Kaverille ohjelmaa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
eipä oikein. Ny keskytyin kattoon sun selkää näyttää niinku siinä ois jonkun elukan kuva :D Niinku joku kilpikonna tai muuta tai sitten joku ukko joka kurkkaa jostakin:evil:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Möykky86

kun aloitin painoin 110 nostin penkist 25

:offtopic:
Miten oot päässyt sängystä ylös noilla voimilla ton painosena? Vierähtäny jonkun avustuksella lattialle? Mun tyttöystävä painaa n. 50 kiloa ja täysin treenaamatta nosteli kevyesti monta toistoa tangolla.

Sitä mäki aina välillä nyt ihmettelen on kyllä elämä helpompaa....kun on vähän isommat voimat ja kokoajan mennään eteenpäin

Olen ollut nykyään 98 kg

Penkki 110kg

Mave 150 kg

Kyykky 130 kg

Hauis kääntö tangol 65 kg

Onks samqqa 89 viel kysyttävää:evil:

Olen ollut nykyään 98 kg

Penkki 110kg

Mave 150 kg

Kyykky 130 kg

Mave ja kyykky tulokset on suhteessa heikot..
Vaikkei penkki ja hauispainotkaan mitää kovia ole.

Joo eipä minulta enää tähän threadiin.:rolleyes:

no kauan oot käyny salilla ite oon 1kk käyny penkki 63 - 70 jalkaprässi 120 - 160 ylätalja 50 - 75 hauis scott penkissä 20 - 25
pec dec vai mikä olikaan 25 - 40 et on mullaki ihan hyvin kehittyny

Olen ollut nykyään 98 kg

Penkki 110kg

Mave 150 kg

Kyykky 130 kg

Onhan noi ihan hyvät tulokset (ikään nähden) vielä ku saisit hinattua tota kehon painoo alemmaks, oletan et siitä on aika paljo rasvaa? Ja tohon alakroppaan kannattaa tosiaan satsata.

Alussa vuosi leikkien 1 kertaa kuussa penkki 25-45

Toka vuosi aikalailla tosissaa 2-3 kertaa viikos penkki 45-80

öö täysin tosissaa 6 kk penkki 80-110 (menis ehkä jo 115)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos tarkotat kehon rasvaprossaa ni se on nyt 25 ja ajattelin 8-12 pudottaa tai jos meinasit ruokavalioo niin kyl mä ihan normaalii safkaa syön

tulokset on ihan ok ikäiseksellesi. Olisivat ehkä vain 2x paremmat jos olisit syöny ja treenannu kunnolla/oikein, ton viimiset 1½ vuotta. En noita tuloksia sen enempää kommentoi koska en niitä kuitenkaan kauhean kovina pidä varsinkaan painoon/treeni historiaan suhteutettuna ja kun vielä vertaan niitä omiin kauan sitten tehtyihin kyykky/mave tuloksiini, joita en myöskään pitänyt erityisen hyvinä. (kumpaakaan en ole tehny pitkään aikaan, kyykky taas tarkoitus aloittaa pian, mutta mave jää pois kokonaan = sattuu liikaa alaselkään, eikä ole bodytreeniin mikään pakollinen liike).

edit: ja muista että jos aiot nyt rasvat tiputtaa tonne, niin älä odota että sulle kasvaisi samalla lihasta/voimaa.

mutta hyvä että tajusit muuttaa ohjelmaa nyt vain huomiota myös ruokavalioon!:whip:

Niinpä se täs nyt vähän vituttaaki mut ei auta jossitella vaan tehä täst lähin oikein ja kehittyä nopeesti kohti isompia painoja;)

Zone-sarja -42%
Kyllä täysin ....no ainaki melkein puhdas ainaki luulisin....

en ainaka selällä fuskannu

alkaa menee :offtopic: mut miksi sää kokeilet hauikses maksimia..paljos on muuten hanskan koko?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom