Keksikää kuvaan hyvä kommentti! (Photoshop tredi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Cormier pidätetty Irakissa liikalihaksikkuudesta!!!!!

Liitteet

• cormier_captured.webp
    cormier_captured.webp
    74,9 KB · Katsottu: 2 168
Percele sanoi:
Älä tapa. :nolo:

Ei helvetti! Nyt räjähdin aivan totaalisesti :lol2:

ps. Voisko joku shopata munkin naaman johonkin kuvaan? :nolo:

Olis loistavaa, kun yhdistettäis meikän pärstä ja Mr.Olympia Colemanin body ja alle tulis teksti "P. posettaa" :hyper:

Touu sanoi:
Olis loistavaa, kun yhdistettäis meikän pärstä ja Mr.Olympia Colemanin body ja alle tulis teksti "P. posettaa" :hyper:

Laita se pärstäs ni mä voin tehdä ton :rolleyes:

Jusushi sanoi:
Laita se pärstäs ni mä voin tehdä ton :rolleyes:

Aika :wanha: mutta mun pärstä löytyy tästä:

www.hyke.fi -> tapahtumat -> Halme ja Soini vierailivat salillamme -> Halme ja Hykeläiset

Painoa oli noihin aikoihin 60 kg. Brown eyes, short hair.
:down:

Touu sanoi:
Aika :wanha: mutta mun pärstä löytyy tästä:

www.hyke.fi -> tapahtumat -> Halme ja Soini vierailivat salillamme -> Halme ja Hykeläiset

Painoa oli noihin aikoihin 60 kg. Brown eyes, short hair.
:down:
Pistä nyt joku kunnon kuva, ei tommoisesta mitään irtoa. Laita oikein iso urpo kuva, niin päästään pitään hauskaa.

No onhan toi ollut alusta lähtien selvää, kuka tuon nimimerkin takana lymyää. Ei voinut tulla yllätyksenä. Ei se nimi miestä pahenna.

Mike sanoi:
Mun luvalla ties monesko. Toistaiseksi Timbe "the powers in my arms" Poutiainen on ollut asiallisesti ja oppii kokoajan lisää pakkikselta. Se on hienoa.

Jahas vai tälleen.. No mut nyt ku kaikki tietää et kuka ton nickin takana on, ni mahtaa niitäki naamakuvia tulla...Itehän se niitä kyseli :evil:

Tunnen selvää vihamielisyyttä ilmassa... Täytyy muistaa etten mä ole mitään pahaa kenellekään tekemisilläni aiheuttanut, joten se siitä. Odotan edelleen että joku shoppaa mun kuvan, että pääsen itsekin nauramaan. Ettekö te uskoneet että "Suomen mestarilla" voi olla myös itseironiaa? ;)

Touu sanoi:
Tunnen selvää vihamielisyyttä ilmassa... Täytyy muistaa etten mä ole mitään pahaa kenellekään tekemisilläni aiheuttanut, joten se siitä. Odotan edelleen että joku shoppaa mun kuvan, että pääsen itsekin nauramaan. Ettekö te uskoneet että "Suomen mestarilla" voi olla myös itseironiaa? ;)
Siinä on itseironia kohta kovilla jos poijjaat päättää pahasti rankaista :lol2:

Back
Ylös Bottom