No niin, aamukävelyä on nyt takana muutama päivä, ja alkaa jo nyt tuntua rutiinilta. Punttisali olisi tarkoitus aloittaa siis ensi viikolla.
Olen ajatellut kaksijakoista ohjelmaa, rytmityksellä Päivä 1: rinta/olkapäät/hauis Päivä 2: selkä/ojentajat. Jalkoja en nyt alkuun treenaa, jotta kävely ei tunnu ikävältä. Olen suunnitellut tekeväni 3*10 sarjaa/liike, en tosin tiedä millä toistomäärällä tässä tapauksessa olisi järkevää treenata.
Myöskin utelisin jo etukäteen, että minkäverran tavaraa palautusjuomaan tulisi laittaa? Riippuuko painosta ym. Olen tilannut aloittelijan halvimman setin noita lisäravinteita.
Tahtoisin kommentteja muutaman viime päivän syömisistäni, grammamääriä minulla ei ole antaa, mutta lämpimät ateriat ovat mielestäni normaaliannoksia (=lautasellinen). Jos noista pystyisi yhtään arvioimaan meneekö ylisyömisen puolelle yhä.
15.2
Aamu
Muutama suklaakeksi (tämä siis ennen pakkikseen tutustumista)
Lounas
Broilerwok, reilusti riisiä, kaksi siivua ruisleipää kevytlevitteellä, piimää.
Muut
Klo 18 Banaani, illalla neljä riisikakkua
16.2
Aamu
Kelloggs's Special K, appelsiinimehu.
Lounas
Kaksi tonnikalatortillaa, kaksi reissumies-viipaletta kevytrasvalla, lasi piimää
Muut
Klo 18 Banaani, illalla neljä riisikakkua
17.2
Aamu
Ruispuuroa, appelsiinimehu
Lounas
Naudanlihakebab, ranskalaisia +kastikkeet (työpaikan ruokaa, rasvaa ilmoituksen mukaan 17%), annoksen kalorit kaksi viipaletta Real-leipää kevytrasvalla, piimää
Muut
Klo 15 Reissumies, välissä kinkku,rasva,tomaatti, omenamehu
Klo 17 Knorr-pasta, lisäksi paistijauheliha 200g ja purkki raejuustoa, appelsiinimehu
Klo 22 kolme riisikakkua
Proteiinina olisi tarkoitus lisätä rahkan tai raejuuston muodossa kun punttitreeni alkaa.
Eli tällaista tähän asti, kiitoksia jo kaikille tähän asti tsempanneille, kannustaa jatkamaan, eikä huvita pettää luottamustanne. Kommentteja tosiaan toivon tuohon ravintoon.