viikkotasolla miinukselle?
Aspartaami hajoaa elimistössä 2 aminohapoksi, fenyylialaniiniksi ja asparagiinihapoksi, lisäksi vapautuu hyvin pieni määrä metanolia. ADAn suositusten mukaan aikuinen ihminen voi nauttia 4litraa keinotekoisesti (aspartaami) makeutettuja juomia vuorokaudessa. Todellisuudessa määrä joka saattaa aiheuttaa vuosien jälkeen oireita on varmasti 10kertainen. Että senkus juot niitä limuja parempia ne on ku sokerilitkut.
Miten tuo on mahdollista? Samallahan tuo kumoaa sitten 500 kcal alle kulutusteorian dieetillä, jos sattuu syömäään vääriä komboja? Vaiko?:D
Aspartaami hajoaa elimistössä 2 aminohapoksi, fenyylialaniiniksi ja asparagiinihapoksi, lisäksi vapautuu hyvin pieni määrä metanolia. ADAn suositusten mukaan aikuinen ihminen voi nauttia 4litraa keinotekoisesti (aspartaami) makeutettuja juomia vuorokaudessa. Todellisuudessa määrä joka saattaa aiheuttaa vuosien jälkeen oireita on varmasti 10kertainen. Että senkus juot niitä limuja parempia ne on ku sokerilitkut.
Hehe, en osaa selittää miten/miksi keho toimii niin kuin se toimii. Makroja säätelemällä (kun osaa) pääsee näemmä hyviin tuloksiin. Itse olen tosiaan käyttänyt troponinin carb cyclingiä ja esimerkin vuoksi syön kolmesti viikossa ~550g hiilareita(!) ja pitämällä rasvan minimissä olen välttänyt turhan rasvakudoksen muodostumisen.
ei tässä puhuttu mitään hampaista. Eikö esim. Evira joka säätää suomessa määrän mikä on kiellettyä ja ei, niin ole tarpeeksi puolueeton ? 3 ainesosaa jostai ainoa haitallineon on metanoli. Sekin niin pieni määrä etteikö maksa siitä nopeasti selviäisi.
Niin tosiaan itsehän opiskelen hammaslääketiedettä. Hapanta nuo litkut ovat ja matala pH kuluttaa kiillettä. 23vuotta takana, hampaat pesen yleensä illalla, tuskin koskaan aamulla. Olen juonut limuja satoja litroja ja reikien määrä = 0.
Sorry offtopic
Nyt asetan knoCkoutin puupenkille ja osotan lampulla silmiin Pakko kysyä, että minkälainen on sun viikkoaktiivisuus ja millä tasolla pidät kalorit vuorokausitasolla? Miten makroarvot "normaali päivinä" ja "hiilaripäivinä"?
Näinkö tosiaan luulet? Umm... entä KESKUSHERMOSTO ehh?
JOS tuo 5x viikossa toimii (mikä tarkoittaa, että joka viikko pystyt lisäämään malmia tankoon pitkän aikaa) niin siitä vaan, hyvä sinulle. Monet vain luulevat selviävän 4-6 kerrasta, mutta tosiassa kärsivät vain ylikunnosta ja junnaavat paikallaan. Tee mitä teet.
No mä oon tietty vaihdellut ohjelmaa kun rupee arvot stondaa. Tota mitä laitoin on nyt vedetty puolisen vuotta. Sitä ennen tein kerralla yhden liikkeen per lihasryhmä ja samat 5 settii, 6-10 toistoo. Maksimeja siis teen tolla nykyisellä ja ainakin nousi viime kerrasta kun tein samaa ohjelmaa penkki 130->140 ja maastaveto 190->215. Näyttäis siis ihan toimivan mulle.
Puhuin terveydestä yleisesti. Olen lukenut niin paljon pahaa aspartaamista, että vältän sitä kuin ruttoa.