Kehon kunto laihdutuksen jälkeen APUA! :<

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli terveppä terve, ensimmäinen postaus olis lähdössä käyntiin ja pään särky on tällä hetkellä uskomattoman suuri.

Apua tarvitsisin lähinnä siinä että olen 18v poika ja laihdutin vuoden aikana noin 50kg, eli painoa oli ennen noin 125kg, nykyään mittasuhteeni ovat noin 190cm/79kg.

Huolenaiheeni on seuraava, laihdutuksen jälkeisenä päänvaivana on se, että esimerkiksi lähes koko vatsan seutu (suurimmaksi osaksi alavatsa) on aivan täynnä löysää nahkaa ja tuntuu kuin sen sisällä olisi jonkin tapaista rasvaa? (normaalisti "läski":hän on kiinteää eikä ikäänkuin löysää) myös nännien alueilla on samantapaista löysää läskiä. sekä keho täynnä raskausarpia sieltä sun täältä.

Kysyisinpä nyt teiltä viisailta ja ehkä muilta jotka ovat kokeneet huiman laihdutuksen jälkeisen "löysän läskin". Onko tähän mitään parannus keinoa ja saako tätä löysää läskiä ikinä pois kehosta? auttaako esimerkiksi salilla käyminen mitään tähän, sillä olen jo pitkään tehnyt kotona vatsalihaksia ja syön päivittäin proteiini pitoista ruokaa. ja vatsalihakseni tuntuvat _selvästi_ tämän löysän läskin alla.

kysynpä siis, SAAKO TÄTÄ MILLÄÄN POIS JUMALAUTA :D?!?!

Danke shööö kaikille!

turha sitä proteiini pitoista ruokaa mättää jos et salilla käy, sulla on about 2 vaihtoehtoa mennä kirurgin veitsen alle tai sitten hyppäät salille, vietät siellä 10v ja täytät läskien jättämän "tyhjiön" lihaksilla niin hyvin kuin mahdollista, jos löysää ihoa on paljon sitä tuskin koskaan saa täydellisesti häviämään ilman vaihtoehto ykköstä. vaikka et sieltä salilta sitä lihasta saisikaan niin paljoa mitä pitäisi, niin ei siellä ulkonäkö ainakaan huonommaksi mene jos tiedät mitä teet sen sijaan että käyt pumppaa vähä hauista ja sit vedät päiväs 5000kcal

mm kirurgin veitsi varmaankin maksaa sitten sen 1000e vähintään :/ se kyllä tuntuis helpolta ratkasulta tän löllön kanssa. en sitte tiedä auttaako ns kiinteytys liikkeet yhtikäs mitään tähän alavatsaan, tämä ei ole niinkuin nahkaa VAIN. Myös hieman oudolta tuntuu että olen joistan kehon osista pelkkää luuta ja nahkaa vain, kuten esim lantio luut törröttävät ikävästi ja yms luut näkyvät selvästi, sitten on tämä löllönahka :D

jaa'a

Itse koin noin 35 kilon muodonmuutoksen vuoden 2006 aikana. Salilla käyminen auttaa melko paljon, mutta juurikin vatsan alueella tämä "löllö" on ja pysyy. Itse olen vielä nuori ja iho varmasti kiinteytyy ajanmittaan, mutta sen verran se kuitenkin häiritsee, että olen itsekin miettinyt tätä veitsivaihtoehtoa jossain hamassa tulevaisuudessa. Foorumilla on ollut aikaisempaakin keskustelua aiheesta, mutta ei kyllä ole hajuakaan miten sitä pitäisi etsiä.

mm kirurgin veitsi varmaankin maksaa sitten sen 1000e vähintään :/ se kyllä tuntuis helpolta ratkasulta tän löllön kanssa. en sitte tiedä auttaako ns kiinteytys liikkeet yhtikäs mitään tähän alavatsaan, tämä ei ole niinkuin nahkaa VAIN. Myös hieman oudolta tuntuu että olen joistan kehon osista pelkkää luuta ja nahkaa vain, kuten esim lantio luut törröttävät ikävästi ja yms luut näkyvät selvästi, sitten on tämä löllönahka :D

jaa'a

Voin sanoa, että aika työn ja tuskan takana on että kiinteytyy. Ja kun kiinteytyy, se ei todellakaan kiinteydy kokonaan ilman kirurgista operaatiota. Tuo 50kg pudotus vuodessa on jo niin huima vauhti, sekä määrällisesti pidemmässäkin ajassa että ihoa jää väkisinkin roikkumaan. Salilla käyminen toki auttaa jonkun verran.

Itse lähtisin tilannetta purkamaan oikeanlaisella treenilla ja syömisellä ja katselisin tilannetta miten kehittyy jossakin ajassa. Tämän jälkeen kävisi konsultaatiossa katselemassa miltä tilanne näyttää lääkärin mielestä ja saa samalla infoa siitä operaatiokustannuksista jne. Voin sen verran valoittaa että se summa on ainakin kolme-neljä kertaa se mitä veikkailit, riippuu tilanteesa ja paikasta.

Tästä pääseekin siihen, että saa oikeasti miettiä miten rahat sijoittaa ja mikä sinulle on se tärkein asia? Tämä sijoitus on todennäköisesti loppuelämään kuitenkin vaikuttava joten ei sinäällänsä paljon..

Vaikea sanoa miten käy, onhan noita jättimäisiä läskin pudotuksia joillain ollu ja iho on loppujen lopuksi hyvin kutistunut. Harmillista mutta kutistumista joutuu ehkä odottelemaan, sinnittele asian kanssa vielä vuosi niin näkee oikeesti muotoutuuko nahka uuteen tilanteeseen.

Vaikea sanoa miten käy, onhan noita jättimäisiä läskin pudotuksia joillain ollu ja iho on loppujen lopuksi hyvin kutistunut. Harmillista mutta kutistumista joutuu ehkä odottelemaan, sinnittele asian kanssa vielä vuosi niin näkee oikeesti muotoutuuko nahka uuteen tilanteeseen.

Saattaa tuo vuosi olla kuitenkin hieman liian lyhyt aika tollasen pudotuksen jälkeen, vaikka kaveri onkin nuori? :) Suuntaahan tuo antaa, mutta kärsivällisyyttä sen kanssa. Kaikki saavuttamisen arvonen on kovan työn takana, ja niin tässäkin tapauksessa. Ruoka + treeni niin kyllä se alkuun siitä saadaan! Ja itsekuria ei kaverilta varmasti puutu, kun tuollaiseen pudotukseen on pystytty! :)

Juu, lueskele vaikka t-nation.com pari päivää ja sitten paahdat salille, tiedä vaikka saat siitä itselles elämäntavan niinkuin itsekkin sain ja sen jälkeen ulkonäölle ei ole kuin yksi suunta pitkäaikaisella mittakaavalla.

jos on pituuskasvu kesken viel nii eikse iho siitäki kiristy ja sit se salilla käymine se maksaa vähemmän ku sen kirurgin kans kaveeraamine ja lihastaki tulis samal:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom