Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Percele sanoi:Älä tapa.![]()
Fatso sanoi:Cormier pidätetty Irakissa liikalihaksikkuudesta!!!!!
No pistäppä kuule isompi kuva naamastas, niin lupaan, että kaikki photoshopin omistajat raiskaavat sua seuraavat 3kk.Touu sanoi:ps. Voisko joku shopata munkin naaman johonkin kuvaan?![]()
Touu sanoi:Olis loistavaa, kun yhdistettäis meikän pärstä ja Mr.Olympia Colemanin body ja alle tulis teksti "P. posettaa"![]()

Jusushi sanoi:Laita se pärstäs ni mä voin tehdä ton![]()
Pistä nyt joku kunnon kuva, ei tommoisesta mitään irtoa. Laita oikein iso urpo kuva, niin päästään pitään hauskaa.Touu sanoi:Aika :wanha: mutta mun pärstä löytyy tästä:
www.hyke.fi -> tapahtumat -> Halme ja Soini vierailivat salillamme -> Halme ja Hykeläiset
Painoa oli noihin aikoihin 60 kg. Brown eyes, short hair.
:down:
Mun luvalla ties monesko. Toistaiseksi Timbe "the powers in my arms" Poutiainen on ollut asiallisesti ja oppii kokoajan lisää pakkikselta. Se on hienoa.SniffDaddy sanoi:Taasko Poutiaisella on saatana uus nikki?
Mike sanoi:Mun luvalla ties monesko. Toistaiseksi Timbe "the powers in my arms" Poutiainen on ollut asiallisesti ja oppii kokoajan lisää pakkikselta. Se on hienoa.
ironchef sanoi:Jotku ei vaan opi/viisastu ikinä.![]()
Siinä on itseironia kohta kovilla jos poijjaat päättää pahasti rankaista :lol2:Touu sanoi:Tunnen selvää vihamielisyyttä ilmassa... Täytyy muistaa etten mä ole mitään pahaa kenellekään tekemisilläni aiheuttanut, joten se siitä. Odotan edelleen että joku shoppaa mun kuvan, että pääsen itsekin nauramaan. Ettekö te uskoneet että "Suomen mestarilla" voi olla myös itseironiaa? ;)