Kazaa lite

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mä kun oon niin käsi kaikkeen mikä liittyy tietokoneisiin ja oon juuri saanu netin kotiin, niin tekis mieli saada se kazaa lite, että pääsis vähän imuttamaan musaa. Mutta kun mä en sit millään löydä mistään ilmaista Kazaa liteä! Onko se nykyään maksullinen ohjelma? Kyllä hakukoneella löytyy tuloksia että free kazaa lite, mutta enpä oo vielä löytänyt miltään niiltä sivuilta, mistä sen sais sitten tosiaan ladattua tai sitten niissä pyydetäänki maksua, vaikka ilmainen piti olla. Että jos joku viisas ja kiltti ihminen vois neuvoa tätä tumpeloa ja laittaa vaikka linkin, mistä sen vois tosiaan ladata.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Elä poika wareta! Minulla on monta rompullista vanhoja freeware ohjelmia, kazaa litekin näkyy olevan siellä, mutta koska se on poistettu yleisestä jakelusta niin en laita omaa kopiota jakeluun. ;)

EDIT: Jahas, hamuk löysi kuitenkin linkin. No, tästä kun klikkaat niin voit imuroida sen suoraan:

http://download.technet.cz/sw_mp3soft/klitekpp243e.exe

Ota mieluummin uusi Neomule. Siinä on vanhaan emuleen se ero, että tällä tulee kaistan täydeltä tavaraa, kun emulella tuli vähän nihkeästi. Tällä saat kokonaisia levyjä rar-paketteina.

Jep, paljon kiitoksia pojjaat :) Nyt on kazaa lite toiminnassa ja toimii ihan hyvin. Tota Quadzillan mainitsemaa Neomulea vois kans kokeilla, jos mä nyt vaan löydän sen jostain :)

On se vaan niin ihanaa olla näin käsi :david:

Quadzilla sanoi:
Ota mieluummin uusi Neomule. Siinä on vanhaan emuleen se ero, että tällä tulee kaistan täydeltä tavaraa, kun emulella tuli vähän nihkeästi. Tällä saat kokonaisia levyjä rar-paketteina.

Mistä tohon neomuleen voi ladata server.met tiedoston? Ku ei oo servereitä yhtään

Zone-sarja -42%
Ottakaa ihmeessä DC++ tuon paskan KaZaan tilalle. Tämä kyllä edellyttää että koneelle on jaettavaa notta pääsee hubeille, mutta paras ohjelma!

juu sanoi:
Ottakaa ihmeessä DC++ tuon paskan KaZaan tilalle. Tämä kyllä edellyttää että koneelle on jaettavaa notta pääsee hubeille, mutta paras ohjelma!

No jollakin on saatava se jaettava ensin... eli ensin kazalla tavaraa ja sitten dc+ käyttöön.

juu sanoi:

Joo dc++ on käytössä..musat haen sillä! Tykkään kuitenkin käyttää myös muulia, esim leffojan hakuun.
Dc++ kuitenkin on riippuvainen siitä kuka on hubilla ja kuka ei. Muulilla saa yleensä varmemmin tosin hitaaaaaamin.

Niin ja siitä Neomulesta vielä kun en ole siihen tutustunut eetä mistä server.met palvelinlistan saa ku se ei lataa palvelimia suoraan?

Kparta sanoi:
Niin ja siitä Neomulesta vielä kun en ole siihen tutustunut eetä mistä server.met palvelinlistan saa ku se ei lataa palvelimia suoraan?
Älkää nyt mestatko mua, mutta muistelisin, että olisin laittanut siihen Razorback2:n ip-osotteen, ja sen jälkeen ne kaikki palvelimet pomppas siihen itestään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi NeoMulehan perustuu LSD:n koodin, joten se on leecher-modi. Eli aikamonet clientit bannaa NeoMulen käyttäjät automaattisesti. Lisäksi NeoMule on jo perusasetuksilla vahingollinen edonkey-verkolle ja sitä ei tulisi käyttää.

Sandman sanoi:
Toi NeoMulehan perustuu LSD:n koodin, joten se on leecher-modi. Eli aikamonet clientit bannaa NeoMulen käyttäjät automaattisesti. Lisäksi NeoMule on jo perusasetuksilla vahingollinen edonkey-verkolle ja sitä ei tulisi käyttää.
LSD:stä olen joskus muissa yhteyksissä kuullut puhuttavan, muuten en ymmärtänyt sanaakaan, mutta hyvin se on mulla ainakin toiminut.

Quadzilla sanoi:
LSD:stä olen joskus muissa yhteyksissä kuullut puhuttavan, muuten en ymmärtänyt sanaakaan, mutta hyvin se on mulla ainakin toiminut.

Lsd:llä saa ihan omat kaistat käyttöön. :hyper: :hoffman:

Kazaa litellä saa sitä samaa mitä Kazaalla muutenkin eli pelkkää P***aa...kannattaa tosiaan tutkailla muita vaihtoehtoja, mm muulia. Ne jotka kitisevät hitaudesta eivät ehkä ole tajunneet verkon ideaa? Ja julkaiseminen kannattaa aina :)

Selittäkää nyt mullekin, kun mä oon ihan pihalla näistä jutuista ,että mitä te tarkoitatte että kazaalla tulee pelkkää paskaa? Mä oon ainakin ollu sen toimivuuden ja nopeuden suhteen tyytyväinen ja oon löytänyt ne kappaleet joita olen hakenut, mutta tuleeko siinä mukana jotain paskaa mitä mä en oo huomannu? Joka voi esim vaikuttaa koneen toimivuuteen jne?

Kazaalla saa mun mielestä ihan näppärästi yksittäisiä biisejä. Itse käytän torrenttia, jolla imutan (varastan) kokonaisia albumeja. Löytyy muuten ihan kivasti tavaraa torrentfileinä. DC++ olisi varmaan monipuolisin, mutta en jaksa miettiä olisiko tarpeeksi jaettavaa tai onkohan vahingossa tuplasti joku biisi (tuli nimittäin kenkää kerran yhdeltä hubilta, kun oli yksi biisi tuplana jaettavissa). KazaaLitella ei ole muuten tullut kertaakaan mitään paskaa mukana.

Perus kazaassa on mukana spyware-ohjelmia ja kazaa verkossa liikuun aika paljon feikkejä sekä huonolaatuita tavaraa. Yksittäiset biisit sillä tosin saa näppärästi. Emulelle ja torrentille on julkaisusivuja, joilta saa leffoja, musaa, ohjelmia, pelejä ja ne on varmasti aitoja. Sivulla esim. leffan julkaisija kertoo millä laadulla leffa tai musa cd on ripattu. Ainakin emule on open-source ohjelma niin ei tarvi pelätä että siinä ois jotain ylimääräistä mukana.

Sandman sanoi:
Emulelle ja torrentille on julkaisusivuja, joilta saa leffoja, musaa, ohjelmia, pelejä ja ne on varmasti aitoja. Sivulla esim. leffan julkaisija kertoo millä laadulla leffa tai musa cd on ripattu. .

Jep tästä minä pidän. Eli torrentilla saa oikeasti sitä mitä "tilaa"! Usein vielä noilla saiteilta löytyy käyttäjien kommentteja yksittäisten leffojen laadusta, kannattaako imuttaa yms. Toinen mitä käytän on Overnet, sen avulla löytyy laajasti kaikkea, tosin paljon paskaakin sieltä saa helposti. Mutta Overnetilla pystyy kyllä tsekkaamaan, että on imutettava tavara sitä mitä oikeasti haluaa. Ainoa haittapuoli on imutus hitaus (yleensä jonot pitkiä ja nopeus 5-20 kb/s luokkaa, kun Torrentillla pääsee 10x nopeuksiin)

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom