Keksikääs nimi koiralle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja soulsick
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku lyhyt ja kaksitavuinenhan sen on pakko olla.

Lemmy
Rassi
Möky
Roki
Rutto aka Rudi
Paise aka Pasi
Kapi
Paavi
Silsa
Tuisku aka Ana

Tai sitten tietty joku kotimainen sukunimikin käy hyvin ja toimii käskyttäessä mukavasti, mitä enemmän ö-kirjaimia, sen parempi:

Tötterström
Möttönen
Lötjönen

Lisää ideoita voit vakoilla kotirappusi nimitaululta.

Tai sitten vaan pätkimään jostakin ihan tavallisesta sanasta kaksi tavua haualle nimeksi:

Hinuri -> Nuri
Ropelli -> Roli
Monitori -> Niri

tokkopaisto sanoi:
musti tai peni.

Peni? onko tuo yleinenkin nimi, niinkun musti... tulee vaan mieleen sama kun nimeisi koiran Illuksi.
Mäyris kun on niin voisi nimetä sen näköiseksi kun on, niinkun nuo aiemmat ehdotukset.. joku Pötkylä tai Itikka tai Mötkäle.. :D
Itse näköjään nimeän koirani kuuluisien henkilöiden/karakteerien perusteella. Nyt on piskillä niin hyvä nimi että tekisi mieli seuraavankin koiran nimetä samaksi mutta ehkä se ei ole niin hyvä idea

No eiks musti ja peni oo koirilla vähän sama kun lehmillä mansikki ja kissoilla miuku.

Sika tai Batman

Elmeri. Se on siinä. Koirallekin.

:offtopic:
Mun pöydällä seisoo Elmeri. Elmeri on täytetty heinäsorsa. Elmeri on vaan aika umpimielinen kaveri, ei pahemmin vastaile, vaikka mää kuinka yritän sitä jututtaa. Pitää vielä treenata tota telepatiaa. :D

tokkopaisto sanoi:
No eiks musti ja peni oo koirilla vähän sama kun lehmillä mansikki ja kissoilla miuku.

Aijaa? Mä en ole kuullut mutta saattaapa hyvinkin olla.

Kerran näin staffin joka räyhäsi tosi aggressiivisesti eikä muutenkaan ollut kauhean sylipiski. Naurahdin kun kuulin että koiran nimi oli Viiru.
Sama kun nimeää jonkun chihuahuan Tappajaksi.

Jami

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom