Kehon kehityksen kulku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja E_k_i
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Viime keskiviikkona tein uuden penkki sarja ennätykseni 11*90,perjantaina 10*95 ja eilen tiistaina tuli 10*100 eli ihan hyvä kehitys tuolla välillä(6 päivää).

Edit: Pysty punnerruksessa kehitys on ollut vielä kovempaa 10*40 nyt 6*60.

Edit2: Tuo 11*90 tehty maastavedon ja ylätaljan jälkeen joten se voi selittää jotain mutta uus enkka se oli silti

erkjetter sanoi:
blaablaablaablaa, en kerro. taas menee natumaksimivääntöön, saat tasan niin paljon kun uhraat asian eteen.

Ja tämä on sitten niin pirun paljon kiinni treenitaustasta ja lähtäkohdista. Joku 175 cm ja 60 kg painava mies, jonka hauis on varmaan just 30 cm saa hyvällä treenillä, ravinnolla ja levolla helposti monta senttiä vuoden aikana lisää, kun taas esim. minä jolla on kohta 5 vuotta treeniä takana, paino 86 ja pituus 175 ei tartte edes haaveilla useasta sentistä vuodessa, senttikin on jo hyvä kehitys.

Slarto sanoi:
Mikäs siinä syödessä, kun ei kerta lihoakaan. =)

Ehdottomasti treenauksen parhaita puolia:D kun liikkuu ja treenaa kuin hullu niin voi melkeen syödä mitä tahdoo ja se se vasta on mukavaa.:kippis1:

Mä rupesi treenaamaan marraskuun alkupuolella parin vuoden totaalisen tauon jälkeen. Ekoissa treeneissä tein aika hikisesti: Kyykky 3x15x60kg ja penkki 3x15x40kg. Tällä viikolla Kyykky 5x5x105 ja penkki 5x5x80kg, molemmat oli aika helppoja.Maksimeista aika paha sanoo vielä mitään. Leukoja meni alussa pari kympin sarjaa ja eilen 10 ja 8 15kg:n lisäpainolla. Ennen tota treenitaukoa tuli kyykyssä vitosia jollain 140kg:llä ja penkissä 95kg:llä. Painoa on tullu ehkä pari kiloo.

:curs: :curs: Kertokaas ,kun ei toi penkki tuppaa nouseen oon jumittanut 110 kg ja nyt oon tehnyt 8 viikkoa penkkiä kerran tai 2 viikossa ja se vain on ja pysyy siinä samassa ja välillä se 110 kun kokeilee ei suostu menemään:wall:

tuttisoturi sanoi:
:curs: :curs: Kertokaas ,kun ei toi penkki tuppaa nouseen oon jumittanut 110 kg ja nyt oon tehnyt 8 viikkoa penkkiä kerran tai 2 viikossa ja se vain on ja pysyy siinä samassa ja välillä se 110 kun kokeilee ei suostu menemään:wall:

kaksi kertaa viikossa penkkiä pitäisi riittää, kunhan muistat treenata myös apuliikkeet...ojentajat...olkapäät..yms...ja syöt niin kuin mies niin eiköhän ala tulosta tulla...venyttely myös kunniaan:thumbs: näillä eväillä pitäisi lähteä:kippis1:

tuttisoturi sanoi:

Jos edellisessä postauksesssa mainitut asiat on kunnossa, niin kokeile pitää viikko taukoa kokonaan penkkailusta ja sitten uudelleen. Ehkä treenaat vain liikaa ja on paikat vähän "tukossa".

ihan hyvät tulokset ekillä tuolla treenillä..itsehän olisin erittäinkin tyytyväinen jos penkissä satanen paukkuisi vuoden 2006 puolella..kun olen tällainen naapero

TheLORD sanoi:
Pysty punnerruksessa 6*60.

vähän viiveellä tulee kommenttia nyt mut toi on kyl multa jo hatun noston arvoista touhua:thumbs: olen kanssa huomannu olkapäitteni vahvistuvan mut enmä nyt saatana tollasii viel ota:D mitä helvettii sä syöt oikein, mikäs on herran penkki tällä hetkellä...alkaako kaksi markkaa tulla jo??? tai edes lähestyä uhkaavasti..mites muuten olet kyykkäilly/mavetellu kun yläkropasta löytyy ton verran jo ruutia...???

hyviä treenejä:whip:

E_k_i sanoi:
vähän viiveellä tulee kommenttia nyt mut toi on kyl multa jo hatun noston arvoista touhua:thumbs: olen kanssa huomannu olkapäitteni vahvistuvan mut enmä nyt saatana tollasii viel ota:D mitä helvettii sä syöt oikein, mikäs on herran penkki tällä hetkellä...alkaako kaksi markkaa tulla jo??? tai edes lähestyä uhkaavasti..mites muuten olet kyykkäilly/mavetellu kun yläkropasta löytyy ton verran jo ruutia...???

hyviä treenejä:whip:
Pystypunnerrus on kuitenkin aika löyhästi sidoksissa noihin penkkituloksiin. Voimat jakautuu jokaisen kropassa vähän eri tavalla. Joskus niihin aikoihin, kun nostin penkistä varmaan vähän toista sataa sain pystypunnerruksessa kuudellakympillä kympin. Kun penkistä nousi n. 125 sain muistaakseni niskantakaapunnerruksessa ysikympillä kasin smithissä. Näiden välillä tosin oli varmaan pari vuotta aikaa. Olkapäät on aina ollut mulla jotenkin korostuneen vahva lihasryhmä jo ojentajissakin on paremmin riittänyt potkua. Rinta sitten taas on aina ollut ihan onneton :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom