Kertaus on opintojen äiti, Pakkotoisto.com säännöt ja käyttöehdot.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
...Vastasin vain, että me emme tosiaankaan ole mitään huvikseen harrastelijoita, vaan ihan tosissamme teemme töitä, ei tässä ole aikaa enää seistä ovella. Mulla on yli 10 tuntisia päiviä homman parissa.

Ja toi lesottamiseen viittaava kommentti on niin typerä, että tekis mieli antaa sulle jäähyä forumilta. Tässä ei olla lesotettu eikä tulla lesottamaan. Viimeistään verottaja pitää siitä huolen.

Täytyy sanoa, että kyllä pistää vituttamaan toisten ihmisten kommentit ja kitinät, kun tietää että Mike tekee ensin kaupassa pitkän päivän ja sitten vielä jaksaa pyörittää foorumia ja chattia, että kävijöillä olisi toimiva ja hyvä kanava tiedon vaihtoonm sekä kauppa, mistä voi asialliseen hintaan ostaa lisäravinteitaan.

Mutta kai se vanha Suomalainen sananlasku pitää paikkansa että "kateus vie kalatkin vedestä".

Joka luulee että tälläistä konseptia pyöritetään ihan tuosta vaan ja vasemmalla kädellä, erehtyy kyllä todella raskaasti, lukekaa palstan historiaa, niin luulette vähemmän.

Onneksi 99 % palstalaisista on asiallista ja kunnollista porukkaa, mutta muutama äänekäs ihminen tuntuu aina olevan vääntämässä asiasta kuin asiasta ja aina negatiiviseen sävyyn.

Mikelle: Jatka samaan malliin, olet tehnyt hyvää duunia kaiken tämän eteen, moni vellihousu olisi luovuttanut jo aikaa sitten. :thumbs:

No voi hiisi, en kyllä yhtään huonommin olisi voinut tulla ymmärretyksi :(

En kyllä todellakaan millään tapaa ollut sanovinani että sinä olisit mitenkään lesotellut, en todellakaan! Tuohan oli vain tuollainen yleinen heitto suomalaisista, eikö me muka olla tommosia?

Minä kyllä osaan olla typerä, pahoittelut siitä, mutta oikeasti kyllä ymmärsit nuo jutut aivan päinvastoin kuin millaisena minä ne tarkoitin. Nyt jäi paha mieli...

(ja se liikevaihtohomma oli siis se terminologian pilkunnusasu, kaikilla yrittäjillä kun ei aina syystä tai toisesta mene niin hyvin että liikevaihto takaisi tulot... sinä et varmasti olisi niin höynäytettävissä, mutta jos vaikka laajentaisit toimintaa ja alkaisit tuomaan jotain uutta kamaa hirmu läjän esim. jenkeistä suomeen, maksaisit etukäteen valmistajalle ja sit kävisikin niin että se valmistaja oli joku about huuhaahuijari ja katoaisi kuin tuhka tuuleen, ja niin katoaisi maksamasi rahatkin... voisi olla että sen vuoden liikevaihtosi olisi kovinkin iso, mutta takkiin tulisi niin että tukka lähtisi, kun vielä pankkilainalla sitä toimintaa aloit laajentaan - niin siis tässä ei ole puhe sinusta, vaan olisiko vähän omakohtaista kokemusta prkl... no sinnepäin ;))

Toivottavasti nyt saisit oikeamman käsityksen jutuistani. Voin mennä ihan vapaaehtoisesti jäähylle kun en osaa selkeämmin selitellä - pitäs edes oppia olemaan sitten hiljaa. Noi hymiötkin vissiin ovat jo aikaa sitten menettäneet merkityksensä, kukaan enää nykysin usko että kyseessä on jokin vitsinpoikanen vaikka kuin vinkkailis ;) ;) :(

Nuo viestit voi hymiöistä huolimatta ymmärtää väärin. Olen kovin tarkka siitä, ettei vain luulla että tässä oltaisiin jotain kroisoksia ja lesotettaisiin sillä. Nöyrästi tässä töitä tehdään, mutta tosi kiva on että itselleen saa duunia tehdä, motivaatiokin on aivan toista luokkaa. Eli terve tulemast taas huomenissa kaikki liikkeelle kun nää kikkeliskokkelispyhät on ohitse.

Ja not taken JaniU.

Mulle jäi omantunnontuskia, melkein trauma, tuosta kun höpötykseni ymmärrettiin niin pahasti toisin kuin tarkoitin. Jos täällä on savolaisia, niin ymmärrättekö te tuon juttuni ? ;) (kielimuuri stadi vs. savo hehh).

Siis kuten Mikelle jo yritinkin selittää niin minun leikkimielinen "kritiikki" oli suunnattu nimenomaan "meille suomalaisille" (onhan se nyt oikeasti vanha klisee että me ollaan kateellista kansaa ja sitä rataa) ja Mike oli tässä tarinassa se "hyvä tyyppi".
Ja millään muotoa ei ollut pakkotoistoa tarkoitus kommentoida suuntaan eikä toiseen! Siis mielestäni on täysin asiallinen ja hyvin hoidettu bisnes tämä pakkotoisto kauppasydeemi!
Varmaan vielä lisättävä, että minä en tässä ole sanojani pyörtämässä tai ketään nuoleskelemassa, sanoisin kyllä varmasti niinkuin ajattelen anyway. Mutta sanomiseni nyt ilmeisesti taas kerran paukahti vähän metsään.

Hyvitykseksi varmaan seuraavat satsit tilattava pakkikselta. Minäkin muuten yleensä perustan ostokseni muiden asioiden tiimoilta kuin vain hintojen, joten olisi kai aika osoittaa "kiitosta" enemmän tänne pakkiksenkin suunnalle!

No toivottavasti tämä nyt selvensi vähän, ettei puolipakkista ajattele ihan kpääksi (niin no olen minä sitäkin, mutta tässä yhteydessä en kyllä aiheesta :))

Mietin muuten tuon yrityksen kannattavuutta, onko keskimääräiset vuositulot samaa luokkaa mitä esimerkiksi Keijo Keskivertoaparemmintienaavalla? Ellei tämä siis ole turhan röyhkeätä utelua.

Willie sanoi:
Sähköposti (uskoakseni pätee myös private messageihin) kuuluu kirjesalaisuuden piiriin, eli sen lukeminen rikkoisi lakia mahdollisesti tapahtuneista väärinkäytöksistä huolimatta. Tämä vain ylläpidolle tiedoksi ongelmien välttämiseksi. Suosittelen ilmoittamaan väärinkäytökset suoraan virkavallalle.

Eipä virkavalta ota tuota kovinkaan vakavasti. Jokunen vuosi sitten multa varastettiin posti ja kun siitä soitin poliisille ja kysyin mitä tehdä, poliisi NAUROI puhelimeen.

Se epäili mua nuoreksi ihmiseksi eikä ottanut puhelua lainkaan tosissaan.

Että se siitä kirjesalaisuudesta.

Hippa sanoi:
Eipä virkavalta ota tuota kovinkaan vakavasti. Jokunen vuosi sitten multa varastettiin posti ja kun siitä soitin poliisille ja kysyin mitä tehdä, poliisi NAUROI puhelimeen.

Se epäili mua nuoreksi ihmiseksi eikä ottanut puhelua lainkaan tosissaan.

Että se siitä kirjesalaisuudesta.

No toi nyt on ihan eriasia...

Suositut

Back
Ylös Bottom