Kehonrakennuksen aloittaminen 16-vuotiana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muscle+
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
khyl se taitaa annie niin olla että olet oikeassa :) mones aikaan illalla sä oot yleensä vetäny sen munakkaan? oiskos palautumisjuoma miten tärkeä treenin yhteydessä? ja mikä ois hyvä? joku hera-soija pohjainen? vähän aikaa sitten käytin kaikkee proteiinijuomia mutta nyt en oo enää käyttäny ku kreatiinii ja syöny vaan ihan älyttömästi mut viisaasti :)

-tarkkaile kalorien ja proteiinien saantia, kaloreita 500-1000 yli kulutuksen ja proteiinia 2g/painokilo, proteiinien saanti pitäs jakaa tasasesti päivälle, esim 3 tunnin välein
-mistä kalorit tulee, eli suosi hyviä rasvoja ja hyviä hiilareita, ei kamalasti karkkia, vaaleata leipää, taloussokeria...
-palautusjuoma treenin jälkeen, eli proteiinia ja hiiltä 50/50 suhteella, ehkä myös kreatiinia, jota voi/kannattaa ottaa myös ennen treeniä
-treenaat hyvin, säännöllisesti
-nuku hyvin eli 8h yöunet ja päiväunet jos väsyttää (maks 1/2h muuten ei tu illalla uni)
-vitamiineja, omegaa, sinkki ja magnesium

siinä ainakin jotain :)

kiitoksia kyl noista rupee olemaan apua jo..:worship: mikäs ois tehokas vatsalihas treeni että sais viimesen päälle näkymään ton "six päcin" ?:) ja montako kertaa viikossa vatsalihaksia pitäs treenata? ja minkälaisia sarjoja pitäs käyttää vatsalihas treenissä? kylkiäkin ois vissii aika tärkee treenata?!!?

hitsi. ihan mielettömän hyviä kirjotuksia täällä (: tää nyt saattaa olla ehkä vähän omituista, mutta oliskohan täällä ketään sellasta tyyppiä joka olis kiinnostunu sähköpostittelemaan kehorakennuksesta/ itsensäkehittämisestä. oon oon 1ha7 nuori nainen ja oon kemassa poliisi kouluun vuoden päästä ja tarvitsisin tiedollista apua lihasmassan kasvattamiseen, kunnon kohottamiseen ja fittnesurheilu ja kehonrakennus kiinnostaa minua myös kovasti. ravinto asiat on suht lailla kunnossa..ainakin tiedollisesti. ( olen kasvissyöjä) olen kasvattanut kuntoani kuluneen 1,5 vuoden aikana melko roimasti, mutta tarvitsisin aneuvoja ( tyyliin "sähköposti personal trainer" ) olis kiva jos joku olis kiinnostunut asiasta. jos joku haluaisi kirjotella mulle ton aiheista s-postia ni olisin tosi kiitollinen kaikesta avusta. myös ihan pikkusistakin vinkeistä (:

Jos haluat personal trainerin netistä, kannattaa suhtautua pienellä varauksella. Voit treenata päin metsiä, jos PT:nä on joku Jani-Petteri, joka kertoo, että reidet kasvavat parhaiten sauvakävelyllä. Eli kannattaa hankkia luotettava tietolähde.

muscle+

TÄ? eikö tuossa lue et olisit muka 19v? :D
no muuttasit nyt kuitenki sen 16v:n siihen? ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom