Kertokaa tyhmälle aloittelijalle

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Okei! Tuon oman ohjelman teko menee aika paljon pilkun ....... mulla. Mutta jos haluan jaksaa nostaa kesään mennessä vaikka 72kg painavan henkilön ja kehon muuttumaan ainakin vähän normaalista lihaksikkaammaksi, mutta tämä kesä juttu on vain toive että jos on mahdollista muutoin voinhan lisätä odotuksen vaikka syksyyn. Silti jos se on mahdollsita auttakaa mua. Harrastaisin bodaamista ja joskus myöhemmin ehkä tulen harrastamaan vapaa painia, mutta ei siitä tarvi huomioida.

Eli mitä ohjelmaa suosittelette mulle tai miten sen täytyy suunnitella. Ohjelmassa pitäs saada treenattua kaikkia lihasryhmiä ja niin että voimat ei mene ihan viikossa että joka harjoittelu kerta tuo lisää voimaa tullessaan palautumisen jälkeen. Maanantai,Keskiviikko ja Perjantai on harjoittelu päivät, salille ei aina pääse joten koti hommiksi menee yleensä.

Tänään taidan päästä salille joten mitäköhän pitäs tehdä?

iha vaan suosittelen ottaan tuolta tärkeät osiosta timban 2-jakosen ohjelman ja siitä alkaa vääntään. Kesäks et tuu saamaan paljo paskaakaan aikaan mutta kyl se kehitys siit alkaa näkyyn. Ja jos lihasta oli tavotteena saada ni kato tarkkaan ruokapuolen osiot ja sisäistä, ne vaikuttaa vähintää yhtäpaljo ku varsinainen salilla käyminen.

Mark Henry sanoi:
...Mutta jos haluan jaksaa nostaakesään mennessä vaikka 72kg painavan henkilön...
Tuohon semmonen huomio että tuossa tarvitaan lajiharjoittelua (oletan että nyt on ammattilaispainista kyse) niin nostajalta kuin nostettavalta että sujuu näyttävästi. :) Voi käydä ikävästi molemmille jos kylmiltään käytte paiskomaan...

No nyt tuli löydettyä ainakin oudoin tavote koko foorumilla:nostaa 72 kg henkilö.Siinähän on tekemistä ja ois kiva tietää,että aiotko esim nostaa tämän ihmisen suorille käsille vai hartioille vai mitä,sen haluisin vielä kuulla.
Itekin olen super vapaapainifani ja viestistä päätellen oot säkin,ni ois kiva kans tietää mitä tolla painiharrastuksella tarkotit.Voin sanoa,että jos et ole ennen treenannu ni kesään mennessä et pääse kuntoon et edes syksynä etkä jouluna.vuoden päästä voi tulokset olla jo nähtävissä jos treenaat lujaa,koska tässä tuntui,että sul o kova kiire jonnekin ni sanon vaa,et oo kärsivällinen ite oon kans alotelija ja mitä oon huomannu ni et tulokset ei tuu nopeest.
Ja mitä siihen kotitreeniin tulee ni kotona ei voi bodata pakko mennä salille jos kehittyä aikoo
PS.toivottavasti mark henry ei oo sun idoli,eihän?ja kuink vanha oot veikkaan 14:rock: :rock: :rock:

Hitaasti mutta varmasti.Itellä ainakin intoa löytyy reenaamiseen niin kovasti että mieluusti reenais vaikka joka päivä,mutta hiljaa hyvä tulee.Hyvinhän sitä voi ihan kotosallakin alotella,siitä se kipinä sitten voimistuu entisestään ja tulee lähettyä sinne salille.
Kuin vanha sää hitmään oot mää veikkaan että 14 ku osaat diagnosoida nuin hyvin :david:

Mä oon 15v.Kiitti vaa mut en kyl ite tajuu mitä tos diagnosoin noi hyvin,että huomasit

Ja muuten perun tuon,että kotona ei voi treenata kunnolla,koska luin toisen palstas ja tuntu,että sulla on kotona koko kuntosali

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hitmään sanoi:
PS.toivottavasti mark henry ei oo sun idoli,eihän?ja kuink vanha oot veikkaan 14:rock: :rock: :rock:

Mark Henryhän on maailman vahvin mies!? No ei :D.

Todellakin hidas paska, jonka katsominen tylsää.

Sanotaan että itse jaksan nostaa niskaan ainakin 90 kg painavan kaverin.

Suositut

Back
Ylös Bottom