DiNovo :4: (n. 150e)
Voi kuulkaas...tämä se on herkku! :whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DiNovo :4: (n. 150e)
kuinkas paljon näistä langattomista on sit ihan puhtaita bluetooth-vehkeitä? eikä mitään RF-purkkaviritelmiä jotka tarttee oman vastaanottimensa.
Suositelkaa mulle parasta photarihiirtä maailmassa. MX1000 lentää 5min päästä seinään kun sen napit ei enää pysy pohjassa. Onko noista Logitechin AIReista mihinkään vai mihin nuo perustuu?
??? Piirtopöytä ???
Kysyin hiirestä enkä piirtopöydästä
AIR on sellanen ilmassa sohittava kapula, liiketunnistuksella toimii. Lähinnä tarkotettu johonkin mediapc:n ohjailuun.Suositelkaa mulle parasta photarihiirtä maailmassa. MX1000 lentää 5min päästä seinään kun sen napit ei enää pysy pohjassa. Onko noista Logitechin AIReista mihinkään vai mihin nuo perustuu?
AIR on sellanen ilmassa sohittava kapula, liiketunnistuksella toimii. Lähinnä tarkotettu johonkin mediapc:n ohjailuun.
E: Aaa... tajusin. Sulla on jotain pöytää vastaan. No sitten.
No ei se pöytä ole mikään autuaaksi tekevä laite jolla korjataan kaikki maailman pahat asiat ja epäkohdat. Tarvin nyt vaan sitä hiirtä, usko jo ;)
Älä ny pelottele mua.:D Eivaan, kyllä ottaa päähän jos tolla hinnalla ei saa toimivaa peliä.Pisimmillään kesti kuukauden, viimeisestä hajosi neljän päivän käytön jälkeen.