Kehoanalyysi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
vilho_kanuuna sanoi:
Kävin uudelleen mittauksissa noin kuukauden päästä edellisestä. Yritin laskea vähän kaloreita ja aerobista tuli harrastettua oikein kunnolla. No tuloksena oli, että olin lahtunut 1,5 kiloa joista huimat 200 grammaa laardia ja loput LIHASTA. Tulokseen saattaa vaikuttaa se, että ennen 1. testiä söin 4 tuntia ennen testiä n. 400 g kanaa. Nyt toisessa testissä ainut mitä söin olis pari maitorahkaa ja aamulla veetabixia. Olisko mahdollista, että tuo ruokailuhomma olisi vienyt tuota testiä noin paljon harhaan. Oli miten oli niin jää miinustouhut vähemmälle ja yritän alentaa rasva% lihasmassaa lisäämällä. Täytyy olla tulevaisuudessa todella varovainen tuon liiallisen bulkkailun suhteen ja laskea päivän kaloritarve todella tarkasti.

On ihan mahdollista ja hyvin todennäköistäkin että näin on käynyt. Miten peilistä näyttää? Onko tapahtunut kiristymistä? Jos on niin tuskin on sitten ihan tossa suhteessa lihaa palanut.

Hauska nähdä mitä mun testit näyttää viikon päästä, on nimittäin kiristymistä tapahtunut selvästi ja viimeks tais ne rasvat olla 15% paikkeilla sen härvelin mukaan, nyt pitäs kyllä olla jo lähempänä kymppiä.

kävin tänään hifisti-mittauksessa ja sain seuraavat tulokset:
kuukauden välein ois tarkotus käydä.

Pituus: 176
Paino: 79,2
Painoindeksi: 25,56
Rasva %: 10
Rasva kg: 8
Rasvaton paino 71,2
Perusaineenvaidunta: 2175,5 kcal
Vesi%: 52,4

täytynee uskoa et rasvat kympin pinnassa, kahdella eri omronin sähkölelulla mittasin 9.9% ja 10.1%, ja liikuntaklinikan testauspäällikkö mittas pinseteillä 10.05%..

diettiä siis takana kuukausi jolloin paino 80kg ja rasvat tasan 11%, onx kehitys ollu hyvä? tarkotus ois dietata TOSI tiukkaan kuntoon syksyksi!

oon äpöstäny n.2800kcal päivässä ja kulutus on 3300-3600, eli miinuskaloreilla mennään :hyper:

Timba79 sanoi:
On ihan mahdollista ja hyvin todennäköistäkin että näin on käynyt. Miten peilistä näyttää? Onko tapahtunut kiristymistä? Jos on niin tuskin on sitten ihan tossa suhteessa lihaa palanut.

Hauska nähdä mitä mun testit näyttää viikon päästä, on nimittäin kiristymistä tapahtunut selvästi ja viimeks tais ne rasvat olla 15% paikkeilla sen härvelin mukaan, nyt pitäs kyllä olla jo lähempänä kymppiä.

Millä salilla Jyväskylässä tollanen laite on? Paljon se maksaa ja miten se toimii?
Ois mielenkiintosta kattoa kyllä mitä se näyttää ja käydä vaikka kuukauden välein kun on dieetillä...

en oo kyseistä värkkiä testannu,mutta sen tiedän et mun kädet ei varmasti parane ikinä!!Surkastuis varmaan ..niin se ilmottas :hyper:

Bricktop sanoi:
Millä salilla Jyväskylässä tollanen laite on? Paljon se maksaa ja miten se toimii?
Ois mielenkiintosta kattoa kyllä mitä se näyttää ja käydä vaikka kuukauden välein kun on dieetillä...

Elixialla on ainakin ja jäsenille se on ilmanen, tai ainakin vanhoille jäsenille ja uusillekin kuuluu joku tietty määrä vuodessa. Mun muistaakseni oli 6 euroa se pelkkä kehonkoostumusmittaus, mutta en tiedä mitä maksaa jos joku "ulkopuolinen" tulee sen teetättään, voin kysellä jos oot kiinnostunut?

Timba79 sanoi:
Elixialla on ainakin ja jäsenille se on ilmanen, tai ainakin vanhoille jäsenille ja uusillekin kuuluu joku tietty määrä vuodessa. Mun muistaakseni oli 6 euroa se pelkkä kehonkoostumusmittaus, mutta en tiedä mitä maksaa jos joku "ulkopuolinen" tulee sen teetättään, voin kysellä jos oot kiinnostunut?

Oishan se ihan jees jos kysyisit asiasta. En ole ikinä elixiassa käynyt.

Bricktop sanoi:
Oishan se ihan jees jos kysyisit asiasta. En ole ikinä elixiassa käynyt.

Tänään on taukopäivä, mutta yritän muistaa huomenna kysellä. Jos ei ala pian kuulumaan mitää niin nakkaa muistutusta privalla. Mä oon sairaan hyvä unohtamaan kaikki asiat.

Timba79 sanoi:

Joku kyseli missä Hesassa vois tehdä mittauksia. Ainakin Elixia myös siellä päin Suomea tekee näitä...

Tässä on jo jotain paikkoja tullut esiin missä voisi noita testejä mahollisesti tehdä, mutta mites on hinnan laita. Timba jo sanoikin, että hänellä kuuluu kausikortin hintaan tjsp. Mutta mites on asian laita jos ei kortin hintaan kuulu niin mikä mahtaa olla hintahaitari tälläselle toimenpiteelle? :itku: Kuullostaa sinäänsä aika mielenkiintoiselta testiltä meinaa. Vaikkei 100% tarkka olisikaan niin kehityksen seuraamiseenhan toi olisi ihan sopiva, olettaen tosiaan että mittaus tehdään sitten samaan aikaan päivästä, samoilla tankkauksilla jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom