Kemin treenileiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
42
Ajattelin laittaa tästä nyt ihan vielä oman thredinkin, jotta meille pohjoisen tytöille saataisiin aikaiseksi se treenileiri, jota tässä itsekkin kovasti odottelin, mutta joka on nyt peruttu ainakin toistaiseksi osanottajien vähyyden vuoksi:curs: Puhuimme Jaanan kanssa, joka siis leirin todennäköisesti yksin pitää(kun ei saada näin vähillä osallistujamäärillä toisen valmentajan matkakuluja edes katettua), että yritetään nyt saada leiri aikaiseksi hieman myöhemmin, esimerkiksi heinäkuussa, kun alkuperäinen aika (17.6.06)oli ilmeisesti sopimaton monelle tytölle??
Yritetään nyt täällä Pohjoisessakin tsempata ja osallistutaan, kun ammattilainen tämän leirin meille olisi halukas järjestämään ja vieläpä ilman korvausta. Tässä olisi nyt mahdollisuus saada arvokasta tietoa treenaamisesta kokonaisvaltaisesti niin täysin aloittelijoiden kuin jo pidempään harrastaneidenkin, nyt vaan rohkeasti vaikka tähän thrediin niitä SITOVIA ilmoittautumisia, jotta voin ehdottaa Jaanalle päivämäärää ja päästään sitten kaikki asiantuntevaan oppiin ja sinne rakkaan raudan pariin:haart:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä olen ehdottomasti mukana! Tällä hetkellä vitutuskäyrä on niin korkealla leirin peruuntumisen takia:curs: Ehdottomasti tänne pohjoiseen on saatava leiri ja uskoisin kiinnoituneita ihmisiä olevan paljon. Rohkeasti vaan mukaan!!!!!!!:whip:

No jos se leiri järjestetään välillä 19.7-6.8 niin mäkin olen maisemissa ja voisin tulla myös mukaan.

PERUTTU? noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooou!:wall:
Mulle ei oo ilmoitettu mitään.. Mulle sopii aika hyvin... töitähän mulla on monesti v-loppuisinkin mut varmasti saan vapaata kun ajoissa ilmoitan.

Porukkaa mukaan ettei menetetä tätä hienoa mahdollisuutta!

Zone-sarja -42%
Nyt kyllä saa kaikki ne pohjosen punttimimmit hävetä, jotka ei tuonne leirille ilmoittautuneet. HÄVETKÄÄ!!!!! :curs:

Kerrankin täällä pohjosessa ois ollut tuollainen mahdollisuus ja sitten se perutaan liian vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Koittakaahan kerätä tremppiä syksyksi, jotta se leiri saataisiin sitten silloin järjestettyä. Eihän se nyt voi olla tosi, etteikö täältä pohjoisesta voisi saada viidentoista innokkaan mimmin porukkaa kasaan. Sitäpaitsi mikäs estää sieltä etelästä tulemaan tänne, kun kerta yleensä me joudutaan liikahtamaan täältä sinne etelään.

Olin henk.koht. todella järkyttynyt koska mun motivaationi treenaamiseen on ollut hakoteillä jo kuukausia (ja eilen kun ukon treenikaveri kysy millon oon viimeks ollu puntilla, en pystynyt vastaamaan koska en muista!) ja toivoin että samanhenkisten tyttöjen tapaaminen ja toisten innostus motivoisi minua uudelleen. Ei voi olla totta... Olisin niin tarvinnut tätä leiriä. On eri asia että tällä paikkakunnalla on samanhenkisiä ukkoja, mutta ei ne ymmärrä naisen treenaamisesta niin paljon kuin toinen samanlainen treenaava akka kuin minä. Sekavaa tekstiä mutta ajatukset pörrää nyt niin muilla mailla. Ei voi olla!!

Jos/kun se treenileiri tulee uudestaan mahdolliseksi niin silloin KAIKKI, jok'ikinen ja joka ainut fitnesstyttö lähtee jos vähänkään tekee mieli. Ja tosiaan, kuten Kamomilla sanoi, miksi täytyisi olla juuri meitä pohojosen tyttöjä, on kai etelämmässäkin tyttöjä joita tehokas treenileiri Jaanan vetämänä kiinnostaa..vai eikö??

