Kehitystä ilman pumppia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jooj
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ekspertit olivat kovin kriittisiä venyttelyn suhteen, varsinkin mitä tuli voimailuun.
Pakko kompata. Siihen aikaan kun olin kovimmassa kunnossa, tuntui että treeni kulkee aina kovempaa mitä enemmän on jumissa. :D Hauskaa mutta totta.

Ja kiitti kun tulit apuihin. Olen ihan samaa mieltä mitä kirjoitit. En jaksanu vastata itse mitään, kun oli metrin leka otsassa ihan muista asioista, ja olisin kuitenkin kirjoittanut vittumaiseen sävyyn romaanin siitä miten kannattaisi keskittyä ennemmin niihin perusasioihin.

Pakko kompata. Siihen aikaan kun olin kovimmassa kunnossa, tuntui että treeni kulkee aina kovempaa mitä enemmän on jumissa. :D Hauskaa mutta totta..
Jep. Peruste tuolle oli se, että lyhyt ja tiukka lihas on myös vahva lihas. Tosin vastapainona sitten jänteet ja nivelet on kovilla.

No siis liikeradat tulis olla sen verran kunnossa ettei koko ajan liikuta liikkuvuuden äärirajoilla esim. maastavedossa. Mutta sitten mitä liikkuvampi niin sitä epävakaampi myös, ainakin nivelten kohdalla on näin.

Siitä onko staattinen venyttely paras tapa parantaa/ylläpitää liikkuvuutta on eri asia. Ite teen välipäivinä ensin liikkuvuusharjotteita esim. jalkojen heilautuksia ja sitten venyttelen lihakset läpi.

Niin ja mikään ei koskaan ole optimaalista ;)

Niin ja mikään ei koskaan ole optimaalista ;)

Jep.

Nakertaa kun täällä viljellään "mikä on se OPTIMAALINEN määrä heraa" "onko toi sit optimaalinen treeni metodi" "oon löytäny optimaalisen tavan treenata mulle" jne

Käyttäkää vaikka sanaa hyvä, sopiva tai toimiva.

Back
Ylös Bottom