Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein hyvältä kuulostaa. Itsellänikin on saman tapainen ohjelma, tosin käytän vielä lisäksi tuon Lauantainkin anaerobiseen. Sunnuntaina maataan sohvalla ja syödään pullaa.Mites kun ite käyn 3 kertaa viikossa (ma, ke, pe) salilla ja olen tehnyt välipäivinä illalla (ti, to) 30min aerobisen treenin, niin onko hyvä?
Oikein hyvältä kuulostaa. Itsellänikin on saman tapainen ohjelma, tosin käytän vielä lisäksi tuon Lauantainkin anaerobiseen. Sunnuntaina maataan sohvalla ja syödään pullaa.
Nyt kun sattuneesta syystä on vapaa-aikaa ihan liikaa niin varmistan vaan kokeneimmilta, että onko järkee. Käyn salilla 3-4 krt viikko ja pyrkinyt välipäivinä harrastamaan aamulenkkejä, nyt olisi ajan tappamiseksi suunnitteilla että vetäisin vielä välipäivinä illalla noin 45-60 minuutin lenkin, aamulenkin lisäksi.
Ja nyt on pikkuhiljaa lähtemässä dieetti kausi päälle, niin varmaan antaa lisä potkua läskin palamiselle vaikkei ajankohta nyt ole se ihan otollisin?
Mites kun ite käyn 3 kertaa viikossa (ma, ke, pe) salilla ja olen tehnyt välipäivinä illalla (ti, to) 30min aerobisen treenin, niin onko hyvä? Ennen treeniä olen ollut syömättä n. 3-4 tuntia eli päivällisen olen vetänyt aiemmin ja iltapalan 2-3 tuntia aerobisen jälkeen joten onko tuo ok vai pitäskö syödä jotain heti treenin jälkeen myös? Olen venytellyt koko kropan 20sek venytyksillä heti treenin jälkeen. Ja nyt siis massakausi alkamassa. Miltä kuulostaa?
Laitetaan tähän samaan jatkoksi...
Mulla on viis-vuoro duuni 2 aamuvuoroa (12H) , 2 yövuoroa (12h) ja sit 6pvä vapaata.
Salin kirjoon kuuluu puntin lisäks spinn, kuntonyrkkeily, bodyjumpat ja uinti. Salia takana reilu 10v, välissä taukoja.. Tavoitteeni olisi ensisijaisesti painon pudotus jonka jälkeen siirrän treenin puntin puolelle. Lähinnä olisin kysellyt minkälaisella jaolla kannattaisi ottaa puntti kun viikko-ohjelma on seuraavanlainen. Työpäivien pituudesta johtuen, teen ainoan salitreenin ennen ensimmäistä yövuoroa. Aamu-Aamu- Sali+yö-Yö-Lepo-Jumppa-Sali-Jumppa-Lepo-Sali-Aamu-Aamu jne. Eli viikossa keskimäärin 2 jumppaa ja 2 salia. Onko 2-jakoinen se ainoa oikea vai voisiko tehdä jopa 4-jakoisella??? Toivottavasti tästä sepustuksesta saa jotain tolkkua