Kehonkoostumus ja luotettavuus ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Olen 23-vuotias poika ja anoreksian kanssa tapellut 4 vuotta. Nyt käynyt salilla ja syönyt hyvin paljon sekä saanut elimistöä kondikseen pikku hiljaa. Miten luotettavia on kaupan kehonkoostumus vaat. Itse ostin ihan kokeilumielessä tollaisen ja sain seuraavia tuloksia.

Pojan kloppi
IKÄ: 23 wee
Pituus 177cm
Paino: 63,6kg

Päivittäinen energiatarve: 2726 kcal
Rasvat: 15,9 ‰
Lihasmassa 43,5kg
Luumassa 3,1
TBW/nestepitoisuus: 62,5

Miltä toi kuulostaa, kun en tiedä näistä juurikaan mitään ja mitkä on normaalisti tän kokoisen kaverin ihanne lukemat ? Jotka tiedätte niin voitte ilmaista oman mielipiteenne vapaaasti ja neuvoa jatkoa miten tehdä ? :) TACK!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Käyt jatkossa salilla treenaamas kovaa ja nousujohteisesti, syöt yli oman kulutustarpeen niin et paino nousee kuukaudessa 1-2kg. Sulla on ihan normaali rasvaprosentti mun mielestä, tosta on hyvä lähtee jatkamaan lihasten kasvatusta.
Lue alottelijoiden osion tärkeeks merkityt threadit huolella läpi ja siin vaihees oot jo hyväs vaihees kun jaksat noudattaa opittuja asioita

Paino 63,6kg ja lihasmassaa 43,5kg? Eli melkeen 70% kehosta.
Ettei vaan ois tuo 43,50 prosentteja eikä kiloja?

Joo. Siinä oli 43,5 eli se on prosentteja varmaankin sitten :) ! Sori, että laitoin kiloissaa ton ja tiiätte enemmän näistä niin kiitti kaikille jotka vastaavat ! :)

Itse kysymykseen vastaten: ei se vaaka ole luotettava. Tai no painon se kertoo tarkasti. Muuten voi tarkkuus on +-50% mihin tahansa suuntaan. Parhaiten toimii, jos teet mittaukset pari kertaa pitkin päivää ja joka päivä samoihin aikoihin. Kirjaat tulokset ja piirrät käppyrän vihkoon. Joku saattaa jopa käyttää exceliä. Siitä saa sitten trendikäyrän.

Tai sitten pistät sen vaa'an kaappiin kuten muutkin sen ostaneet jossain vaiheessa tekevät ja katsot tulokset peilistä.

Back
Ylös Bottom