Kenellä paskin auto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Paljon on keskusteluja siitä miten hienot autot monella on mutta kenelläpä löytyy se huonoin/halvin auto? Auton on oltava katsastettu ja ajossa.

Osallistun itse hienolla Nissanillani kyselyyn:

Liitteet

• takapera.webp
    takapera.webp
    84,9 KB · Katsottu: 1 791
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huppe sanoi:
Paljon on keskusteluja siitä miten hienot autot monella on mutta kenelläpä löytyy se huonoin/halvin auto? Auton on oltava katsastettu ja ajossa.

Osallistun itse hienolla Nissanillani kyselyyn:

Heh, tuohan on ihan hieno auto. Itsellä Suzuki Swift vuodelta 85. Pohja niin laho että kohta ajellaan flintstones-tyyliin. Kuvaa ei valitettavasti löydy.

edit. No tämmönen löyty googlella. Tästä kuvasta puuttuu ruoste. Arvo varmaan 50 € jos vie sen romuttamolle. :haart:

Liitteet

• 85Swift.webp
    85Swift.webp
    10,3 KB · Katsottu: 934
Kuvaa ei jaksa kaivella, mut -89 Golf joka sateen jälkeen muistuttaa sisältä lähinnä uima-allasosastoa.. :) Vaihdelaatikon laakeri hajoaa seuraavan puolen vuoden sisään ja sitten läks ruostekasa kaivurin kera hautuuseen

vm-89 golffi täälläkin. 1.3l koneella. Huippunopeus yksin ajettaessa alamäkeen ja myötätuuleen n.130km/h. kiihtyvyys 0-100 ikuisuus. Syö öljyä. joka paikka kolisee. vesisateen jälkeen lattia lainehtii vedestä. Pari kk sitten joutuin vaihtaan kannen, venttiilit ja kaikki tiivisteet että HC päästöt saatiin n.2000 tiputettua sallittuun alle 600.
Mutta kyllä liikkuu nyt eteen ja taakse... :D

nykyisellä hondalla varmaan ei tähän kisaan kehtaa osallistua, mutta mulla oli OPEL KADETT 1.3 -89, joka olis kyllä ollu justiinsa!! :D

Täällä on oranssin värinen (ei ole kuvaa saatavilla) toyota tercel, vm.-83 ja 1.3 koneella. Silloin tuo pirssi suunniteltiin, niin suunnittelijat eivät olleet ilmeisesti kuuleet aerodynamiikasta, sillä auto kuin laatikko pyörien päällä :D. Kiihtyvyys on hurja; 0-100kh/h 15s. Autolla saa ajaa enää tammikuuhun asti, sillä se ei mene nykyisellään katsastuksesta läpi. Auto tekee jo niin pahasti kuolemaa, että en mä sillä enää uskalla ajaa. Juhannuksena näytti siltä, että se ei kestä juhannushurua, sillä semmoista mekkalaa piti auto tai sekin halusi myös osallistua riemuun kirjavaan :D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hankmo sanoi:
Kuvaa ei jaksa kaivella, mut -89 Golf joka sateen jälkeen muistuttaa sisältä lähinnä uima-allasosastoa.. :) Vaihdelaatikon laakeri hajoaa seuraavan puolen vuoden sisään ja sitten läks ruostekasa kaivurin kera hautuuseen

Minulla on -90 Golf ja rakas onkin! :haart: Kulunut kesäloma meni ajaessa katsastusaseman ja korjaamon väliä. :lol2:

Nissan Sunny.

Nykii välistä hulluna ja sytty viiko sitten tuleen ja moottoritilan jäähdytys ei toimi. Kytkin luistaa ja moottori nakuttaa. Pellit kukkii. Vetonivel rutisee mutkissa.

Ei ole sili kertaakaan jättäny matkan varrelle autosta johtuvista syistä. Kerran kuskista johtuvasta syystä jätti.

Omani tosin jo pois hukattu, mutta osallistun kuitenkin ;)

- 79 golf, 1.5 diesel kone, Ajettu 460 000. Puhallin vain puhalsi kylmää ilmaa täysillä, eli vesisateella sai pyyhkiä tuulilasia vähän väliä. Rengas puhkesi ja vain alut löyty sopivina, kun en jaksanut ostaa uutta rengasta ;) Laturin löystyi rikkinäisten kiinnikkeiden takia, jolloin hihna löystyi eikä enään ladannut kunnolla. Jäin välille xx kertaa tyhjän akun takia. huippunopeus n. 130km/h.

Jos jotain positiivistä. söi ehkä sen 4l/100km.

Liitteet

• golf.webp
    golf.webp
    99,8 KB · Katsottu: 911
MUn ihQ Jetta on aika kakka,ku kokoajan saa laittaa uutta osaa..Kytkin remppa huomenna :itku: ...1.6litranen...Tummennukset ikkunassa...vain karvanopat ja vunterpaumit puuttuu...amis-viiksiä kasvatellaan kovasti ;) ...Sormiani en jaksa paskata enää tohon kotteroon...kuka ostaa? 1500e :rolleyes: ...Kerran poltin tolla 100m kumia kässäri päällä...oi oi...nykyään jos kokeilee nii kone huutaa,mut mitään ei tapahdu.. :nolo: menee kyl katastuksesta läpi nii et helähtää..ihan oikeesti menee!!! :kippis1:

Tästä nyt jokaisen niin ison kuin pienenkin pojan unelma-auto.

Ps.ei syö öljyä!!

Liitteet

• JettaMurrrfff.webp
    JettaMurrrfff.webp
    45,4 KB · Katsottu: 895
metalman sanoi:
nykyisellä hondalla varmaan ei tähän kisaan kehtaa osallistua, mutta mulla oli OPEL KADETT 1.3 -89, joka olis kyllä ollu justiinsa!! :D

Niinkuin sanotaan: Ingman saa maidon maistumaan, Opel saa muovin ruostumaan.. :) (joopa....)

Zone-sarja -42%
Mitä paskoja autoja nuo muka on... eihän noissa ole edes ruostetta. :jahas:

Oman huippukoslastani olen joutunut luopumaan. Kyseessä oli vm. -83 Mazda 323, jossa ei oikeastaan ollut mitään ehjää. Jos lähdin autoilemaan ja joku jäi kaipaamaan, niin tarvitsi seurata vain sinistä savupilveä jonka perääni jätin. Takaoven olisi voinut kuoria paljain käsin pelleistä, kulki 100-200km litralla öljyä. Takakontti homeessa (ja ruosteessa). En enää edes muista kaikkia ongelmia.

Parasta siinä oli se sininen savu pilvi, yks mp-poliisikin kävi vähän valistamassa, että on varmaan päästöt vähän pielessä. No hauskaahan oli se, että kun auto oli tyhjäkäynnillä ja mitatiin pakokaasut, niin kaikki lukemat oli priimaa. Ja ilmeisesti ruosteet oli kumminkin sellaisilla paikoilla, että meni katsastuksesta läpi. Tai sitten isän suhteilla katsastusasemaan oli jotain tekemistä asian kanssa.. ;)

Enivei, eka autoni ja siitä syystä niin :haart:.

TheLORD sanoi:
Nissan Sunny.

Nykii välistä hulluna ja sytty viiko sitten tuleen ja moottoritilan jäähdytys ei toimi. Kytkin luistaa ja moottori nakuttaa. Pellit kukkii. Vetonivel rutisee mutkissa.

Ei ole sili kertaakaan jättäny matkan varrelle autosta johtuvista syistä. Kerran kuskista johtuvasta syystä jätti.
Nykiminen on tunnettu ongelma Sunnyssä. Itse korjasin sen siten että vaihdoin virranjakajan kannen ja kaasarin välissä olevat kumiletkut uusiin, sen voi myös korjata siten että pätkäisee rispaantuneet päät poikki ja tunkee ehjän letkun takaisin. Tämä on joku alipainesäädin, en tiedä tarkemmin, enkä tiedä autoistakaan mitään. Ajattelin vain että letkut vuotaa, voisikohan nykiä, piti paikkansa :D

Alla olevasta linkistä arvokasta tietoa mm. Nissanista, Toyotasta, Hondasta yms. paskemmista autoista sekä niiden pikkuvikojen korjauksista:
http://forum.dynamiitti.com/

oli 78 c-kadetti laturi lämppäri apparinkahva ja 4vaihde ei toiminu aiko ruosteinen ralliratti kiilattu peltiruuveilla akseliin ku oli menny poorit ratin keskiöstä ja akselista takapenkki homees ja peräluukku perä ulisi niin et matka ajos joutu pitään kuulosuojaimia pakoputki poikki ja kaiutin johdolla kiinni käkkärin vaijeris ymym ei ees muista mut siinä oli kaikki mahdolliset levikkeet ja siivet mitä ikinä ni jäi ikävä :( ny on 87 sunny molemmat vetarit nakuttaa niin saatanasti ja venttiilitki riittävästi ovia ei saa lukkoon ja sisään ei meinaa päästä siltikään ennen jolua vaihtuu taas varmaa ladaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom