Kehonrakennuksen Euroopan mestaruuskilpailut 2013

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"Meikä on EM-nelonen!! Voittaja Italaialainen oli diskattu implanttien käytön vuoksi. Kaikkee ne perkele keksii menestyksen toivossa..."

Lukee Tuukan facebookissa

Vasemmalla Ludovico (26). Implantit olkapäissä kenties? Oikeasti aivan uskomatonta että joku asettaisi implantit kehonrakennuksessa :face:

152.webp

Lisää kuvia kisoista löytyy http://forums.fitness.ee/index.php?...eport-raigo-euroopa-kolmas-koht/page__st__100

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä en kyllä spottaa mitään implantteihin liittyvää tossa ukossa. Nyt joku selvittää missä ne muka on.

En minäkään, mutta jos ne on laitettu esim. rintalihasten alle muotoa/ryhtiä antamaan niin niitä kaiketi on vaikea huomatakin? En ainakaan etupuolelta keksi mitään muuta paikkaa missä ne vois olla.

Jumaleissön mitkä kireydet ja paineet kavereilla -180cm sarjassa ::wtf: Tuukka osoitti hienosti, että mallilla ja kireydellä pärjää pienempikin! :) Nyt osui viimeistelyt nappiin, ja takaosastokin vain naukui, kun Tuukka asteli lavalle. Hyvä Tuukka! :hyvä: :hyper: :rock:

Miten ne skannailee noita kisaajia tuolla, ei kai ne randomisti niitä läpivalaisuun laita, vaan pitäis olla vahva epäilys ja tosta ei kyllä nää mitenkään, että mitään olis.

Voipi olla että joku kateellinen on vuotanut tiedot kirurgiasta ja homma on tarkistettu polilta ja pitää paikkansa.

Tuo implanttihomma ei kai ollutkaan ihan varma. Tuollaista puhetta vaan oli liikkeellä. Utin mukaan voisi johtua myös öljystä tai jostain muusta turvottavasta aineesta tai kenties doping testin pakoilusta. Nyt kyllä jo itse pääsin ihan hyvään kuntoon natu-ukkona. Tosi tyytyväinen saa olla.

- - - Updated - - -

Tuo implanttihomma ei kai ollutkaan ihan varma. Tuollaista puhetta vaan oli liikkeellä. Utin mukaan voisi johtua myös öljystä tai jostain muusta turvottavasta aineesta tai kenties doping testin pakoilusta. Nyt kyllä jo itse pääsin ihan hyvään kuntoon natu-ukkona. Tosi tyytyväinen saa olla.

Herranjestas sentää, miten on kaverit kireinä kuin viulukielet konsanaa. Kerran MM-skaboja paikan päällä seuranneena ja muuten kuvien perusteella, tuntuu, että CBB:ssä kovemmissa kisoissa kaverit on törky revittyjä O_o Huikeeta

Finaalipäivänä mun kunto oli ekan kerran aika nappiin osunut. Oli painetta ja kireyttä samanaikaisesti. Tässä kunnon kuvia finaaleista. Ja kiitos teille onnitteluista!

Liitteet

• 344.webp
    344.webp
    45,3 KB · Katsottu: 627
  • 364.webp
    364.webp
    55,1 KB · Katsottu: 589
  • 361.webp
    361.webp
    55,8 KB · Katsottu: 588
  • 357.webp
    357.webp