Kehu/herjaa langaton näppis/hiiri yhdistelmä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin tulevaan pöytäkoneeseeni Logitechin MX 5500 paketin. (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32251)

Sama setti kuin yllä tosin vanhaa tavaraa eli MX5000. Hiiri on pirun hyvä myös pelatessa.
Moitteita tulee siitä, että paska hukkaa näppiksen yhteyden harva se päivä. Olipa taas eilen mukavaa, kun hukkas sen näppiksen eikä millään löytäny. Buutti perään ja avot, aukee xp:n loggaus ruutu. No, milläs kirjotat salasanan kun näppis ei toimi :( Sitte kaivettiin vanhaa ps2 näppistä ties mistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama setti kuin yllä tosin vanhaa tavaraa eli MX5000. Hiiri on pirun hyvä myös pelatessa.
Moitteita tulee siitä, että paska hukkaa näppiksen yhteyden harva se päivä. Olipa taas eilen mukavaa, kun hukkas sen näppiksen eikä millään löytäny. Buutti perään ja avot, aukee xp:n loggaus ruutu. No, milläs kirjotat salasanan kun näppis ei toimi :( Sitte kaivettiin vanhaa ps2 näppistä ties mistä.
Oletko kattonut onko siihen uudempia ajureita tarjolla?

Mulla myös toi vanhempi MX5000, eikä ole kadottanu kuin pari kertaa, eli mitenkään ylivoimainen ongelma ainakaan täällä tuo ei ole. Mutta miten teillä yhteys pelaa, minä olen joutunut laittamaan ton usb palikan jatkiksella työpöydän päälle, muuten ei ole toivoakaan lagittomasta yhteydestä.

Mites toi MX5500, voiko pistää suoraan pöytäkoneen taakse (mun kone lattialla) vai tarviiko jatkis virityksiä, eli lähinnä kiinnostaa toi lagittomuus?

Oletko kattonut onko siihen uudempia ajureita tarjolla?

Mulla myös toi vanhempi MX5000, eikä ole kadottanu kuin pari kertaa, eli mitenkään ylivoimainen ongelma ainakaan täällä tuo ei ole. Mutta miten teillä yhteys pelaa, minä olen joutunut laittamaan ton usb palikan jatkiksella työpöydän päälle, muuten ei ole toivoakaan lagittomasta yhteydestä.

Juu uusimmat on ajurit, en tiedä miksi temppuilee. Hiiri toimii kyllä, mut näppis ei. Suora yhteys BT palikkaan matkaa n. 1,5 m.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom