Ööh, minkä pirun takia pitäisi rungon olla puuta. Minen ymmärrä.mage sanoi:Tilattiin sitten Nykykeittiöstä. Ei sekään huomautuksitta mennyt mutta onpahan puuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööh, minkä pirun takia pitäisi rungon olla puuta. Minen ymmärrä.mage sanoi:Tilattiin sitten Nykykeittiöstä. Ei sekään huomautuksitta mennyt mutta onpahan puuta.
Keittiö.net on edullinen ja vaihtoehtoja löytyy kivasti.Hintaa saa nostettua esim.kivitasoilla ym. että laidasta laitaan löytyy.Itsellä remppa just viimemetreillä ja tuli kaikkiaan noin 18 runkoa+tasot+ovet+vetimet+altaat ja muut höpinät mitä kuulu niin n.2400e koko paketti.asennus olisi ollut noin 1100e.Yhden rungon kasaus maksaa 17e ja itse kun kyhäsin kaverin kanssa n.2 tunnissa rungot kasaan niin säästi noi muutamatkin eskot sitten.Ja tosiaan tuoltahan saa sitten laatat ja muut tzydeemit kans..Mike sanoi:Suositelkaas jotain hyvää lafkaa, jolta saa tilattua kokonaisen keittiön kalusteineen ja asennuksineen. Kokemukset ja hintataso olisi kova sana.
D.Yates sanoi:Ööh, minkä pirun takia pitäisi rungon olla puuta. Minen ymmärrä.
Opiskelija22 sanoi:Tjaa, voi olla, että ulkopaikkakuntalainen kokee helsinkiläisen palvelualttiuden negatiivisesti.
Meinasin itse jättää kysymättä alacartesta, kun kuvittelin sen törkyhintaiseksi. Eihän tuo mikään pahan hintainen ole. Minkäkokoinen kyökki teillä on?Mike sanoi:Domus 6300€(sis. integroitu liesi ja apk, ei asennusta)
Ala carte 5500€(sis. asennus, ei kodinkoneita)
jambo sanoi:Yhdeltä sukulaiselta tilattiin laattoja kosteisiin tiloihin. Kysy vaan että "minkälaista, niin että tietää mikä lava SATTUU kaatumaan tehtaan varastolla".
Oikeeta meininkiä.
Ei mikään karmean kokoinen, noin 240 leveä ja 280 pitkä.D.Yates sanoi:Meinasin itse jättää kysymättä alacartesta, kun kuvittelin sen törkyhintaiseksi. Eihän tuo mikään pahan hintainen ole. Minkäkokoinen kyökki teillä on?
Sama vika oli meillä kun edelliseen keittiöön piti uusia vain pelkät ovet niin Petikon ala cartessa kävästiin ja kun mentiin sisään niin ei kukaan edes kiinnostunu ja loppujen lopuksi siihen tuli semmonen tuulen nussima sliipattu velliperse kyseleen et mitäs teille saisi olla ja vitun ylenkatsovalla asenteella ja vastasin et ovia pitäis vaihtaa niin hyvä että ehdin sanoa lausetta loppuun niin tää heebo kovaan ääneen sano et myymme vain kokonaisuuksia...jep jep...Ja sitä itse on asiakaspalvelualalla ollu jo vuosia niin voi wittu et sylettää tommonen asenne.Mike sanoi:Oon nyt käynyt varaamassa ajan Ala carte ja Domus keittiöille, Nixi keittiöille soitin ja niin vitun tympeä akka oli etten ikinä vie rahojani sinne. Muutenkin alalla on ihan saatanan väsyneitä myyjiä. Ei voi tajuta miten vastemielisesti suhtautuvat kun sisään liikkeeseen menee. Mä varmaan näytän siltä ettei ole markkaakaan rahaa ja olen tullut väärään liikkeeseen. Luulis nyt olevan alalla senverta kilpailua, että potentiaaliset asiakkaat otettaisiin vastaan hymyillen, eikä katottaisi nenänvartta pitkin. Jos vain voisin ite jostain vääntää keittiön, niin en veisi markkaakaan noille zombie myyjille. Puhutaan kuitenkin tuhansista euroista, mutta silti on kuin hautajaisiin menisi. Aikaa ei näytä olevan juuri ollenkaan, esim Ala carte keittiöissä oli joku vanha kääpä ukko, joka sai vasta maanantaille ajan varattua, sanoi olevansa poissa lopun viikkoa. Mitä vittua? Vaikea palkata myyjiä sinne, sehän on selvä, että kiire kun on, niin sitä mennään sinne mistä ajan saa heti. Nixi keittiöiden akka sanoi maanantaina että vasta perjantaille saa ajan. Kun kysyin että mittaanko itse vai tuleeko teiltä joku mittaamaan keittiön suunnittelua varten, niin tuli erittäin epämiellyttävästi "en mä nyt voi ajella pitkin Helsinkiä, saisin olla bensa-asemalla tankkaamassa kokoajan". Nixi keittiöt saa pitää tunkkinsa enkä koskaan voi suositella sitä läävää kellekään. Samoin Ala carte ukko saa todennäköisesti unohtaa tämän asiakkaan. Domus keittiöiden kaksi tätiä katsoi ihmeissään, että mikäs pultsari toikin on, mutta sain ajan kuitenkin heti seuraavalle päivälle. Noihin firmoihin pitäis varmaan ajaa Ferrarilla oven eteen ja pyyhkiä persettään tonnin seteleillä. Mikä helvetti alan asiaspalvelua vaivaa or is it just me?