*kaivautuu masennuskuoppaan*

Olin tossa Jaanaan yhteydessä ja alustavasti puhuttiin, et jos leiri yritettäisiin nyt kuitenkin vielä järjestää jonakin lauantaina heinäkuussa, jos vain saadaan riittävästi jengiä kerättyä mukaan. Nyt vaan kaikki ne, jotka jo Kemin leirille ilmoittautuivat, innostakaa kavereitanne myös mukaan, niin saadaan kasaan se 15-20 hlöä ja näin saadaan leiri pidettyä. Tänne voipi sitten laittaa informaatiota, mahdollisimman pikaisesti tietenkin,jos niitä kiinnostuneita punttimimmejä ystäväpiireistänne löytyy, niin saadaan jonkinlainen käsitys, onko meitä riittävästi.

Toivottavasti leiri järjestetään. Harmi vain etten tunne punttaavia mimmejä:( ...
Voiko johtua siitä että punttimimmejä on vähemmän pohjoisessa..hmm...

Kamomilla sanoi:
Nyt kyllä saa kaikki ne pohjosen punttimimmit hävetä, jotka ei tuonne leirille ilmoittautuneet. HÄVETKÄÄ!!!!! :curs:

Noh noh, rauhoitutaanpas nyt. :) Eiköhän sinne leirille ilmoittautunut kaikki kynnelle kykenevät halukkaat jotka tiedon vain saivat. Aika kumma että pohjoisesta ei kuitenkaan enempää halukkaita löytynyt. Minäkin voisin mielenkiinnosta käydä katselemassa ja kuuntelemassa uusia juttuja mutta olen heinäkuun etelä-suomessa. :rolleyes: Elokuun alussa saattaisin ehkä päästä nipin napin mutta muilla on varmaan enemmän aikaa heinäkuussa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä täältä etelästä voisin EHKÄ matkustella pohjoiseen. :) Riippuu nyt vaan aika monesta asiasta. Kunhan sais sen tarkemman päivän tiedoksi, niin vois yrittää järkätä aikaa. :) Jos vaikka joku kaveri innostuis lähtemään mun mukaan.

Annie, ihan totta?!!!! :D:D Voe perhana, sit myö männää varmasti yhessä! Täällä myö asustellaan kylän pinnassa tuon ukkelin (ja kissan) kanssa! Voi elämä..meidän pitää treffata muutenki, Annie, susta saa kyllä nyt tulla mun pelastava enkuli! Lähet mun kaa puntille (tai siis revit mut sinne!) ja ja ja.... MILLON SÄ TUUT???

Kiinnostais kovasti. Heinäkuulle sattuu vaan yks vapaa lauauntai 29.7. Jos se silloin järjestetään nii mieki oon matkas. Siis onko tuo ihan vaan päiväleiri?

Joo, päiväleiri on kyseessä.

Käykö se ihan vaan tämmöiselle tavis saliharrastajalle vai pitääkö jotenkin olla kiinnostusta enemmänkin tuohon fitnekseen....?

Ihan tavis treenaja se minäkin olen ja intona olin leirille lähdössä. Saapa nähdä milloin se leiri sitten yritetään uudellen järjestään. Mulle tuo heinäkuu on vähän hankala, kun silloin on kesäloma ja sinne on jo paljon suunnitelmia ja melkein koko loman olen liikkeellä johonkin suuntaan. Toivottavasti tulee jokin hyvä viikonloppu, niin pääsee osallistumaan.

Olisin myös mielelläni tulossa Kemin leirille, jos vain päivämäärä sopii menoihini. Heinäkuun lauantait 22. ja 29. käyvät parhaiten. Elokuussa leiri sopisi erittäin hyvin kalenteriini:)

Minkälainen on tuon leirin ohjelma?? Mitä päivä pitää sisällään? Sorry jos kyselen höpöjä, mutta ei ole sattunut silmään.

Onko leiriä mainostettu juuri missään? Tietääkö ihmiset että tällaista olis tarjolla?

Latest posts

Back
Ylös Bottom