Okei! Tuon oman ohjelman teko menee aika paljon pilkun ....... mulla. Mutta jos haluan jaksaa nostaa kesään mennessä vaikka 72kg painavan henkilön ja kehon muuttumaan ainakin vähän normaalista lihaksikkaammaksi, mutta tämä kesä juttu on vain toive että jos on mahdollista muutoin voinhan lisätä odotuksen vaikka syksyyn. Silti jos se on mahdollsita auttakaa mua. Harrastaisin bodaamista ja joskus myöhemmin ehkä tulen harrastamaan vapaa painia, mutta ei siitä tarvi huomioida.
Eli mitä ohjelmaa suosittelette mulle tai miten sen täytyy suunnitella. Ohjelmassa pitäs saada treenattua kaikkia lihasryhmiä ja niin että voimat ei mene ihan viikossa että joka harjoittelu kerta tuo lisää voimaa tullessaan palautumisen jälkeen. Maanantai,Keskiviikko ja Perjantai on harjoittelu päivät, salille ei aina pääse joten koti hommiksi menee yleensä.
Tänään taidan päästä salille joten mitäköhän pitäs tehdä?
Eli mitä ohjelmaa suosittelette mulle tai miten sen täytyy suunnitella. Ohjelmassa pitäs saada treenattua kaikkia lihasryhmiä ja niin että voimat ei mene ihan viikossa että joka harjoittelu kerta tuo lisää voimaa tullessaan palautumisen jälkeen. Maanantai,Keskiviikko ja Perjantai on harjoittelu päivät, salille ei aina pääse joten koti hommiksi menee yleensä.
Tänään taidan päästä salille joten mitäköhän pitäs tehdä?