Keksikääs nimi koiralle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja soulsick
  • Aloitettu Aloitettu
nimia

- testo
- seppo / teppo / tepi
- kani
- pano
- hanuri
- kakkis
- jylppy
- doggi
- taukki
- spede
- mutsi

Tossa pari esimerkkia. Ite jos joskus koiran hommaan, niin siita ei kylla mitaan hiton jeppea tule; nimessa pitaa olla munaa :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mun koiran nimi on foxi...koska se on ketun värinen ja näyttää vähän ketulta ja on ovela kun kettu :P

Hyviä nimiä...

- Daniel
- Jeppe
- Aku
- Aksu / Axu
- Brutus

Et sanonut, pitääkö sinun keksiä nimi rekisteripapruihin vai vaan kutsumanimi. Jos sun pitää antaa sille nimi joka tulee rek.papereihin ni jos kasvattajalla on jokin kennelnimi, niin anna sille joku siihen sointuva. Tai muutenkin joku ihan järkevä. Voithan sitä aina muuten kutsua vaikka miksi :D rek.papruihin ei katsi laittaa vaikka HUORAA, kiva sit jos viet sitä näyttelyyn ku yleisö kattoo näyttelyluettelosta että vai huora .:D
kutsumanimen kannattaa taas olle lyhyt ja helppo että voit helposti komentaa ja kirota. Helpompi HUUTAA PELE PERKELE ku WILHELMIINELI PERKELE.
:D

Originally posted by Jimmy
Ehdottomasti Arnold.

tai suomalaisittain Arska

Franco
Dorian
Amppi
Pöhö

narttukoiralle sopii hyvin Britney:david:

Matti Mäyräkoira-nimisen koiran tiedän olevan, sopii hyvin mäykylle.

Minä olen tavallisten nimen kannattaja. Eli on kiva sanoa lähtevänsä vaikka Matin kanssa kävelylle kuin Rekun. Meillä oli kotona kaksi sakemannia Kaisa ja Ari. Oli kiva sanoa lähtevänsä tänään Kaisan kanssa kävelylle...

Toi Miken ehdottama Koira olisi kanssa hyvä. Pääsisi sopivan monta kertaa selittämään Koiran nimeä.

Heh, tuli mieleen Pietarinkadun Oilers go-go: "Kuulostaa ihan KOIRAN NIMELTÄ!!!!" :D

Miten olisi Homeros? Senhän voisi sitten sopivasti lyhentää Homeriksi :D

Mäyris on saksalainen rotu, joten joku saksalainen nimi olisi passeli. Itse olen pitkään haaveillut dobberista, jolle tulisi ehdottomasti joku Wolfgang-tyyppinen nimi. :)

Kannattaa nimeä valitessa muistaa, että mäyrikset ovat luonteeltaan ISOJA koiria, joten nimi ei voi olla mikään tepsu/moppe-akselilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom