Kehitystä on,mutta mitä muuttamalla lisää??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rodney
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi.
Sitä läksin tiedustelemaan kun olen lueskellut täällä että kuka tekee mitäkin ja miten paljon ja itse teen seuraavasti:

Ma:tissit,olkapäät
ti:selkä+koristreenit
ke:spinning
to:hauis,ojentaja+koristreenit
pe:jalat
la:lepo
su:spinning
Jokaisen salikortin lataus jakson välissä on n.viikon totaalinen lepo
Tuloksia on tullut ja teen jokaiselle lihasryhmälle 4-5liikettä ja sarjoja on 3-4.
Toistot ovat välillä:15-6 ja tiedustelisinkin että onko liikaa liikkeitä?Eli jos tekisin vähemmän liikkeitä/toistoja tulisiko kehitystä paremmin/nopeammin?

Olen salilla käynyt n.4 vuotta enemmän tai vähemmän vuoden ympäri!
Kehityksestä sen verran että olen 193cm ja 99kg.
penkistä nousee sotilastyylillä 150kg ja jalkaprässistä ilman tukia 6.toistoa 480 kilolla.Ponnistusvoima tasajalkaa paikaltaanhypättynä on 62cm.Nuo ovat vain esimerkkejä.
Mitat ovat seuraavat;rinnanympärys 119cm,vyötärö 94cm,hartioidenympärys mitta 143cm ja hauis 44cm.
Painoa olisi tarkoitus tiputtaa välille 92-95kg niin olisi koriskentällä elämä vielä vähän helpompaa ;)
Kehitystä on ihan hyvin tullut ja pää kysymykseni onkin että teenkö liika sarjoja/liikkeitä per lihasryhmä??Tuntuu että palautuu ihan hyvin,mutta on turhaa tehdä noin paljoa?Toisaalta kun on niin paljon hyviä liikkeitä niin ne kaikki jostain syystä tehtävä :hyper: .

Kiitokset jo etukäteen vastaajille tiedoista ja kommenteista.

Aika hassulta vaikuttaa jos teet esim. hauikselle 12-20 sarjaa :)
Isommillle lihasryhmille tuollaiset määrät voivat toimiakin, mutta mielestäni aika turhaa tehdä pienemmillle läheskään noin paljoa. Tosin jos tuo tyyli toimii eikä ylikuntoakaan tule niin mikä ettei...

Sukulaku sanoi:
Aika hassulta vaikuttaa jos teet esim. hauikselle 12-20 sarjaa :)
Isommillle lihasryhmille tuollaiset määrät voivat toimiakin, mutta mielestäni aika turhaa tehdä pienemmillle läheskään noin paljoa. Tosin jos tuo tyyli toimii eikä ylikuntoakaan tule niin mikä ettei...

Joo sitä lähin tiedustelemaan että onko ihan turhaa tehdä hauikselle ja muille pienemmille lihasryhmille noin paljoa vai tuleeko samat tulokset esim kolmella likkeellä?

siis ethän sä tossa kerro liikkeitä vaan et mitä lihaksii treenaat..tulee melko vähän lepoo tossa et varo ylikuntoo. niin ja sille hauikselle esim 4 sarjaa riittää aivan hyvin.

ite tekisin 3 liikettä ja jokasessa 3 sarjaa tämä siis pienille lihasryhmille isoille taas 4 liikettä ja kolme sarjaa + tietty lämppärit päälle

No sulla on 4 jakonen käytössä niin suosittelen seuraavia sarjamääriä...

Rinta 9 sarjaa
Ojentajat 6 sarjaa
Hauis 4 sarjaa
Olkapäät 6 sarjaa
kyynervarret 3 sarjaa
epäkkäät 3 sarjaa
Jalat (Etureidet, takareidet,pohkeet) 17 sarjaa

Hauikselle tosiaan toi 4 sarjaa on täysin riittävästi kun vain tekee tarpeeks loppuun esim. vähennyksiä viikassa sarjassa tai sit pakkotoistoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom