- Ikä
- 48
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huppe sanoi:Paljon on keskusteluja siitä miten hienot autot monella on mutta kenelläpä löytyy se huonoin/halvin auto? Auton on oltava katsastettu ja ajossa.
Osallistun itse hienolla Nissanillani kyselyyn:
Ja sillonkin joudut maksaan 50 €, että ne ottaa sen vastaan.MarsVolta sanoi:Arvo varmaan 50 € jos vie sen romuttamolle. :haart:
Powerhousu sanoi:Ja sillonkin joudut maksaan 50 €, että ne ottaa sen vastaan.
Mitä on sarkasmi? ;)voimavellu sanoi:Ei joudu maksamaan itse vein vähän aikaa sitten 5 romu autoa ja sain 280e... maksavat kilojen mukaan...
voimavellu sanoi:Ei joudu maksamaan itse vein vähän aikaa sitten 5 romu autoa ja sain 280e... maksavat kilojen mukaan...
hankmo sanoi:Kuvaa ei jaksa kaivella, mut -89 Golf joka sateen jälkeen muistuttaa sisältä lähinnä uima-allasosastoa.. Vaihdelaatikon laakeri hajoaa seuraavan puolen vuoden sisään ja sitten läks ruostekasa kaivurin kera hautuuseen
metalman sanoi:nykyisellä hondalla varmaan ei tähän kisaan kehtaa osallistua, mutta mulla oli OPEL KADETT 1.3 -89, joka olis kyllä ollu justiinsa!! :D
Nykiminen on tunnettu ongelma Sunnyssä. Itse korjasin sen siten että vaihdoin virranjakajan kannen ja kaasarin välissä olevat kumiletkut uusiin, sen voi myös korjata siten että pätkäisee rispaantuneet päät poikki ja tunkee ehjän letkun takaisin. Tämä on joku alipainesäädin, en tiedä tarkemmin, enkä tiedä autoistakaan mitään. Ajattelin vain että letkut vuotaa, voisikohan nykiä, piti paikkansa :DTheLORD sanoi:Nissan Sunny.
Nykii välistä hulluna ja sytty viiko sitten tuleen ja moottoritilan jäähdytys ei toimi. Kytkin luistaa ja moottori nakuttaa. Pellit kukkii. Vetonivel rutisee mutkissa.
Ei ole sili kertaakaan jättäny matkan varrelle autosta johtuvista syistä. Kerran kuskista johtuvasta syystä jätti.
missä maksavat romuautoista ja paljon?????