Kerkeekö palautuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu
Kerkeekö rintalihakset palautua kun teen esim. Tiistaina rinnan ja sitten perjantaina Ojentajat, jolloin teen aina kapeeta penkkii?ja sitten taas teen tiistaina rinnan jne...

Kyllä ne tottuu suht rajuunkin treeniin, mutta siitä en oo varma ehtiikö palautua. Esim mulla kun aloin joskus tekemään tiistaina penkin ja perjantaina kapean, niin ekan treeniviikon perjantain treenissä tissit oli nii julmetun kipeet, ku teki kapeeta, mutta maanantaina ne olivat taas ihan kunnossa. Eli kyllä ne tottuu nopeesti tollaneen rytmiin.

Ei voi tietää, riippuu treenistä ja henkilöstä. Kokeilemalla se selviää, ei tuosta kuitenkaan mitenkään mahdotonta ole palautua. Itse treenaan rinnan keskiviikkona ja ojentajat sunnuntaina.

Mites jos treenaa rinnan ja ojentajat samana päivänä? Palautumisaikaa tulee tilanteesta riippuen 4-6 päivää..

Tanu sanoi:
Mites jos treenaa rinnan ja ojentajat samana päivänä? Palautumisaikaa tulee tilanteesta riippuen 4-6 päivää..

Joillain toimii hyvin, minulla ei. Rintatreenin jälkeen ei enää riitä paukkuja ojentajiin, tai ojentajien jälkeen ei enää kykene tekemään kunnolla rintaa. Palautumaan ehtii toki.

Willie sanoi:
Joillain toimii hyvin, minulla ei. Rintatreenin jälkeen ei enää riitä paukkuja ojentajiin, tai ojentajien jälkeen ei enää kykene tekemään kunnolla rintaa. Palautumaan ehtii toki.

Joo mullA sama homma, jos tekee Rintatreenin ja ojentajat samana päivänä niin ei mitenkään riitä voimaa kapeaan penkkiin!

Ozma1 sanoi:
Joo mullA sama homma, jos tekee Rintatreenin ja ojentajat samana päivänä niin ei mitenkään riitä voimaa kapeaan penkkiin!
Tuo on totta ja IMO paskin treenijako missä yksi päivä koostuu näistä on: rinta, olkapää, ojentajat mitä monet kyllä suosii, mutta on täysin anaalista.

Alkuperäiseen kysymykseesi vastaus: ehtii palautua alussa voi olla palautumis ongelmia mutta kroppa tottuu äkkiä tuollaiseen treeniin ja palautumis ongelmia ei ole.

Willie sanoi:
No teen yleensä rinnan ensin, ni kyllä paukkuja riittää viel ojentajapuolellekin, mukava kun ojentajat on jo valmiiksi vähä tukossa, toisinpäin ei kyllä tulis mitää!!! JA olkapäitä ei tosiaan voi tehdä samana päivänä, kuin rintaa tai ojentajia.

Mhh, voidaanko puhua palautumisesta silloin, kun lihakset eivät ole enää kipeät jne. Vai onko se vain tottumista eikä palautumista? Jos ite treenaan 2krt koko kropanviikossa (toinen hieman kevyemmin), niin onko ylikunnon vaaraa, jos treenit pystyy vetämään läpi niin, että viime reenin lihasjäykkyys ei vaivaa?

Ozma1 sanoi:
Kerkeekö rintalihakset palautua kun teen esim. Tiistaina rinnan ja sitten perjantaina Ojentajat, jolloin teen aina kapeeta penkkii?ja sitten taas teen tiistaina rinnan jne...

Yksilöllistä, mutta todennäköisesti ehdit. Ei tuo ole mielestäni mitenkään paljon

Back
Ylös Bottom