Kehityksen hiipuminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi.
Tosiaan tässä oon nyt vähän yli puol vuotta ihan systemaattisesti salilla käynny ja nyt kehitys on alkannut hiipumaan.
Eka voisin tässä kertoa taustatietoni elikkäs oon 17 v, paino n.72 kg (Rasvaprosentti jotain 10-15), pituus 170 cm. Ja tosiaan treenijako menny sillei et ma olkapäät ja hauis, ti rinta ja ojentaja, ke koko selkä, to kädet ja pe jalat.
Tosiaan en oo käyttänny tässä muita lisäaine paitsi protskuu. Auttaisko ehkä kreatiini ja kuinka paljon? Sitten tulokset ei oo kasvannu oikei viime aikoina ja varsinki käsivarret on jäänny jälkee rinnanympäryksestä. Pitäiskö vaihtaa treenijakoa vai mikä neuvoksi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaihda vaikka ihan perus 3-jakoiseen(vetävät=selkä,hauis, työntävät=rinta,ojentaja,olkapäät, jalat), tai jos haluat käsille oman päivän 5-jakoinen on kanssa hyvä, jos on aikaa käydä useamman kerran viikossa salilla. 5-jakoisessa kannattaa Rinta ja kädet sijoittaa treenikierron 1. ja 5. treeneihin, niin syövät vähiten tehoja treeneistä, koska ojentajat ja rinta työskentelevät punnerruksissa kimpassa. 3-jakoista voit myös kokeilla niin, että treenikierto läpi peräkkäisinä päivinä kaksi lepopäivää ja kierto alusta uudestaan, jos palautumiskapasiteettia riittää, niinkuin ton ikäisellä pitäis riittää.

Puoli vuotta käyty ja jotain omia käsipäiviä... Mikäs siinä jos on Tom Platzin jalat. Miten tuo kehityksen hiipuminen näkyy? En ymmärrä. Jos paino nousee niin eiköhän siitä ole iso osa lihastakin. Jos paino ei nouse niin syö enemmän. Ei treenijaot siihen mitään vaikuta.

Moi.
Tosiaan tässä oon nyt vähän yli puol vuotta ihan systemaattisesti salilla käynny ja nyt kehitys on alkannut hiipumaan.
Eka voisin tässä kertoa taustatietoni elikkäs oon 17 v, paino n.72 kg (Rasvaprosentti jotain 10-15), pituus 170 cm. Ja tosiaan treenijako menny sillei et ma olkapäät ja hauis, ti rinta ja ojentaja, ke koko selkä, to kädet ja pe jalat.
Tosiaan en oo käyttänny tässä muita lisäaine paitsi protskuu. Auttaisko ehkä kreatiini ja kuinka paljon? Sitten tulokset ei oo kasvannu oikei viime aikoina ja varsinki käsivarret on jäänny jälkee rinnanympäryksestä. Pitäiskö vaihtaa treenijakoa vai mikä neuvoksi?

Reenijako aivan järkyttävä. Kädet kaksi kertaa kiertoon+epäsuora rasitus, mutta jalat vain yhden kerran.

Jos paikat tottuvat (suoritustavaltaan, intensiivisyydeltään ja volyymiltaan) aina samanlaisena pysyvään ärsykkeeseen, kehitystä ei voi tapahtua. Jos siitä ei ole kyssäri, syy on sitten ravinnossa tai levon puutteessa.

Treenaa kohdelihasta useammin kuin joka 7päivä. Joillakin tuo toimaa paremmin.

Vaihtele toistoaluetta 4-14 ja painoja. 1rm voi siis nostaa myös volyymia ja isoja toistoja hyväksikäyttäen

Liikkeen vaihtelulla ei ole mitään merkitystä vaan intensiteetillä.

Bulkkaa hitaasti ylöspäin hitaasti.

Voi olla että testot ja geenit riitä pitkälle, joten ei siitä kannata stressata. Kilpaile itseäsi vastaan eikä muita.

Moi.
Oletkos muistanut pitää kevyitä viikkoja? Minä kun aloittelin treenaamaan vedin eka puolivuotta täysiä aina ja usein. Sitten matkan takia tuli lepoviikko ja hups esim maastaveto nousi 20-30kg tais olla pikkusen juminpuolella.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom