Kehityksen jatkuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chest
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli olen puolisen vuotta treenannut käsipainoilla ja kehitystä on jonkin verran tullut. Paino putonut viitisen kiloa ja yläkroppa vahvistunut. Ainoa mikä ongelma tuntuu olevan on se, että rasvaa jää edelleen vatsan seudulle ja erityisesti rintalihasten ympärille. Onko penkkipunnerrus käsipainoilla paras tapa kiinteyttää rinnan alue vai onko jokin muu?

Tällä hetkellä en pahemmin syö aamiaista, luin että olisi tärkeää, miten iso vaikutus sillä on jos siihen totuttaisin itseni?

Tuli luettua paljon aloittelijoiden osiota mutta toivoisin että joku vastaisi minulle koskien nimenomaan näitä asioita.:)

Kiinteytymistä ei ole. Älä yritä kiinteyttää itseäsi. Sen sijaan yritä poistaa rasvaa pois lihaksiesi päältä. Tällöin lihakset tulevat esille, ja kehosi näyttää "kiinteämäältä"

Rasva ei pala paikallisesti, eli toisinsanoen, et voi polttaa rasvaa mahasta tekemällä vatsalihaksia. Keho polttaa rasvaa geenien sanelemana kehosta, kun se ei saa tarpeeksi ravintoa.

Aamiainen ainakin mun osaltani on päivän paras ja tärkein ateria.
Tyhmempikin tajuaa että keho on ollut ilman ruokaa monta tuntia nukkuessa, joten sitä tarvitsee ruokkia.

Lueppa noista tärkeistä tuo dieettiä koskeva ketju ja opit paljon lisää dieettiasioista.

Eli olen puolisen vuotta treenannut käsipainoilla ja kehitystä on jonkin verran tullut. Paino putonut viitisen kiloa ja yläkroppa vahvistunut. Ainoa mikä ongelma tuntuu olevan on se, että rasvaa jää edelleen vatsan seudulle ja erityisesti rintalihasten ympärille. Onko penkkipunnerrus käsipainoilla paras tapa kiinteyttää rinnan alue vai onko jokin muu?

Tällä hetkellä en pahemmin syö aamiaista, luin että olisi tärkeää, miten iso vaikutus sillä on jos siihen totuttaisin itseni?

Tuli luettua paljon aloittelijoiden osiota mutta toivoisin että joku vastaisi minulle koskien nimenomaan näitä asioita.:)

itel kans vaikeuksia aamu syömisen kaa :( ite vedän aamul heraa ja maltoo ku ei muu uppoo. parempi sekin ku ei mitää

itel kans vaikeuksia aamu syömisen kaa ite vedän aamul heraa ja maltoo ku ei muu uppoo. parempi sekin ku ei mitää

mullakii vaikeeta syyä aamul...oon nyt 5 vko yrittän syödä yhen sämpylän, mutta ei sekää oikee viel kokonaa uppoo :D

Joku indikaattori oli hyvälle unelle sellainen, että aamulla on nälkä jos on nukkunut hyvin. Mulla ainakin tekee mieli ruokaa aamusin, joten ehkä te vaan nukutte huonosti. Who knows..

Joku indikaattori oli hyvälle unelle sellainen, että aamulla on nälkä jos on nukkunut hyvin.

Täähän nyt riippuu monesta asiasta, esim. kuinka paljo söi ennen nukkumaan menoa

Ennen nukkumaanmenoa ei hirveästi pitäisi syödä mitään raskasta, lähinnä jotain maitotuotteita ja terveellisiä rasvoja. Kyllä silloin varmaan aamullakin on jo nälkä. :)

kyl toi aamu syöminen on ihan ihmisestä kiinni nukun hyvin ei väsytä enkä syö illalla mitää raskasta ei vaa uppoo aamul mikää oon kyl aika laiska aamusin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku indikaattori oli hyvälle unelle sellainen, että aamulla on nälkä jos on nukkunut hyvin. Mulla ainakin tekee mieli ruokaa aamusin, joten ehkä te vaan nukutte huonosti. Who knows..

Hmm... ite joudun usein nousemaan töihin neljältä, ja nukkumaan menty tietysti puolen yön tienoilla. Onn vain huomannu että mitä lyhyemmät yö-unet sitä kovempi nälkä kun herää. Mielenkiintoista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom