kehitys "pysähtynyt"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nelkku sanoi:
Eli nousujohteinen ohjelma joka alkaa suht kevyesti(aina välillä kannattaa hermostoa vähän herätellä isommilla raudoilla, sarjaennätyksillä tms), vaikkapa kerran kuussa kevyt viikko ja loppupäässä sitten uudet ennätysraudat (ei yritetä nostaa, vaan nostetaan) tsemppiä :thumbs:

Liian usein tehty ennätyksen kokeilu myös laittaa vaan hermostoa huonompaan suuntaan. Sinun kertomalla tavalla tehtynä (noin kuukauden välein ennätyksen kokeilu?) ei varmaankaan tule näitä ennätyskokeiluja liikaa mutta ainakaan yhtään tuon useammin niitä ei pidä tehdä. Hermotus vaan kädettää ja sitten ei ainakaan saa isompia rautoja ylös. :)

kokeilin ekan kerran tota muscle+ (suklaa) ja se on ihan hirveetä litkuu sellasta makeeta, hyi.
onko joku maustanut sitä jollain?????+
ja onko noi kaikki proteiini pitoiset lisäravinteet pahan makusia????

Kyllä Muscle+ on ihan parhaimmasta päästä, siis nimenomaan maultaan... Kokeiltu on Aftermaxit, Phase3:t, N-Larget ym. ym... Nekään ei ole pahoja, mutta Muscle+ on sen verran miedompi, että sopii mulle parhaiten...

Vastaus kysymykseen: Ei, imo.

nyt on kaloreita laskettu reilu viikko ja keskimäärin 2800-2900 kcal tulee päivässä ja proteiinia 140-160g, noi on keskimääriä joskus tulee enemmänkin..
reilu 2 vko syönyt enemmän ja painoa tullu jo hiukan lisää ja puntillakin on enemmän puhtia.
kiitos vaan syömään patistamisesta.
onko liika proteiini haitaksi jotenkin???

Miksi helvetissä joku muscle+? Sekoitat vaan 30g maltoa ja 30g heraa. Ja makuhan ei ole tärkeä+toi on varmasti helvetin hyvää (sokeria niin pirusti). Liika proteiinista ei ole haittaa paitsi jos ihan över määriä syö ota se 2g/kg se on sopiva.

se muscle+ oli/on sellanen kokeilu, katsos ennen kun en oo mitää lisää ottanu, ja tuntuu ne ravinteet tulevan täytee ku hiuka kattoo mitä syö.
vaikuttaa se silti hyvältä palkkarilta... vaikka kamalaa onkin, mut keksein jo "kyytipojan" sille.

Mniska sanoi:
nyt on kaloreita laskettu reilu viikko ja keskimäärin 2800-2900 kcal tulee päivässä ja proteiinia 140-160g, noi on keskimääriä joskus tulee enemmänkin..
reilu 2 vko syönyt enemmän ja painoa tullu jo hiukan lisää ja puntillakin on enemmän puhtia.
kiitos vaan syömään patistamisesta.
onko liika proteiini haitaksi jotenkin???

No ei ainakaan noissa määrissä mitä nyt syöt. Jos söisit tyyliin 500 g päivässä, niin sitten saattaisi ehkä jotain haittaakin olla. Eli syö rauhassa vaan protskua. Enemmän hyötyä kun haittaa varmasti.

ite syön parhaimpina päivinä 200g proteiinia, mikä tekee mulle lähes 4g/painokilo :o mutta joskus tulee syötyä vain 5 ateriaa, niin se tasoittaa sitten hieman...

edit: niin ja noilla lisäravinteilla on tapana maistua aluksi ihan paskalta, mutta kun siihen makuun vähän tottuu, niin se on jo hyvää :) ite oon 3 kertaa vaihtanu makua ja joka kerta sama juttu.

Mniska sanoi:
millon proteiinin tarve on suurin????
kenties silloin kun on lihaskipu päällä????

Mun mielestä niitä kannattaa syödä tasaisesti joka päivä, itellä ei paljon määrät eroa, mitä nyt treenipäivinä on palautusjuomasta tulevat vielä lisänä. Mutta levossahan se lihas kasvaa, joten silloin se on vähintään yhtä tärkeä mitä esim. itse treenipäivänä. Jos jollakulla nyt on jotain faktaa asiasta, niin ois ihan kiva kuulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom