Kehonrakentajat idiootteja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu
Sattuko kukaan muu lukemaan uusinta Urheilulehteä? Vaikka itse en harrasta mitenkään kehonrakennusta ja muutenkin sali touhut on onnetonta räpellystä, pisti yksi juttu silmään. Lehden alkupuolella oli kuva jostain kehonrakennuksen MM-kisoista (noin muistaakseni), missä kilpailija(kilpailijanumero 30) tais olla thaimaalainen esittelee hauistaan. Se mikä pisti silmään oli kuvateksti: "...(kilpailijan nimi) esittelee älykkyysosamääräänsä." Ilmeisestikkin urheilulehti halusi tuoda esiin, että kaikki bodarit ovat idiootteja. Tai jokin vastaava tarkoitusperä jutulla oli. Itse en kokenut sitä mitenkään hauskana, lähinnä hyökkäävänä.

Pitäs laittaa Pakkikselta palautetta Urheilulehteen.

ps. jos jollain on tarvittavat välineet ni vois laittaa kuvia aukeamasta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä nyt menee ennakkoluulojen piikkin. Sama kun sanoo, että kaikki ruotsalais miehet on homoja tms. Ei joka asiasta tartte nostaa meteliä imo.

Mut hei toihan oli kohteliaisuus. Vois olettaa että MM-kisoissa olevalla on aika iso pala. Eli kun se kerta älykkyysosamääräänsä esitteli niin se oli kyllä ISO! :eek:

No, kehonrakentajalla on sentään useasti haban ympärys vähän enemmän kun 40cm. Näin pääsevät ainakin jääkiekkoilijoiden edelle, ku niillähän äö on sama kun kengän(luistimen)numero..

Siinä ihan yhtä hyvä (huono) esimerkki huumorin kukasta.

Itse olisin voinut tuollaisen kuvatekstin laittaa kyllä kyseiseen kuvaa. Ihan suunpieliä nostattava lause kuitenkin. Eikä mielestäni halveksu mitään, ellei sitä ota jotenkin itseensä.

kuvat skannattuna ohessa. Saakohan selvää?? Mitä lie nuo teksit tarkoittaa??

Lisäksi vielä sivu Chelsean Frank Lampardin jutusta. Nousi arvostus tappiin tuota miestä kohtaan.:piis:

Liitteet

• body_1 (Large).jpg
    body_1 (Large).jpg
    71,3 KB · Katsottu: 502
  • body_2 (Large).jpg
    body_2 (Large).jpg
    45,7 KB · Katsottu: 354
  • lampard (Large).jpg
    lampard (Large).jpg
    80,8 KB · Katsottu: 225
Kyllä mun mielestä nyt ton verran pitäis ittelleen pystyä nauraan, vaikka kilpakehonrakentaja oliskin...tosin vähän veikkaan, että aika harva tästäkään ketjusta on. Ja vaikka olis niin ton kuvatekstin on väsänny kumminkin joku 70kg sählynpelaaja, jolla tunnetusti ei oo (varteenotettavia)mielipiteitä oikein missään asiassa...:hyper:

mun mielestä kaikki huippu-urheilijat on jossain määrin sekaisin päästään, joten en näe tuossa mitään ristiriitaista oman maailmankatsomukseni kanssa.
fanaattisuus asiassa kuin asiassa on aina osoitus jonkinlaisesta hulluudesta. tosin se monipuolistaa kulttuuriamme, joten sinänsä tietysti ihan hieno asia että ihmiset ovat erilaisia.
ja niille jotka tyrmäävät sanomani: olen itsekin myös jossain määrin fanaattinen tietyistä asioista, joten en pidä itseäni yhtään parempana.

Grotesk sanoi:
No, kehonrakentajalla on sentään useasti haban ympärys vähän enemmän kun 40cm. Näin pääsevät ainakin jääkiekkoilijoiden edelle, ku niillähän äö on sama kun kengän(luistimen)numero...

Älykkyysösämäärä?

Niinkuin mä oon jo tuhat kertaa sanonu, niin ei äly ja lihakset mahdu samaan päähän. :)

Hippa sanoi:
Aika hävytön kuvateksti.

Minusta tuo kuvateksti on selvää huumoria ja se pitää ottaa huumorilla. Samalla tavalla myös läskeille irvaillaan joka paikassa ja kun olen itsekin ylipainoinen niin koko ajanhan tässä saisi olla itkemässä ja ostamassa hamekangasta jos ottaisi kaikki kommentit kirjaimellisesti.

Hippa elä ole tosikko! :)

Tuollaiset jutut kannattaa jättää täysin omaan arvoonsa,provosoitumalla ja alkamalla huutelemaan rivouksia,tulee se ns tyhmyys juuri julki.Tämänkin lajin parissa on paljon hyvin menestyneitä ihmisiä,monilta eri aloilta,ja jotkut hankkivat elantonsa myös lajin parissa,ihmisiä jotka huolehtivat itsestään ja toimivat monesti hyvinä esikuvinatai motivaattoreina, muulle väestölle,eihän tällaiset ihmiset voi olla tyhmiä vai voivatko?

o_virta sanoi:
Älykkyysösämäärä?

Niinkuin mä oon jo tuhat kertaa sanonu, niin ei äly ja lihakset mahdu samaan päähän. :)

Päässä onkin onneks vähän lihaksia. On siis vielä toivoa siitä että bodareillakin on järkeä. :rock:

Kirjoittajaa harmittanee se, etta itse on kynis/laski tms. ja sille tulee parempi olo kun paasee nalvaisemaan ja hihittelemaan. Olis kiva jos itsekin saisin hyvan olon muita mollaamalla. Suokaamme hanelle siis se ilo.

Hehe, ihan hauska kuvateksti. En minäkään näe yhtään mitään järkeä ammattikehoilussa, joten IMO pätee ihan mainiosti toi. :D

Ajatelkaa asiaa vaikka jonkun ulkopuolisen näkökulmasta: Joku saatanan ääliö hormoonikarhu bikineissä peilin edessä poseeraamassa ja ihailemassa tiukkaa, öljyttyä vartaloaan. Aika helppo sinänsä tajuta mistä se ääliö-vaikutelma tulee.

PS. Älkää vetäkö hernettä nenään. Ette tekään arvosta sählynpelaajia, vaikka yksilöt ei aina vastaakaan stereotypioita. ;)

protsku sanoi:
Minusta tuo kuvateksti on selvää huumoria ja se pitää ottaa huumorilla. Samalla tavalla myös läskeille irvaillaan joka paikassa ja kun olen itsekin ylipainoinen niin koko ajanhan tässä saisi olla itkemässä ja ostamassa hamekangasta jos ottaisi kaikki kommentit kirjaimellisesti.

Hippa elä ole tosikko! :)

Olen tosikko. Tuollaiset huumorinaljailut ei kuulu vakavasti otettavan lehden sivuille.

No enpä minäkään jaksa tosta mitään ressiä alkaa repimään. Jos se nyt jotain tasoa laskee, niin kyseisen lähden. Mun mielestä sinne on turha mitään "valituskirjettä" alkaa väsäämään. Tai jos joku yksilönä sen haluaa tehdä, niin siitä vaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom