Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tanu sanoi:Mites jos treenaa rinnan ja ojentajat samana päivänä? Palautumisaikaa tulee tilanteesta riippuen 4-6 päivää..
Willie sanoi:Joillain toimii hyvin, minulla ei. Rintatreenin jälkeen ei enää riitä paukkuja ojentajiin, tai ojentajien jälkeen ei enää kykene tekemään kunnolla rintaa. Palautumaan ehtii toki.
Tuo on totta ja IMO paskin treenijako missä yksi päivä koostuu näistä on: rinta, olkapää, ojentajat mitä monet kyllä suosii, mutta on täysin anaalista.Ozma1 sanoi:Joo mullA sama homma, jos tekee Rintatreenin ja ojentajat samana päivänä niin ei mitenkään riitä voimaa kapeaan penkkiin!
No teen yleensä rinnan ensin, ni kyllä paukkuja riittää viel ojentajapuolellekin, mukava kun ojentajat on jo valmiiksi vähä tukossa, toisinpäin ei kyllä tulis mitää!!! JA olkapäitä ei tosiaan voi tehdä samana päivänä, kuin rintaa tai ojentajia.Willie sanoi:Joillain toimii hyvin, minulla ei. Rintatreenin jälkeen ei enää riitä paukkuja ojentajiin, tai ojentajien jälkeen ei enää kykene tekemään kunnolla rintaa. Palautumaan ehtii toki.
Ozma1 sanoi:Kerkeekö rintalihakset palautua kun teen esim. Tiistaina rinnan ja sitten perjantaina Ojentajat, jolloin teen aina kapeeta penkkii?ja sitten taas teen tiistaina rinnan jne...