Kehonrakennus/salilla käyminen lyhyesti

Ikä
36
Haaste teille.

Muija kyseli; "Miksi pitää olla noin tarkka?", aiheena harrastuksista anteliain eli kehonrakennus.

Tarkkuuteni rajoittuu 8-9h yöuniin, 2x omapaino proteiinin saantiin(+ suht oikea pp, hh r suhde) ja Single factor - treeniin. (3krt vko)
Tavoitteena pääosin omien ennätysten rikkominen ja lihaa siinä samassa runkoon. Ei siis kilpailu, eli kehonrakentajaksi en itseäni välttämättä lukisi. :rolleyes:

Mitä laji oikeasti on, miksi mitäkin?
Ajattelin tukeutua apuunne, etten vallan saa koko lajia näyttämään aivan :david: :david:. Ei ole ensimmäinen kuka kysyy mutta osuvaa vastausta en ole kenellekään osannut antaa, ilman tuntien luentoa. :piis:

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitääkö sitä perustella jotenkin muuten kuin että "tämä on mun juttu ja mun mielestä tämä on hauskinta näin tehtynä" (innostuneesti eikä sellaisella loukkaantuneella äänensävyllä)?

Edit: tietenkin jos jotkut 8-9 h unet tai yhteisiä ruokailuja vaikeuttavat ruokatavat aiheuttavat jatkuvaa kitkaa suhteessa, niin kyllä mä lähtisin jotain kompromissia kehittämään.

Ihan perusjuttuja näyttäisi olevan nuo unet, treenit ja protumääräjutut. Itse jo vastasitkin: Tavoitteena pääosin omien ennätysten rikkominen ja lihaa siinä samassa runkoon. Siihen vielä lisäksi nuo, että tulee syötyä paremmin ja nukuttua ja samalla tietenkin liikuttua.Tähän voi taas joku kysyä, että miksi niin? Miksi pitää saada lihaa tai saada ennätyksiä? Siihen voi taas vedota jotenkin niin, että olisiko sitten parempi, että tekisit jotain toista ääripäätä sinulle. Tai onko sitten parempi ettet tee yhtään mitään asiaan liittyvää. Itse en näe mitään saliharrastuksesta negatiivista, mutta jotkut naispuoleisest suhtautuvat erittäin suurelle ennakkoluulolla asiaan. Johtuu varmaan siitä kuuluisasta hoiva-vietistä ja huolenpidosta. Ennemmin tekeminen kuin tekemättömyys.

Sitäpaitsi siihen lavakuntoon ja siihen patsasteluun ja muuhun pitkälle vetämiseen, mihin taas jälleen kerran tietämättömät naispuoleiset vetoavat, että se on naurettavaa tjmsp, niin se vaatii taas vuosien työtä päivästä toiseen, etkä sinä siihen ainakaan heti pääse.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom