Keittiöhommia..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carhart
  • Aloitettu Aloitettu
Eli viimeisimmästä viestistä (Väliseinä matalaksi) on tapahtunut seuraavaa.. kävin kaupungin perk....n rakennusvalvonnassa, josta kiva setä sanoi että pidä poika seinät pystyssä niin pysyy katto pään päällä :thumbs: No joka tapauksessa keitiöprojekti etenee suunnitellusti. Koneita on vertailtu ja Gigantti johtaa tällä hetkellä kisaa lähes 500 eur hintaerolla, (tarjouksessa samat koneet) . Onko kukaan tehnyt lähiaikoina keittiöhommia? Mitä hintaluokkaa teidän kaapistot on olleet? Itse oon mieltynyt tohon Domuksen-mallistoon ja massiivipuuovet kiinnostais, mutta mahtaako olla suolaset hinnaltaan..? Eli on sitten mitä vaan keittiöhommia tehty, niin kaikki kommentit on tervetulleita. :zzzz:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Carhart sanoi:
Eli viimeisimmästä viestistä (Väliseinä matalaksi) on tapahtunut seuraavaa.. kävin kaupungin perk....n rakennusvalvonnassa, josta kiva setä sanoi että pidä poika seinät pystyssä niin pysyy katto pään päällä :thumbs: No joka tapauksessa keitiöprojekti etenee suunnitellusti. Koneita on vertailtu ja Gigantti johtaa tällä hetkellä kisaa lähes 500 eur hintaerolla, (tarjouksessa samat koneet) . Onko kukaan tehnyt lähiaikoina keittiöhommia? Mitä hintaluokkaa teidän kaapistot on olleet? Itse oon mieltynyt tohon Domuksen-mallistoon ja massiivipuuovet kiinnostais, mutta mahtaako olla suolaset hinnaltaan..? Eli on sitten mitä vaan keittiöhommia tehty, niin kaikki kommentit on tervetulleita. :zzzz:
tuolla on jotain malli- ja hintaesimerkkejä
http://ylijaama.htk.fi/

Replay sanoi:
Keittiö koneineen tasosta riippuen 8000-16000 e.

No haloo, saa niistä maksaa vaikka 100000000e mutta kun vähän työkalut pysyy näpissä eikä osta state-of-the-art kalusteita niin saa halvemmallakin. Tai ainakin mä saan, muista en tiedä...

Carhart sanoi:
Onko kukaan tehnyt lähiaikoina keittiöhommia? Mitä hintaluokkaa teidän kaapistot on olleet? Itse oon mieltynyt tohon Domuksen-mallistoon ja massiivipuuovet kiinnostais, mutta mahtaako olla suolaset hinnaltaan..? Eli on sitten mitä vaan keittiöhommia tehty, niin kaikki kommentit on tervetulleita. :zzzz:

Mun 12neliön keittiön remppa on juuri valmistumaisillaan. Kalusteet asennuksineen hankittiin Puustellilta, hintaa tuli yhteensä vajaat 7000e. Halvemmallakin olis saanut, jos ei olis halunnut värillisiä runkoja (ranskanpähkinä), lasiovellisia vaakatasoisia yläkaappeja tai esim. 90cm leveää krominväristä liesituuletinkupua. Tasona itsellä on laminaattitaso, koska massiivipuutaso on niin hemmetin tarkka hoidostaan... Ei sovi mulle :rolleyes:

Jesuiitta sanoi:
No haloo, saa niistä maksaa vaikka 100000000e mutta kun vähän työkalut pysyy näpissä eikä osta state-of-the-art kalusteita niin saa halvemmallakin. Tai ainakin mä saan, muista en tiedä...

No tuo on alan ammattilaisen kertoma hinta, mitä ihmiset yleensä pistää keittiöremonttiin tai uuden keittiön rakentamiseen. Saahan siihen tietysti menemään kun ottaa tasot carraramarmorista ja hanat kultaa sekä jääkaapin, jonka ovessa on limsa-automaatti ja jääpalakone. Enkä väitä ettei saisi halvemmallakin jos tekee työt itse ja valitsee halvimmat kalusteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom