Keräättekö pelipaitoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anvil
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykö foorumilta muita innokkaita pelipaita friikkejä? Itse keräilen ulkomaalaisten jalkapalloseurojen ja maajoukkueiden paitoja ja niitä onkin kertynyt kaappiin muutamia....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
multa taitaa löytyä suomen nuorten maajoukkueen pelipaita jostain 80 luvun alulta muistaakseni.. :thumbs:
mutta en keräile noita.. ;)

Pari Jokereitten paitaa löytyy sekä yks lätkämaajoukkueen paita.En kylläkään niitä keräile, mutta tullut hommattua nuo.

Milanin paita pitäs hommata en mä muita tartte :D

Suomalaisia lätkä ja futispaitoja en ottaisi edes ilmaiseksi. :urjo:

Penskana oli enemmänkin esim. eri jalkapallomaajoukkueiden patitoja, mutta mihin lienee hävinneet.

Eri futispaitoja tulee haalittua.Seura ja maajoukkoeiden. Enempikin tahtoisin, mutta kun harvemmin noita tulee käytettyä ja ovat noin niinkuin kaappitavaraksi turhan tyyriitä.

NHL-pelipaitoja on tullut jokunen rapakon takaa tilattua. Suosittelen searchia eBayssa ennen kuin lähtee Suomen kamaralta NHL-paitaa ostamaan..

Mr.Referee sanoi:
Ei niitä nyt keräiltyä tuu, mut NFL-joukkueiden paitoja tulee osteltua sillo ku niitä tulee eteen.
Mistä oot hommannu noita, tuntuvat suomessa olevan aika suolaisissa hinnoissa. Ootko tilannu jostain ulkoimailta netin kautta? Oon menossa jenkkeihin tammikuussa ja aattelin sieltä ostaa parit paidat, saa varmaan halvemmalla.

Jonkun NBA, NFL tai MLB paidan voisi hommata.

Liverpool, Saksa, juventus "Zidane", Inter, atheletic bilbao

Jokerit, Toronto, Detroit

Noi oli alkuvuodesta... Toronton paidan myin juuri, ja jokereiden pelipaidan lahjoitin pois kun sille ei ollu enään käyttöä :D Se oli vaan niin ruma, verrattuna näihin uudempiin...

En oo ostanu noita enään vuosiin, ja jos hommaan vielä paidan niin se tulee sit nimellä ja numerolla, aika valjun näköisiä noi pelkät pelipaidat... Tosta liverpoolin paidasta vois hankkiutua vielä eroon ja hommaa Westhammin paita kaikille höysteillä.

Pelles sanoi:
multa taitaa löytyä suomen nuorten maajoukkueen pelipaita jostain 80 luvun alulta muistaakseni..

ps. tuo ei ole ns. fani paita vaan tuo on ollut ihan peleissä käytössä...
jos nyt suomen nuorten maajoukkueen paidasta on koskaan tehtykkään fanipaitoi.. :D

Reason sanoi:
Mistä oot hommannu noita, tuntuvat suomessa olevan aika suolaisissa hinnoissa. Ootko tilannu jostain ulkoimailta netin kautta? Oon menossa jenkkeihin tammikuussa ja aattelin sieltä ostaa parit paidat, saa varmaan halvemmalla.

Frendit on tuonu jenkeistä ja sit ostanu meidän jenkki-vahvistuksilta.. ne aika kivasti tilaa sitä tavaraa tänne suomeen ku pyytää vaan. En oo ite tilannu viel mistään.
Raiderssin paidoista ku sais #99 Sapp niin kaikki olis hyvin :rock:

Saksan jalkapallomaajoukkueenpaita löytyy, Bulgariasta (varmasti aito :D ) En jaksa käydä kattomassa mikä nimi siellä selässä lukee.
Bayern Munchenin matsista ostin kaulaliinan. Eli enpä noita pahemmin keräile, ei ole tullut koskaan edes Hifkin pelipaitaa hommattua, vaikka matseissa silloin tällöin käyn.

Multa löytyy Teemu Tainion AJ Auxerrressa käyttämä pelipaita, siis mies on ihan itse sillä pelannut (nimmarilla varustettuna tottakai) :D

Mulla on kaapissa manun, Real Madridin paidat. Vähäsen harvinaisempana Las Palmasin paita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom