Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne yleensä aika lyhyitä on, koska lyhyessä varressa liha näyttää isommalta. Esim. vertaa: 190cm ja 100kg tai 175cm ja 100kg.
Tossa vertauksessa nyt ei oo niin mitään järkeä! Lyhyemmällä on paljon enemmän painoa suhteessa. Parempi vertaus olisi 190cm ja 100kg / 170cm ja 80kg.
Terve! Ajattelin kysyä, että kuinka pitkiä ovat yleensä kehonrakentajat?
Itse ole 15v ja olen n.190cm. Ja painoa 80kg ja penkistä lähtee 80-82,5kg.
Liikun paljon ja käyn salilla. Minkäs pituisia kehonrakentajat ovat keskimäärin?
itse olen juuri täyttäny 16v ja pituutta n.168cm. ja painoa 60kg ja penkistä lähtee saman verran (noin) ja kaikki muutkin kuin rinta ja haba on kunnossa... sinä ku oot nuin pitkä niin kerää lihaa ja pääset portsariksi jonnekki:thumbs:
Täysin samat mitat kuin itselläni silloin muinoin. Tällä hetkellä vain painoa 85 kiloa.
mutta oletko edelleen 168cm?
Ehkä livenä 190cm pitunen potari tekee isomman vaikutuksen kuin 170cm, mutta lavalla kaikki on erilaista. Lavalla tuo 170cm tappi näyttää 3x kovemalta kuin se 190cm pitkä Veikko. Katso vaikka jotain kisa kuvia ja varsinkin livenä näkee hyvin. Mitä pitempi ukko on, sitä enemmän lihaa täytyy varressa olla, kun taas se 170cm tappi pärjää vähemmälläkin liha määrällä suhteessa.että pitkä mies+paljon lihaa = PALJON parempi näky, kun joku 170cm tappi.
Ehkä livenä 190cm pitunen potari tekee isomman vaikutuksen kuin 170cm, mutta lavalla kaikki on erilaista. Lavalla tuo 170cm tappi näyttää 3x kovemalta kuin se 190cm pitkä Veikko. Katso vaikka jotain kisa kuvia ja varsinkin livenä näkee hyvin. Mitä pitempi ukko on, sitä enemmän lihaa täytyy varressa olla, kun taas se 170cm tappi pärjää vähemmälläkin liha määrällä suhteessa.
Itseasiassa aina tulee yllätyttyä tuossa mitassa, kun nuo kuvat ei kuitenkaan useasti sitä kerro suoraan. Moni hivenen lyhyempikin kaveri näyttää 180cm pitkältä kuvissa, mutta todellisuus on helposti 10cm lyhyempi kun viereen seisahtaa.
Mikä sitten luetellaan "ihan tapiksi?" Itse olen 169cm pitkä, olenko minä sitten tappi? Itse en pituudestani välitä, enkä myöskään muitten pituuksista. Olen tyytyväinen tähän, pituus kompleksini loppui kun siirryin ammattikouluun. huh, olipas pervoa tekstiä.Mutta toisaalta taas aivan tapitkaan eivät ole hirveän hyvin pärjänneet.
Mikä sitten luetellaan "ihan tapiksi?" Itse olen 169cm pitkä, olenko minä sitten tappi? Itse en pituudestani välitä, enkä myöskään muitten pituuksista. Olen tyytyväinen tähän, pituus kompleksini loppui kun siirryin ammattikouluun. huh, olipas pervoa tekstiä.
Kyllä meitä 170 hujakoilla pyöriviä voi hyvällä omallatunnolla nimittää tapeiksi. Yli 190 senttiset voivat olla sitten hongankolistajia, siinä välissä on sitten keskinkertaisuuksia. ;)