Eli iltaa vaan kaikille! Tämä on ensimmäinen postaukseni tänne. Asiasta on monta viestiä pakkiksen sivuilla, mutta niistä en ole apua treeniin vielä löytänyt.
Eli kuten otsikosta voi päätellä ongelmana on kehityksen pysähtyminen lähes täysin.
Olen käynyt nyt aktiivisesti lähes 1,5 vuotta salilla ja siitä viimeiseen vuoteen ei ole juurikaan kehitystä tapahtunut.
Esimerkkinä;
Seuraavat tulokset n. 6kk salilla käynnin aloittamisesta.
Penkkipunnerrus 60kg -> 105kg.
Mave 100 -> 160kg
Kyykky ( Ass to grass ) 80kg -> 120kg.
Paino nousi 80kg:sta --> 92kg
Pituutta 181cm
Nyt on n. 1,5 vuotta treeniä takana ja tulokset seuraavat;
Penkkipunnerrus 112,5kg
Mave n.175kg
Kyykky ( Ass to grass ) 140kg
Paino nyt 96kg ja pituus sama 181cm.
Hauis 41cm
Rinnanympärys 108cm
Olen kokeillut 3-jakoista, 2-jakoista , 4- jakoista ja vaikka minkälaisia muita ohjelmia, sekä sarjapainoja, mutta ei tunnu auttavan asiaa.
Ainoa positiivinen asia on, että painon noustessa lihakset ovat kyllä kiinteytyneet ja lihasmassaakin tullut jonkin verran, mutta treenipainot eivät ole kasvaneet lähes ollenkaan.
Ja sitten ravinnosta ja levosta vielä loppuun.
Syön päivittäin vähintään 2g proteiinia/ rasvaton painokilo, sekä tarpeeksi hiilareita ja rasvoja. ( Poikkeuksina muutama vklp huonolla ravinnolla)
Pyrin vähintään nukkumaan 8 tuntia yössä.
Auttaisikohan pieni tauko ja sen jälkeen uudestaa aloittaminen? Vai mitä olette mieltä?
Anteeksi, että meni sekavaksi ja modet poistakoon mikäli parhaaksi näkevät.
Kiitoksia vastauksista !
Eli kuten otsikosta voi päätellä ongelmana on kehityksen pysähtyminen lähes täysin.
Olen käynyt nyt aktiivisesti lähes 1,5 vuotta salilla ja siitä viimeiseen vuoteen ei ole juurikaan kehitystä tapahtunut.
Esimerkkinä;
Seuraavat tulokset n. 6kk salilla käynnin aloittamisesta.
Penkkipunnerrus 60kg -> 105kg.
Mave 100 -> 160kg
Kyykky ( Ass to grass ) 80kg -> 120kg.
Paino nousi 80kg:sta --> 92kg
Pituutta 181cm
Nyt on n. 1,5 vuotta treeniä takana ja tulokset seuraavat;
Penkkipunnerrus 112,5kg
Mave n.175kg
Kyykky ( Ass to grass ) 140kg
Paino nyt 96kg ja pituus sama 181cm.
Hauis 41cm
Rinnanympärys 108cm
Olen kokeillut 3-jakoista, 2-jakoista , 4- jakoista ja vaikka minkälaisia muita ohjelmia, sekä sarjapainoja, mutta ei tunnu auttavan asiaa.
Ainoa positiivinen asia on, että painon noustessa lihakset ovat kyllä kiinteytyneet ja lihasmassaakin tullut jonkin verran, mutta treenipainot eivät ole kasvaneet lähes ollenkaan.
Ja sitten ravinnosta ja levosta vielä loppuun.
Syön päivittäin vähintään 2g proteiinia/ rasvaton painokilo, sekä tarpeeksi hiilareita ja rasvoja. ( Poikkeuksina muutama vklp huonolla ravinnolla)
Pyrin vähintään nukkumaan 8 tuntia yössä.
Auttaisikohan pieni tauko ja sen jälkeen uudestaa aloittaminen? Vai mitä olette mieltä?
Anteeksi, että meni sekavaksi ja modet poistakoon mikäli parhaaksi näkevät.
Kiitoksia vastauksista !