Kebab arvosteluja

Sanokaapas hyviä kebeb mestoja joista saa tilattua hesan alueella.

Itse tilaan tällä hetkellä interdöneristä joka testieni mukaan paras tällä hetkellä hesassa.

Kaikkien aikojen paras oli taners Lohjalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itäkeskuksessa on hemmetin hyvä kebab-mesta, en muista nimeä mutta se on siellä vanhalla puolella, ihan MäkDonaldsin ja Arnold's Donutsin vieressä. Aika halpa ja jumaliste että on nannaa. Ja ykkösolutkin on juomavaihtoehtona. ;)

Kebab on kyllä hyvää, mutta mulle tuli jotenkin kammo kebabbiin ja vähän muihinkin röppöihin katsottuani nelosen dokkarin "helvetin ravintolat" :( Joensuustakin suljettiin juuri yksi kebab-ravintola kun ei mennyt siisteystarkastuksesta läpi.

Oulun Troija Kebap on legenda :)

Saivat nyt uudet tilatkin, näyttää ainakin mun silmään aiempaa puhtaammalta..

aah: kebap miedolla kastikkeella riisin kera ja salattiin tulee kyytipojaksi taivaallinen kastike :thumbs:
niin ja juomaksi nollavitonen maito!

aikamoista legendaa sitä on tullut kuultua, esim. jossain tutkimuksessa erään suomalaisen kebap-paikan vartaasta vuollussa lihassa oli enemmän (oliko se ne nyt koli-bakteereja tms.) basilleja kuin viikon pöydällä seisseessä jauhelihassa.
mene ja tiedä onko tuo nyt sitten totta...

Foorumin SFC:n kebab puolen Pita+pepsi 4,5euroa on LEGENDAARINEN!

Ja paras riisi kebab oli metro-kebabissa ,mutta se paikka meni ilmeisesti konkkaan

Olikohan sen nimi ravintola Ami tai jotain (Masa-Yardsin kupeessa, Telakkakadulla Eiran tienoilla). Helevetin halpa seisova pöytä, jossa hyvää kebabia ja loistavia lisukkeita.

Originally posted by Jeesus19

Ja paras riisi kebab oli metro-kebabissa ,mutta se paikka meni ilmeisesti konkkaan

Ei mennyt konkkaan, vaan HKL ajoi pois sieltä steissiltä. Ne yritti viimeiseen asti pitää liiketilansa, mutta HKL jyräsi ja siinä tilalla on nyt joku puskakauppa.

Ite diggailin kans eniten ko. paikasta.

Ne on boikotissa mun ja frendien osalta. En luota niiden toimintaan, hyviä annoksia kyllä tekevät nämä etniset mutta ruokahalut on paremmat kun pystyy luottamaan hygieniaan ym.

Metro kebab

Niin, itse asiassa Helsingin Metro Kebab on nykyään Hakaniemessä, Hämeenkatu 10, muistaakseni. Ja sielä on vieläpä paremmat safkat kuin sielä HKL:n vieressä oli (eri kundi kuka pyörittää). Itse työskentelen Hakaniemen Metro Kebabin lähellä ja työkaverin kanssa tuli mätettyä kebabbia n. puolitoista vuotta (!!!) lounaaksi ma-pe, ja nyt vasta alkaa hieman kyllästyttään. Liha on erinomaista, riisi erinomaista, pippurit erinomaista, kastikkeet erinomaisia, hinnat erinomaisia. Ainoa huono puoli tietenkin se ettei siellä ole tilauspalvelua.

Originally posted by JackOfAllTrades
Sanokaapas hyviä kebeb mestoja joista saa tilattua hesan alueella.

Itse tilaan tällä hetkellä interdöneristä joka testieni mukaan paras tällä hetkellä hesassa.

Taners(parempi) on tosi jees Lohjalla kuin myös Ismet

Mutta vaikka en Riihimäellä asu niin siletä löytyy kyllä parasta mitä rahalla saa ja laatu ei ole laskenut vuosien varrella.... siis paikan nimi on Istanbul? tai jotain siinä apteekkia vastapäätä sen Hotellin lähellä

Kaveri duunaa lihat vielä erillisen kipon kautta jossa on mausteet ja sitten vasta lautaselle....avot

korjatkaa toi paikan nimi jos on väärin sillä en ole kahteen vuoteen käynyt Riksussa

Originally posted by Zonked
Itäkeskuksessa on hemmetin hyvä kebab-mesta, en muista nimeä mutta se on siellä vanhalla puolella, ihan MäkDonaldsin ja Arnold's Donutsin vieressä. Aika halpa ja jumaliste että on nannaa. Ja ykkösolutkin on juomavaihtoehtona. ;)

Toi paikka on ehdottomasti paras :thumbs: :thumbs:

Re: Re: Kebab arvosteluja

Originally posted by PacMan
Taners(parempi) on tosi jees Lohjalla kuin myös Ismet

Mutta vaikka en Riihimäellä asu niin siletä löytyy kyllä parasta mitä rahalla saa ja laatu ei ole laskenut vuosien varrella.... siis paikan nimi on Istanbul? tai jotain siinä apteekkia vastapäätä sen Hotellin lähellä

Kaveri duunaa lihat vielä erillisen kipon kautta jossa on mausteet ja sitten vasta lautaselle....avot

korjatkaa toi paikan nimi jos on väärin sillä en ole kahteen vuoteen käynyt Riksussa

Paikan nimi on Bodrum ja siellä todellakin on Universumin parhaat kebabit :kippis1:

psali sanoi:
..paras paikka on Ani siellä tehtaankadun kulmilla masayardsin naapurissa.
Seisovapöytä joka päivä...

Hohoo. Mun duunipaikan vieressä. Tuolta saa lastata myös oman annoksen mukaan lounarihintaan. :D

Totta kai Stadin parhaat tulee Käpylästä. Käpylän pizza & kebab ja El Carim ovat kaksi varmaan parhainta paikkaa missä syödä.

Zonked sanoi:

Joo, se on helvetin hyvä paikka. Kun omistaja on paikalla niin varmasti saa ison bodarinannoksen.

Koko: :5:
Maku: :4:

Edit:

Niin, pitää lisätä pakollinen kebabtarina. Oltiin kaverin kanssa syömässä sörnäisessa olevassa kebabpaikassa, jossa pizza maksoi 4.5€. Itse olin jo pöydässä, kunnes kaksi tyyppiä tuli tilaamaan. Keskustelu meni näin:

Kaverit: Joo, me otetaan tollainen 4.5€ euron pizza, pistetään se pizza kahteen osaan.
Muhammed: Mitä juomaksi?
Kaverit: Otetaan vettä.
Muhammed: Tuleeko valgozipuli?
Kaverit: Laitetaan vaan
Muhammed: Se tekee sitten 7.5€
Kaverit: ?? mutta... pizzahan oli 4.5€
Muhammed: Joo, joo mutta katsoz. Valgozibuli euro, pizzan puolitus euro, vesi euro, yhteensä 7.5€
Kaverit: No prkl otetaan se

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom