Ja miten se on katottu (smithissä vai vapailla painoilla). Olen aloittelija ja nousee 80-85kg. Mutta tiedän, että olen heikko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pia-Maria H sanoi:170kg vapaalla tangolla ja voimannostokyykkynä luonnollisesti.
Wow! Taidat olla alan harrastaja jo pitemmän aikaa.Pia-Maria H sanoi:170kg vapaalla tangolla ja voimannostokyykkynä luonnollisesti.
Ponipeikko sanoi:Tuota, kertokaas tyhmälle, että lasketaanko tanko mukaan painoon?
Metri sanoi:Wow! Taidat olla alan harrastaja jo pitemmän aikaa.
Kymmenisen vuotta on saliharrastusta kohta takana. Voimailua en varsinaisesti harrasta, mutta on se ihan mukava tässä kehonrakennuksen ohessa välillä kokeilla noita voimatasoja. Tuo 170kg oli kakkonen eli ihan kunnon ykköstä en ole kyykännyt pariin vuoteen....ei sitä tiedä vaikka tulisi kisailtua voimanostonkin puolella joskus ihan huvin vuoksi. ;)
Pia-Maria H sanoi:170kg vapaalla tangolla ja voimannostokyykkynä luonnollisesti.