Kenkien pesu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu
Mites kannattaa pestä tollaset "skeitti" kengät? Pitääkö ottaa ennen pesua nauhat ja pohjalliset pois, entäs lämpötila? En löytäny noist kengistä lappua jossa ois pesuohjeet :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Neljässäkympissä olen itse aina lenkkareita ja skeittikenkiäkin pessyt. Nauhat olen solminut siten, etteivät lähde aukeamaan (onhan se kiva että ne nauhatkin puhdistuvat) ja pohjalliset olen ottanut pois, jos ovat olleet irroitettavaa mallia. Linkousta en ole käyttänyt, pesukone voisi ottaa vähän humppaa parista lenkkarista kun rumpu ei olisi aivan tasapainossa. Kuivuminen kestää yleensä muutaman vrk.

Jep, laitoin 40 asteeseen pyöriin ja otin linkouksen pois, ajattelin laittaa noi saunaan kuivaan sit ettei tarvi loputtomiin odotella..

liis..

nii muuten sale jos noi sun tossut ei mee ihan pilalle ni mä kyl tuon teille muutat mun kengät ja sä saat pestä ne ;) jookos?

Sale sanoi:
jooooei :)

Hmm, jostain syystä tonne koneeseen jäi vitusti vettä, sen takia etten käyttäny linkoamista? :o

no mei pesukonees jää ainakii vettä sinne ja pitää tyhjentää ekaks et saa koko kannen ees auki

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom