Keittiöfirmoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
mage sanoi:
Tilattiin sitten Nykykeittiöstä. Ei sekään huomautuksitta mennyt mutta onpahan puuta.
Ööh, minkä pirun takia pitäisi rungon olla puuta. Minen ymmärrä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Suositelkaas jotain hyvää lafkaa, jolta saa tilattua kokonaisen keittiön kalusteineen ja asennuksineen. Kokemukset ja hintataso olisi kova sana.
Keittiö.net on edullinen ja vaihtoehtoja löytyy kivasti.Hintaa saa nostettua esim.kivitasoilla ym. että laidasta laitaan löytyy.Itsellä remppa just viimemetreillä ja tuli kaikkiaan noin 18 runkoa+tasot+ovet+vetimet+altaat ja muut höpinät mitä kuulu niin n.2400e koko paketti.asennus olisi ollut noin 1100e.Yhden rungon kasaus maksaa 17e ja itse kun kyhäsin kaverin kanssa n.2 tunnissa rungot kasaan niin säästi noi muutamatkin eskot sitten.Ja tosiaan tuoltahan saa sitten laatat ja muut tzydeemit kans..

D.Yates sanoi:
Ööh, minkä pirun takia pitäisi rungon olla puuta. Minen ymmärrä.

En vain tykkää lastulevystä (kalustelevy). Pyrin välttämään sitä kaikissa huonekaluissa. Pidän myöskin täyspuuta/liimapuuta kestävämpänä ratkaisuna pitkässä juoksussa. Tosin joku muu voi olla eri mieltä.

Tuota HTH:ta suosittelen minäkin. tyylikkäitä ja laadukkaita, ja hinnat vähän ikea-tasosta ylöspäin. Myymälä löytyy fredalta Studio51:n vierestä, kannattaa tsekata.

Tuttu yksinhuoltajanainen tilasi Puustellilta 30 000 euron keittiön ja hinnan lisäksi asennus tuli maksamaan melkein 9 000 euroa. Eli häntä yritettiin viilata linssiin ja pahasti. Kun miesystävä puuttui tilanteeseen, tippui myös hinta. Tosin vika ei ollut Puustellin vaan heille alihankintana tehneen toiminimellisen.

Mulla on kokemusta kuukauden takaa domuksesta, laaja mallisto, tavarat tuli ajallaan, rungot kasattuina, mitään asennusosia ei puuttunut sekä osat ehjiä, kaikki siis toimi 100% hyvin.
Kilpailutin keittiö.jet:in (=keittiö.netin kanssa samat kamat) ja paikallisen keittiökalustetukun, domus oli 2. edullisin, mutta laadukkampien osien vuoksi valitsin sen.
Hintatasosta: meillä on 10m2 keittiö ja keittiöiden hintahaitari oli 2500-3500e ilman kodinkoneita ja töitä tietty.

keittiön kaapistojen kiinnitys ym. onkin sitten ihan eri asia... ;)
...ja remontin keskellä asuminen :(

Oon nyt käynyt varaamassa ajan Ala carte ja Domus keittiöille, Nixi keittiöille soitin ja niin vitun tympeä akka oli etten ikinä vie rahojani sinne. Muutenkin alalla on ihan saatanan väsyneitä myyjiä. Ei voi tajuta miten vastemielisesti suhtautuvat kun sisään liikkeeseen menee. Mä varmaan näytän siltä ettei ole markkaakaan rahaa ja olen tullut väärään liikkeeseen. Luulis nyt olevan alalla senverta kilpailua, että potentiaaliset asiakkaat otettaisiin vastaan hymyillen, eikä katottaisi nenänvartta pitkin. Jos vain voisin ite jostain vääntää keittiön, niin en veisi markkaakaan noille zombie myyjille. Puhutaan kuitenkin tuhansista euroista, mutta silti on kuin hautajaisiin menisi. Aikaa ei näytä olevan juuri ollenkaan, esim Ala carte keittiöissä oli joku vanha kääpä ukko, joka sai vasta maanantaille ajan varattua, sanoi olevansa poissa lopun viikkoa. Mitä vittua? Vaikea palkata myyjiä sinne, sehän on selvä, että kiire kun on, niin sitä mennään sinne mistä ajan saa heti. Nixi keittiöiden akka sanoi maanantaina että vasta perjantaille saa ajan. Kun kysyin että mittaanko itse vai tuleeko teiltä joku mittaamaan keittiön suunnittelua varten, niin tuli erittäin epämiellyttävästi "en mä nyt voi ajella pitkin Helsinkiä, saisin olla bensa-asemalla tankkaamassa kokoajan". Nixi keittiöt saa pitää tunkkinsa enkä koskaan voi suositella sitä läävää kellekään. Samoin Ala carte ukko saa todennäköisesti unohtaa tämän asiakkaan. Domus keittiöiden kaksi tätiä katsoi ihmeissään, että mikäs pultsari toikin on, mutta sain ajan kuitenkin heti seuraavalle päivälle. Noihin firmoihin pitäis varmaan ajaa Ferrarilla oven eteen ja pyyhkiä persettään tonnin seteleillä. Mikä helvetti alan asiaspalvelua vaivaa or is it just me?

Vitun hyvä avautuminen Mikeltä! Teen just opinnäytetyötä palvelualan yrityksen yrityskuvasta eli hyvää matskua tulis tosta. Ensivaikutelman kun voi tehdä vain kerran.

Me päädyttiin myös keittiö.nettiin. Asennuspalveluista ei hajuakaan, itse kasattu ja oli helvatin helppoa hommaa. Hinta oli huomattavasti halvempi kuin domuksen halpisversio, domus express. Ja viimeistä tinkausta tehdessä antavat vielä "vakion" alennuksen listahinnoista. Ihan laadukkaan oloista tavaraa ja paljon hyviä oivalluksia.

Heh, kyllä Mikeä koitellaan, vaan onko se Helsingistä paikkana kiinni? Kuulostaa kummalta hommalta ettei asiakaspalvelua löydy, varsinkin kun tällä alalla kilpailua riittää. Ilmeisesti firmoilla kuitenkin tällä hetkellä pyyhkii niin hyvin, että heillä on mielestään vara valkata asiakkaita. Lyhytnäköistä toimintaa. Olihan tässä ketjussa useampi liike sieltä pääkaupunkiseudulta, mikset Mike soita niitä läpi? Kyllä kait sitä jostakin palvelua luulisi löytyvän. Näitä pienempiä, nimettömämpiä liikeitäkään on turha väheksyä.

Täällä Oulussa olen keittiöremontin takia kiertänyt nyt neljässä liikkeessä ja kahdesta saanut tarjoukset+kuvat, yhdestä tulee kavari huomenna käymään ja yhden hylännyt kun ei myyjää tavoita puhelimella, vaikka siellä käydessäni käski mun myöhemmin soittaa ja tilata kotikäyntiajan. Näin yleisellä tasolla mua on kuitenkin palveltu oikien hyvin. Erityiset kiitokset täytyy laittaa Iskun-keittiöiden kaverille, joka ideo ja ehdotteli kovasti ja toimitti kuvat ja tarjouksen nopeasti.

Mä voin kyllä LÄMPIMÄSTI suositella Vantaan Petikossa sijaitsevaa PR-KEITTIÖT nimistä
firmaa. Kaverit tekivät mulle keittön todella edukkaasti verrattuna muihin tuon keittiöalueen firmoihin. Selkeästi oli muuten PARAS palvelu PR:llä kun kävin liikkeissä pyörimässä. Tämä oli pitkälti syy tuohon valintaa myös.
Kävin todella monessa keittiöfirmassa ja siellä myyjät vain istuivat ja surffailivat netissä. Ketään ei juurikaan kiinnostanut se että tulin sinne ostoaikeissa.

Opiskelija22 sanoi:
Tjaa, voi olla, että ulkopaikkakuntalainen kokee helsinkiläisen palvelualttiuden negatiivisesti.

Heh, senkö että mulkoillaan, vittuilaan ja katsellaan pitkin nenän vartta? Voi olla, että minäkin kokisin :rolleyes:

Hitto noi hinnat tuntuu suolasilta. Ollaan ite nyt suunnittelemassa remppaa tulevaan kämppään ja tuntuu ettei rahat millään riitä kaikkeen hienoon mitä haluis. Keittiöön suunniteltiin että vaihdettais vaan ovet ja tasot puisiksi. Onneksi sukulaisten kautta saadaan ovet suoraan valmistajalta alv 0e. Täytyy noissa remppa hommissa huokaista helpotuksesta kun sentään sukulaisten Kautta saa jotain halvemmalla ja työvoiman ilmaiseksi, siinä säästää pitkän pennin (tai siis sentin).

Yhdeltä sukulaiselta tilattiin laattoja kosteisiin tiloihin. Kysy vaan että "minkälaista, niin että tietää mikä lava SATTUU kaatumaan tehtaan varastolla". :worship:

Oikeeta meininkiä.

Mike sanoi:
Domus 6300€(sis. integroitu liesi ja apk, ei asennusta)
Ala carte 5500€(sis. asennus, ei kodinkoneita)
Meinasin itse jättää kysymättä alacartesta, kun kuvittelin sen törkyhintaiseksi. Eihän tuo mikään pahan hintainen ole. Minkäkokoinen kyökki teillä on?

jambo sanoi:
Yhdeltä sukulaiselta tilattiin laattoja kosteisiin tiloihin. Kysy vaan että "minkälaista, niin että tietää mikä lava SATTUU kaatumaan tehtaan varastolla". :worship:

Oikeeta meininkiä.

Joo, vitun siistiä. Mun serkkupoika on vartiointifirmassa töissä. Kysyin, oisko sillä lahjoittaa köyhälle sukulaiselleen vähän rahaa. Se sano "riittääkö 25 000€, sen verran saisin irti, jos tallelokero SATUTAAN ryöstämään".

Mike sanoi:
Oon nyt käynyt varaamassa ajan Ala carte ja Domus keittiöille, Nixi keittiöille soitin ja niin vitun tympeä akka oli etten ikinä vie rahojani sinne. Muutenkin alalla on ihan saatanan väsyneitä myyjiä. Ei voi tajuta miten vastemielisesti suhtautuvat kun sisään liikkeeseen menee. Mä varmaan näytän siltä ettei ole markkaakaan rahaa ja olen tullut väärään liikkeeseen. Luulis nyt olevan alalla senverta kilpailua, että potentiaaliset asiakkaat otettaisiin vastaan hymyillen, eikä katottaisi nenänvartta pitkin. Jos vain voisin ite jostain vääntää keittiön, niin en veisi markkaakaan noille zombie myyjille. Puhutaan kuitenkin tuhansista euroista, mutta silti on kuin hautajaisiin menisi. Aikaa ei näytä olevan juuri ollenkaan, esim Ala carte keittiöissä oli joku vanha kääpä ukko, joka sai vasta maanantaille ajan varattua, sanoi olevansa poissa lopun viikkoa. Mitä vittua? Vaikea palkata myyjiä sinne, sehän on selvä, että kiire kun on, niin sitä mennään sinne mistä ajan saa heti. Nixi keittiöiden akka sanoi maanantaina että vasta perjantaille saa ajan. Kun kysyin että mittaanko itse vai tuleeko teiltä joku mittaamaan keittiön suunnittelua varten, niin tuli erittäin epämiellyttävästi "en mä nyt voi ajella pitkin Helsinkiä, saisin olla bensa-asemalla tankkaamassa kokoajan". Nixi keittiöt saa pitää tunkkinsa enkä koskaan voi suositella sitä läävää kellekään. Samoin Ala carte ukko saa todennäköisesti unohtaa tämän asiakkaan. Domus keittiöiden kaksi tätiä katsoi ihmeissään, että mikäs pultsari toikin on, mutta sain ajan kuitenkin heti seuraavalle päivälle. Noihin firmoihin pitäis varmaan ajaa Ferrarilla oven eteen ja pyyhkiä persettään tonnin seteleillä. Mikä helvetti alan asiaspalvelua vaivaa or is it just me?
Sama vika oli meillä kun edelliseen keittiöön piti uusia vain pelkät ovet niin Petikon ala cartessa kävästiin ja kun mentiin sisään niin ei kukaan edes kiinnostunu ja loppujen lopuksi siihen tuli semmonen tuulen nussima sliipattu velliperse kyseleen et mitäs teille saisi olla ja vitun ylenkatsovalla asenteella ja vastasin et ovia pitäis vaihtaa niin hyvä että ehdin sanoa lausetta loppuun niin tää heebo kovaan ääneen sano et myymme vain kokonaisuuksia...jep jep...Ja sitä itse on asiakaspalvelualalla ollu jo vuosia niin voi wittu et sylettää tommonen asenne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom