kerääkö kreatiini nestettä naamaan?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
luin pakkiksen juttuja kreatiinista, ja jotkut puhuivat tuohon suuntaan.. alkoi tuntumaan että voisin lopettaa kuurin ihan kaiken varmuudeksi, kun itselläni ainakin on nestettä kerääntynyt naamaan enemmän kreatiinikuurin aikana, en sitten tiedä onko asioilla mitään yhteyttä toisiinsa.

kreatiini voi lisätä ihoon finnejä itselläni en tätä ole ainakaan huomannut, kaippa se on yksilöllistä.. jos nyt tätä edes tarkoitit, kaippa tuo nesteen kertyminen naamaan on sama asia ;P en kyllä tiedä, taidan painua pehkuihin.

Nesteen kertyminen naamaan ja finnit eivät ole sama asia. Kreatiini kerää nestettä kroppaan joka vaikuttaa luonnollisesti myös kasvoihin. Joillakin tuo vain näkyy paremmin kuin toisilla. Lisäksi kreatiini lisää joillakin finnejä, mm. itsellä. Syytä tuohon en tiedä.

Joillakin krea ei kerää nestettä ja lisäksi kreasta on olemassa valmisteita jotka eivät kerää nesteitä kroppaan. Tuotteiden nimiä en muista mutta löytyy mm. pakkiksen kaupasta.

miksi se pitäis lopettaa sen takia että kerää nestettä naamaan, ei se maailma siihen kaadu. mullakin iskeytyy järkyttävät määrät nestettä naamaan mut ei se mitään.

GoA sanoi:
Joillakin krea ei kerää nestettä ja lisäksi kreasta on olemassa valmisteita jotka eivät kerää nesteitä kroppaan. Tuotteiden nimiä en muista mutta löytyy mm. pakkiksen kaupasta.

Kreatiinipyruvaatti

haluan että naama on mahollisimman timmissä kunnossa.. :| hmh hmh taitaa nyt kyllä kreat jäähä pois, olisinpa aikasemminki jo tienny tuon että nestepöhöä tulee..

ville____ sanoi:
haluan että naama on mahollisimman timmissä kunnossa.. :| hmh hmh taitaa nyt kyllä kreat jäähä pois, olisinpa aikasemminki jo tienny tuon että nestepöhöä tulee..
:eek: No ei sitä nyt niin paljon tule, ainakaan naamaan. Ja jos sitä tulee muualle kehoon niin ne lihakset näyttää vaan isommilta, eli voiko tuosta nyt kauheaa haittaa olla. :D

Ja käsittääkseni kreatiinimonohydraatti on se joka sitä vettä kerää, kun taas kreatiinipuryvaatti olisi vähemmän "turvottava".

itse oon aina käyttäny kreatiini monohydraattia ja tulee finnejä ja sellaset posket et hyvä et silmät näkyy =D mun ymmärtääkseni ainakin monohydraatti kerää nestettä poikkijuovaiseen lihaskudokseen ja sitä on myös kasvoissa. Korjatkoon joku viisaampi jos olen väärässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos pelkää nesteen kerääntymistä naamaan, niin ei kannata käyttää... itsellä tulee tuosta aivan järkyttävä nestepöhö ja silmäpussit (huomaa valokuvistakin heti)... puryvaatit, sitraatit tai muut tekevät aivan saman efektin.

ville____ sanoi:
miten nesteet saa sitte pois esim kasvoista?
tuli heti hirveät omantunnontuskat ku on ees käyttäny eikä lukenu tarpeeksi.:david:

lopetat kreatiinin niin krean mukana tulleet nesteet lähtee seuraavan viikon aikana kävelemään kun ylimääränen krea poistuu kehostasi.

Tuokin on niin yksilöllistä. Joillain kun ei ole naamassa kuin nahat luiden päällä, niin on selvää ettei pöhötä. Jos taas naamastakin löytyy pihviä niin pöhötys on varmaa.

Minulla ei ole naamaan kerännyt. Muihin ruuminosiin kylläkin ;)
Mutta tuo minun naama on muutenkin niin s-tanan ruma, että eipä paljon haittaisi vaikka naamaankin keräisi.

Mielestäni kreatiinista on enemmän hyötyä kuin haittaa. Tulokset ja sarjakestävyys ovat nousseet jonkin verran. Kuukauden ajan olen käyttänyt.

finnit kannattaa ajatella positiivisesti koska siitä huomaa että testosteronit alkaa hyrräämään ja sehän on hyvä puntin vispauksen kannalta!!!!

Back
Ylös Bottom