kellään neuvoa/ohjelmaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei kaikille. Olen uusi täällä, ja eipä minulla ole oikein hyvää tietoa saliohjelmasta/ruokavaliosta joka minulle sopisi.
Lähtökohtani ovat huonot. Painoa 78.8 ja pituutta 179, ikää 20 v. Peruskuntoni ja lihaskuntoni on surkea, vuoden olen ollut tekemättä mitään, ja nyt kun pääsin töihin (raskaisiin sellaisiin) huomasin että on pakko tehdä jotain!
Ruokavaliona ollut kaikenlaiset mässyt (pizzat, hampurilaiset ym.)
Kuten jo threadikin näyttää, kyselisin sopivaa ruokavaliota ja treeniohjelmaa ihan
paskakuntoiselle, että läski muuttuisi lihakseksi ja samalla se peruskuntokin kasvaisi. Ehkäpä naisetkin sitten huomaisivat ;)
Kiitos jo etukäteen vastaamaan jaksaville!

Valitse ensin montako kertaa aiot salilla ruveta käymään, sen jälkeen lukaiset Desertin laittaman ketjun ja valitset sieltä sopivan tuntuisen ohjelman. Lihas ei muutu läskiksi ellet sitten tarkoittanut että voisit ensin vaikka dietata ja sitten ryveta kehittämään lihasmassaa? Ruokavalio menee tietenkin vaihtoon searchilla löydät varmasti paljon toimivia ruokavalioita ja muista olla kärsivällinen kehitys on kyllä alussa nopeaa mutta se hidastuu kyllä kun pidemälle päästään mutta älä lannistu vaan jatka vain salilla käyntiä kaikesta huolimatta. Ja muista, jos sinulla ei ole punttis taustaa niin, OPETTELE liikkeiden oikea suoritustapa että et myöhemmässäkään vaiheessa riko paikkojasi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom