Keittiöfirmoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Elchubagabra sanoi:
Joo, vitun siistiä. Mun serkkupoika on vartiointifirmassa töissä. Kysyin, oisko sillä lahjoittaa köyhälle sukulaiselleen vähän rahaa. Se sano "riittääkö 25 000€, sen verran saisin irti, jos tallelokero SATUTAAN ryöstämään".

Oishan se pitäny arvata että Mr. teini David iskee. Sä varmaan kieltäytyisit ottamasta vastaan sukulaises hävikkeihin iskemät laatat? Mutta hei, sitten kun muutat pois isin ja äitin luota niin palataan asiaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jambo sanoi:
Oishan se pitäny arvata että Mr. teini David iskee. Sä varmaan kieltäytyisit ottamasta vastaan sukulaises hävikkeihin iskemät laatat? Mutta hei, sitten kun muutat pois isin ja äitin luota niin palataan asiaan.

Missä mielessä me palataan asiaan? Käydään ostamassa mäyräkoira sixpackin hintalapulla? Sitä juodessa sitten voisimme syödä puol kiloa irtokarkkeja, jotka saimme kusetettua 100 g hinnalla. Näin olisi hyvät ja rehelliset eväät sille asiaan palaamiselle.

Sä sanoit ite näin: Yhdeltä sukulaiselta tilattiin laattoja kosteisiin tiloihin. Kysy vaan että "minkälaista, niin että tietää mikä lava SATTUU kaatumaan tehtaan varastolla".

Totta mooses mä ottaisin tarvitsemani tavarat vastaan. Tuosta vaan saa sellaisen kuvan, että se lava ei ihan vahingossa kaatunut. Tehtaan varaston johtaja olisi varmaan tosi hyvillään siitä sukulaisesi toiminnasta.

Kotoa on muutettu pois jo aikoja sitten. En vaan lähtiäisiksi saanut elämänohjeeksi, että sukulaiset voi ristiin rastiin pölliä toisilleen tavaraa. Sulla taas ei taida olla siellä nykyisessä kodissasi kaikki aivan ok? Tuskin sä muuten alkaisit pienen viattoman läpän heittäjää nimittelemään.

T. Mister Teini :david:

No ajattelin pakkikselle tehdä jo topicin mutta muistin että kaikki asiathan täällä on käsitelty ja tämä itse pääkallomestari-maikin toimesta. Mistäs Maikki valitsi keittiön? Itse pitäisi nyt lähteä tarjouksia pyytelemään ja Keittiö.net on yleissilmäyksellä vaikuttanut parhaalta vaihtoehdolta, lähes 2x halvemmilla hinnoillaan kuin vaikkapa ala carte. Onko tyytyväisiä Keittiö Netin asiakkaita?

Mike sanoi:
Domuksesta otettiin. Sen voin sanoa, että älkää tehkö liikaa komromisseja keittiössä. Säästetty raha kuluu muutamassa kuukaudessa, mutta keittiö pysyy, eli kerralla kuntoon. Halpa hinta meinaa heikompia laatikkomekanismeja, hitaampaa toimitusta ja sitärataa. Tosin Domusta en suosittele itse kuitenkaan, hyvät asentajat, mutta muuten oli reklamaation paikka kun tuli 660€ "ylimääräistä" laskua kun asennnus ei kuulunutkaan hintaan vaikka niin mä tarjouksen pyysin kokonaishintana kaikkine päivineen.

Asentajat oli päteviä.

:kuvia:

EDIT: Miten vitussa sain tän viestin tähän? :wall:

Domuksesta otettiin. Sen voin sanoa, että älkää tehkö liikaa komromisseja keittiössä. Säästetty raha kuluu muutamassa kuukaudessa, mutta keittiö pysyy, eli kerralla kuntoon. Halpa hinta meinaa heikompia laatikkomekanismeja, hitaampaa toimitusta ja sitärataa. Tosin Domusta en suosittele itse kuitenkaan, hyvät asentajat, mutta muuten oli reklamaation paikka kun tuli 660€ "ylimääräistä" laskua kun asennnus ei kuulunutkaan hintaan vaikka niin mä tarjouksen pyysin kokonaishintana kaikkine päivineen.

Asentajat oli päteviä.

Vähän ohi jo tämä, mutta itse hommasin just kesällä keittiökamat Kvikistä ja koneet Gigantista. Itse asensin ja menihän siinä aikaa, mutta lopputulos miellyttää niin vaimoa, omaa silmää kuin lompakkoakin. Perusidea noissa on, että itse voi asentaa, mutta asennuspalveluakin olisi saanut jos olisi halunnut. Joidenkin kamojen kanssa oli vähän viiveitä, mutta tavara oli todella laadukasta ja ohjeet sellaiset, että peruskoulun puukäsityöpohjaltakin sai hyvin roinat asennettua.

EDIT: suunnittelupalveluakin kokeiltiin parista paikasta, mutta tein piirustukset lopulta itse OpenOfficen Draw:lla, tein vaan Kvikin speksien mukaan laatikoita mittakaavaan.

Tässä pari fotoa ennen ja jälkeen. Vanhassa keittiössä vitutti värien ja materiaalien lisäksi ahtaus ja ikkunapäädyn hukkatila, joka oli varmaan tarkoitettu sellaiselle pikku ydinperheen 4:n istuttavalle ruokapöydälle. Meillä on isompi pöytä muualla, joten laajensin köökkiä ruokailutilaan ja levensin sitä laittamalla toiselle seinustalle 30cm tasot. Kun avaruus oli teemana, niin samalla levensin toista oviaukkoa ja sahasin sisäseinään valojen kohdalle lasitiilet, joiden läpi keittiön valot nyt kivasti loistavat muualle kämppään.

Ja sit niitä kuvia:

EDIT: ois tietty voinut vähän siivota ennen räpsimistä. Anyways: toi ekan kuvan lamppu on tuolla tason alla nyt ja myynnissä huuto.netissä...

Liitteet

• IMG_0151.JPG
    IMG_0151.JPG
    285,6 KB · Katsottu: 657
  • IMG_0514.JPG
    IMG_0514.JPG
    101,8 KB · Katsottu: 610
  • IMG_0517.JPG
    IMG_0517.JPG
    67,1 KB · Katsottu: 668
  • IMG_0518.JPG
    IMG_0518.JPG
    72,8 KB · Katsottu: 670
  • IMG_0516.JPG
    IMG_0516.JPG
    82,8 KB · Katsottu: 725
Dopey sanoi:
Tässä pari fotoa ennen ja jälkeen. Vanhassa keittiössä vitutti värien ja materiaalien lisäksi ahtaus ja ikkunapäädyn hukkatila, joka oli varmaan tarkoitettu sellaiselle pikku ydinperheen 4:n istuttavalle ruokapöydälle. Meillä on isompi pöytä muualla, joten laajensin köökkiä ruokailutilaan ja levensin sitä laittamalla toiselle seinustalle 30cm tasot. Kun avaruus oli teemana, niin samalla levensin toista oviaukkoa ja sahasin sisäseinään valojen kohdalle lasitiilet, joiden läpi keittiön valot nyt kivasti loistavat muualle kämppään.

Ja sit niitä kuvia:

EDIT: ois tietty voinut vähän siivota ennen räpsimistä. Anyways: toi ekan kuvan lamppu on tuolla tason alla nyt ja myynnissä huuto.netissä...

Tosi kiva keittiö!
Kuivauskaappi puuttuu? noita matalia kaappejahan ei taida kuivauskaappina saadakaan? VAi saako Kvikistä? Noh, kyllä sen shakerin ja paistinpannun voi laittaa kuivumaan tiskipöydällekin, tiskikonehan ne tiskit kuivaa! Nuo lasitiilet on hyvä idea, varsinkin kun niitä ei ole liikaa, mikä olisi mielestäni pilannut tuon tunnelman.

mene hyvä mies sinne tikkurilan keittiö nettiin ja vauhdilla..siellä lapsuuden kavereita myymässä. saat hyvät alet..itsekkin aikoinaan ollut firman palveluksessa ja ne ottaa siitä lastulevystä kohtuullisen vähän katetta..volyymi on kova.siitä kertoo myyjien uudet imprezzat ja m5set pihalla :)

iso-erno sanoi:
mene hyvä mies sinne tikkurilan keittiö nettiin ja vauhdilla..siellä lapsuuden kavereita myymässä. saat hyvät alet..itsekkin aikoinaan ollut firman palveluksessa ja ne ottaa siitä lastulevystä kohtuullisen vähän katetta..volyymi on kova.siitä kertoo myyjien uudet imprezzat ja m5set pihalla :)
Joo, impreza wrx ja bmw m5 on siinä pihalla monasti nähty, keneltäs kerron terkkuja jotta saan rabatit?

Huppe sanoi:
Joo, impreza wrx ja bmw m5 on siinä pihalla monasti nähty, keneltäs kerron terkkuja jotta saan rabatit?
ei tarvitse sanoa keltään,kuulema 5-15% voi antaa,jo valmiiksi edullisista hinnoista..joten sinne vaan ostoksille..

Huppe sanoi:
Tosi kiva keittiö!
Kuivauskaappi puuttuu? noita matalia kaappejahan ei taida kuivauskaappina saadakaan? VAi saako Kvikistä?
Saa, altaan päällä olevissa kaapeissa on ritilä jonka alla valutusallas. Altaaseen tiskeistä valuneet vedet voi kipata sitten lavuaariin. Meillä pestään melkein kaikki koneessa, joka myös kuivaa, joten siksi ei paljoa rakennettu kuivaustilaa.

EDIT: niin ja kiitos kehuista!

Dopey sanoi:
Saa, altaan päällä olevissa kaapeissa on ritilä jonka alla valutusallas. Altaaseen tiskeistä valuneet vedet voi kipata sitten lavuaariin. Meillä pestään melkein kaikki koneessa, joka myös kuivaa, joten siksi ei paljoa rakennettu kuivaustilaa.

EDIT: niin ja kiitos kehuista!
Mutta onko noissa "puupohja" noissa kaapeissa vai avoin alaosa?

Ohi tää meni nyt kysyjän eli miken puolelta, mutta yksi paikka mitä voin hinnan puolesta kehua keittiönrakentajille, on rakennustarvikkeiden ylijäämävarasto Hämeenlinnassa.

ylijäämä

Palvelua on turha odottaa saavansa, ellei tiedä mitä haluaa ja mene repimään myyjiä väkisin hihasta, mutta jos palkkaa osaavan kaverin tekemään kokoonpanon ja asennuksen eikä aivan koko keittiötä tarvi uusia, kannattaa tuolla poiketa!

leikkautin jotain 3 senttiä paksua laminaattia helvetin vaikean rakennelman tietokonepöydäksi useasta eri osasta, ja kanttauksineen + neljä harjattua alumiinijalkaa säädöillä maksoi jonkun 40€.

Joten Isku-tasoinen työtaso alle kymmeneksellä Iskun hinnasta.. :kippis1:

Tosin pitihän siinä osata tietysti laskea kulmat oikein ja käyttää ruuvimeisseliä. :eek:

Huppe sanoi:
Mutta onko noissa "puupohja" noissa kaapeissa vai avoin alaosa?
Puupohja, sen päällä metallikaukalo ja sen päällä metalliritilä. Kuulosta hassulta, mutta ihan toimiva zydeemi kattiloiden kuivattamiseen. Kaikki muut meillä sitten peseekin tiskari.

Noniin keittiö on nyt ostettu/tilattu Keittiö.net myymälästä. Kävin ensin vantaalla Tikkurilassa, siellä oli X5 BMW, M5 BMW ja Subaru Impreza WRX STi pihassa, alennusta ei kuulemma herunut eikä palvelua ollenkaan...

Menin Variston Keittiö.netiin sitten ja alennusta sai 10% ja loistavaa palvelua ilman jonotusta. Suosittelen.

Tässä kuva jos kiinnostaa.
keittio.jpg

yläosa kiiltävää kitti-väriä, yläosan alaosa lasiovet alumiinikehyksin ja välitila harjattua alumiinia, taso wenge-laminaattia, alakaapit wengeä niinikään. Sokkeli harjattua alumiinia ja lattia mustan harmaata kivijäljitelmä laminaattia. jääkaappi + kaappeja vielä kolmannella seinällä.

Minä annan ääneni keittiojätille (www.keittiojatti.fi/) :5: . Kiertelin kesällä keittiöliikkeitä ja kyselin toimitusaikoja. Kaikilla oli tehdas lomalla(heinäkuu) ja toimitusajat sen mukaisia(+4vk). Keittiöjätille tein tilauksen torstaina ja runkot ja pääosa ovista oli noudettavissa jo seuraavan viikon tiistaina. Helppoa kun rungot valmistettiin samassa rakennuksessa kuin missä myymälä oli. Tästä, ja hyvästä asiakaspalvelusta johtuen, kaupanteko oli myös erittäin joustavaa. Jos jotain tarvitsi lisää tai vaihtaa, niin homma hoitui ilman sen kummempia paperihommia tai neuvotteluja. Ja kaupanpäälle tietenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom