Kehitystä ei vaan näy

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nuinkin upeita ohjeita, kuten "lue pakkista ja syö vitusti"? Toki jos tuo omasta mielestä on niin mahtava ja antoisa neuvo, niin mikäs jottei. Ei muuta kuin ketjusta ketjuun sitten huuteloimaan tuota.

Ikävää, että sinua hirveästi häiritsee tuo lyhkänen lause. Kirjoitin sen juuri ennen nukkumaanmenoa, joten en kerennyt sen enempää miettiä vastausta, mutta halusin sanoa jotain lyhyttä ja nasevaa. Ja kuten jo perustelinkin, niin ei tossa kauheasti vikaan mennä jos sitä noudattaa. Esimerkiksi itselläni toimi oikein hyvin. Ehkäpä lauseen muotoilu oli sulle väärä?
No, meidän tuskin kannattaa tätä sen enempää ihmetellä, kun siitä ei kukaan hyödy mitään. En suoraan sanottuna ollut varautunut siihen, että joku tuota kommentoisi.

Mutta jossei jaksa kirjoittaa niitä ohjeita mitä kysyjä kaipaa, eikö silloin voisi samalla vaivalla pistää linkin jo olemassa olevinn asiaa käsitteleviin ketjuihin kuin heittää nuinkin upeita ohjeita, kuten "lue pakkista ja syö vitusti"?

Minun analyysini tuosta Elun onelinerista:
"Syö vitusti

=> Tasan tarkkaan oikea ohje, jos ketjun aloittajan mitoillakaan ei muka paino meinaa nousta. Tämä tarjoaa siis ketjun aloittajan ongelmaan nimenomaan konkreettisen ja toimivan ratkaisun kiitettävän lyhyessä ja selkokielisessä muodossa.

ja lue pakkista."

=> Kannattaa olla omatoiminen ja ottaa selvää asioista, koska aloituspostin perusteella sitä tietoa ei vielä hirveästi ole eikä kukaan sitä voi muutamalla lauseella tarjoilla.

Jos aloittaja kerran käy jo salilla niin hyvä ja siinä foorumia lukemallahan se tieto treenaamisestakin lisääntyy.

Konkluusio: ehkä ensimmäistä kertaa ikinä en ymmärrä risumiehen ajatuksenjuoksua, kun tuosta herneet otti.

Itse ymmärsin risumiehen kommentista ,että tälläiset hieman turhat kirjoitukset kuin "Syö vitusti ja lue pakkista" voitaisiin jättää pois ja nostaa näin foorumin tasoa. Tuokin asia oli jo aika montakertaa tuossa jo sanottu joten ehkä ei tarvetta laittaa vielä sitä kertaalleen. Ei varmasti tarjoa enää uutta informaatiota kysymykseen.

Oli yleensä kyse mistä tahansa uudesta asiasta niin silloin nolla tasosta lähteminen ja uusien asioiden opettelu varsinkin nettifoorumin kautta josta hyvin paljon tietoa ja myöskin paljon eriäviä mielipiteitä voi olla aika turhauttavaa ja vaikeaa. Itse koen ,että nämä ihmiset etsii vähän kuin vahvistusta tähän tieto tulvaan ja tavallaan odottaa henkilökohtaista opastusta josta olis tavallaan helpompi jatkaa eteenpäin.

Itse koen ,että nämä ihmiset etsii vähän kuin vahvistusta tähän tieto tulvaan ja tavallaan odottaa henkilökohtaista opastusta josta olis tavallaan helpompi jatkaa eteenpäin.

No tässähän sitä opastusta tuli ja useaan kertaan, Elun vastaus mukaanlukien eikä se ollut IMO sen turhempi viesti kuin mikään muukaan tässä ketjussa. Jos vastaus esitettyyn kysymykseen, eli ongelmissa painon saamisessa nousuun, on niinkin yksinkertainen kuin että pitää syödä vitusti niin täytyykö silti sitten kirjoittaa jokin raamatun pituinen litania että saa vastata?

Snatch tuossa jo oli mun pointin oikein hyvin ymmärtänytkin. Ja juu, turhaahan tuo munkin kommentointi oli silti. Nuista yksinkertaisista ohjeista sen verta, että enpä nyt tiedä kuinka antoisia näistä aloittaja puolen ketjuista tulee, jos kysymyksiin vastataan aina noin. Eli esim. jos ongelmana on huono liikkuvuus --> lue pakkista ja venyttele vitusti. Onhan tuossa tieten oikean neuvo lyhykäisyydessään, mutta enpä mä nää silti moisista itsestäänselvyyksien huuteluista hyötyäkään olevan kenelekkään. Mutta eipä tuo multa ole poiskaan, joten lopetampa tämän turhan ininän ja poistun häiriköimästä hyvää ketjua jatkosta.

"Jos vastaus esitettyyn kysymykseen, eli ongelmissa painon saamisessa nousuun, on niinkin yksinkertainen kuin että pitää syödä vitusti niin täytyykö silti sitten kirjoittaa jokin raamatun pituinen litania että saa vastata?"

Ravintopuolen tärkeys on varmaan tullu harvinaisen selväks, joten riipastaan vähän treenipuolta. Minkälaisella ohjelmalla teet? Mitä liikkeitä? Kuinka usein? Tutustu esimerkiks Arnoldin kultaiseen kuusikkoon tai johonkin muuhun yksinkertasista perusliikkeistä koostuvaan 1-jakoseen ohjelmaan ja tee sitä ei-peräkkäisinä päivinä 3x/vk. Käytä niin isoja painoja että viimesillä toistoilla tekee mieli murista ja karjua. Ja muista tosiaan syödä pari sataa kaloria yli normaalin kulutukses ja proteiinia sun painollas noin 20 gramman satsi 6 kertaa päivässä. 3 kuukaudessa nyt ei mitään hirveitä tuloksia (ainakaan näkyviä) saa normaalistikaan, mutta kyllä painon ois pitäny alkaa nousemaan pikkuhiljaa jos oot tehnyt kaiken oikein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom